تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس شامل موارد زیر می باشد:

  • توالت فرنگی
  • روشویی
  • شیرآلات
  • آینه
  • اکسسوری

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

برای آنکه فضای متفاوتی را بسازید ، باید دقت لازم را در هنگام خرید تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس خود به عمل آورید. هریک از این تجهیزات دارای ویژگی ها و مزایایی هستند که باید برحسب موقعیت مکانی و امکانات سرویس بهداشتی انتخاب شوند.
در ذیل به بررسی هریک از این اجزا می پردازیم تا با ارائه جزئیات و آگاهی از آن ، انتخاب برای شما آسان تر گردد.

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

انواع توالت فرنگی | تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

امروزه در اکثر آپارتمان های نوساز ، فضایی برای نصب توالت فرنگی درنظر گرفته شده است. این در حالیست که در دهه های گذشته کمتر به این مقوله پرداخته می شد و در صورت قصد صاحبخانه برای خرید توالت فرنگی ، مجبور به بازسازی فضا بودند تا بتوانند توالت فرنگی را در مکان موردنظر کارگذاری نمایند.

توجه به نصب توالت فرنگی در کنار توالت ایرانی درست از زمانی که مزایای استفاده از آن به اثبات گردید ، آغاز شد.
مشکلات مفاصل ، درد زانو ، فشار بروی ستون فقرات ، کمر درد و … از عوارض استفاده از توالت ایرانی است که معمولاً در دوران میانسالی بروز می دهد. همچنین در زمان های خاص نظیر تصادفات ، شکستگی پا و … استفاده از توالت فرنگی بسیار حائز اهمیت می باشد.

در خانه های نوساز سازندگان ملک با بهره گیری از علم روز معماری و صلاح دید طراح ، توالت فرنگی موردنظر را کارگذاری می نمایند. ولی در صورتی که خانه شما قدیمی است ، پس از مشورت با یک کارشناس و تعیین محل کارگذاری ، مدل های متنوعی در بازار وجود دارند که در دو دسته کلی زیر قرار می گیرند:

  • توالت فرنگی توکار (دیواری یا وال هنگ)
  • توالت فرنگی ایستاده

توالت فرنگی توکار

توالت فرنگی توکار نوع جدیدی از توالت فرنگی های عرضه شده می باشد. دلیل ساخت چنین مدلی ، کم شدن مساحت سرویس بهداشتی های خانه های نوساز و استفاده بهینه از فضای موجود می باشد. در این مدل ها نظافت اطراف توالت فرنگی آسان است و با توجه به کارگذاری اجزای آن در داخل دیوار ، از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی : خرید وال هنگ یا توالت فرنگی معمولی؟

توالت فرنگی ایستاده

توالت فرنگی های ایستاده نوع قدیمی تری نسبت به نمونه وال هنگ هستند که هنوز هم در خانه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. ایراد این نوع توالت فرنگی دسترسی نداشتن به تمام نقاط برای ضدعفونی و نظافت آن می باشد. همچنین برای فضاهای کوچک ، جاگیر است و نمی توان به خوبی از فضا برای کارگذاری سایر تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس استفاده نمود.

مطلب پیشنهادی : خرید فلش تانک مناسب

« توالت فرنگی BATHCO » ساخت کشور اسپانیا از بهترین متریال اولیه تولید شده است. ژیمان با عرضه محصولات خارجی وارداتی ، جذاب ترین مدل ها را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد:

وال هنگ

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

توالت فرنگی ایستاده

روشویی | تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

انواع روشویی عبارتند از :

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای شکل جدیدی از انواع روشویی های تولید شده در بازار می باشد. این نوع روشویی در مقایسه با روشویی کابینت دار با اشغال فضای کم ، زیبایی خارق العاده ای را به محیط سرویس بهداشتی می بخشد.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی فرنگی کوچک چگونه است؟

روشویی های کاسه ای ژیمان در دو نوع ساده و طرح دار موجود می باشند. این محصولات ساخت کشور اسپانیا (شرکت bathco) هستند که علاوه بر کیفیت بالای متریال اولیه ، زیبایی منحصر به فردی دارند که در کمتر خانه ای می توان مشابه آن را پیدا نمود.

در تصاویر زیر تعدادی از مدل های « روشویی طرح دار bathco » را ملاحظه می فرمایید که زیبایی خیره کننده آن ها نوازنده چشمان هر بیننده ای می باشد. طرح های کار شده بر روی این محصولات از طبیعت الهام گرفته شده و به دست هنرمندان توانمند این عرضه خلق گردیده است.

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

شیرآلات | تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

یکی از کارهای مهم در طراحی سرویس بهداشتی مدرن ، خرید شیرآلات لوکس می باشد.
اگر سایر تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس شما ، از بهترین برندها و جدیدترین مدل ها باشند اما از شیرآلات معمولی یا بعضاً بی کیفیت استفاده نمایید ، هرگز به طراحی دلخواه و خیره کننده نخواهید رسید. به همین منظور استفاده از شیرآلات با دوام با طراحی های خاص و زیبا ضروری می باشد.

انواع شیرآلات

  • شیرآلات توکار
  • شیرآلات روکار

شیرآلات توکار نسل جدیدی از شیرآلات مدرن هستند که به تازگی عرضه شده اند. این نوع شیرآلات علاوه بر اشغال فضای کمتر و حفظ زیبایی ظاهری ، جذابیت بصری فوق العاده دارند.

شیرآلات روکار می توانند از نوع هوشمند یا ساده باشند. نمونه شیرآلات هوشمند با هدف صرفه جویی در مصرف آب طراحی شده اند. همچنین به دلیل عدم برخورد دست با اهرم آن و جلوگیری از انتقال میکروب ها و ویروس ها ، نمونه مناسب برای سرویس های بهداشتی عمومی و یا اداری می باشند.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی

شرکت شیرآلات خارجی ژیمان عرضه کننده انواع شیرآلات باکیفیت خارجی (ساخت کشور ایتالیا) می باشد. در تصاویر زیر تعدادی از « شیرآلات Daniel » را از نوع روکار و توکار مشاهده می فرمایید.

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

آینه و اکسسوری | تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس

در این زمینه ایده های خلاقانه ای وجود دارد که با جستجو در گوگل ، سایت های خارجی ، ژورنال و .. می توانید آینه ها و اکسسوری های متفاوتی را مشاهده نمایید که زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و یک فضای خاص و مدرن را خلق می نمایند.

همچنین در صورتی که خود دارای ایده ای هستید ، نرم افزارهای جدیدی وجود دارند که می توانید ایده خود را در قالب یک طرح مجازی به طراح و سازنده ارائه دهید.