با پیشروی معماری و دکوراسیون داخلی به سوی سبک مدرن، خصوصیات همه عناصر دستخوش تغییر شده اند. مُدرنیزاسیون معماری فقط به شکل ساختمان محدود نمی شود، بلکه گستره بزرگی از اشیاء و لوازم را دربر می گیرد.
سرویس بهداشتی و حمام نیز از این منطق پیروی نموده و طراحی آن ها متحول شده است. با کمی خلاقیت می توان این فضاها را به یک شاهکار هنری مبدل نمود که چشم هر بیننده ای را به خود درگیر نماید. سنخیت و تناسب کلیه اجزای به کار رفته در سرویس بهداشتی و حمام می تواند یکی از المان های جذاب تر شدن آن باشد.
یکی از اجزایی که مستقیماً بر روی ظاهر سرویس بهداشتی تأثیر بسزایی می گذارد ، روشویی می باشد. روشویی های جدید با ظاهر متفاوت و جذاب قادرند دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را دگرگون کنند. یکی از انواع این روشویی ها، روشویی کاسه ای است.

روشویی کاسه ای

امروزه روشویی ها در مدل های مختلفی از قبیل کابینت دار ، توکار ، ایستاده و … تولید می شوند که هرکدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند و بسته به ابعاد ، نوع دکوراسیون و هزینه ای که در توان خرید شماست ، می توانید نوع آن را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید : مزیت های استفاده از روشویی ایستاده

در صورت علاقمندی به موضوع « چگونه برای سرویس بهداشتی، روشویی و لوازم بهداشتی لوکس انتخاب کنیم؟ » کافی است بر روی لینک آن کلیک نمایید.

روشویی کاسه ای چیست؟

از روشویی کاسه ای می توان به عنوان به روزترین و لوکس ترین روشویی های تولید شده در چند سال گذشته یاد نمود که جذابیت بصری فوق العاده ای دارند و دست طراحان را باز می گذارند تا بتوانند طرح هایی الهام گرفته از طبیعت یا هر آنچه در تصورات خود دارند را به واقعیت تبدیل نموده و آثار هنری متفاوتی را خلق نمایند. بنابراین اگر روشویی کاسه ای را یک عنصر دکوراتیو بمانیم ، بیراه نگفته ایم!

روشویی کاسه ای

دسته بندی روشویی کاسه ای از لحاظ شکل ظاهری

  • مربعی
  • دایره ای
  • مستطیلی
  • چندضلعی

این دسته بندی شامل کاسه روشویی روکار و کاسه روشویی توکار می باشد که با توجه به سلیقه و کاربرد آن استفاده می شود. البته مدل روکار بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است.

انواع روشویی کاسه ای

این نوع روشویی ها در چند مدل سرامیکی ، سنگی ، شیشه ای ، چینی ، فلزی ساخته می گردند و در دو نوع روشویی ساده و روشویی طراح دار می باشند.

ویژگی های مثبت روشویی کاسه ای روکار

  • اگر مساحت سرویس بهداشتی شما ، کم است و فضای کوچکی در اختیار دارید ، روشویی کاسه ای روکار می تواند استفاده بهینه از فضا را برایتان فراهم آورد و این امکان را ایجاد می کند تا از تجهیزات بهداشتی بیشتری در کنار آن استفاده نمایید.
  • به دلیل ارتفاع بیشتری که دارد (چون بر روی سطح کابینت قرار می گیرد) ، شستشوی دست ها آسان تر انجام می پذیرد و نیازی به خم شدن کمر خصوصاً برای افراد قدبلند نمی باشد.
  • برای استفاده در کنج یا گوشه ها انتخاب مناسبی می باشد.
  • در صورتی که هر چند سال یک بار عادت به تغییر رنگ دکوراسیون منزل خود دارید ، قابلیت تعویض این نوع روشویی می تواند ار بهترین مزایای آن به شمار رود زیرا به آسانی از سطح کابینت جدا شده و شما می توانید آن را با رنگ و طرح دلخواه جابجا نمایید.

امکان استفاده از شیرآلات توکار

روشویی روکار کاسه ای این قابلیت را برای شما فراهم می آورد تا از شیرآلات توکار استفاده نمایید که با نصب آن در داخل دیوار ، فضای کمتری از محیط را اشغال خواهند نمود. همچنین می توانید رنگ شیرآلات را با آن ست نموده و با یک نورپردازی جذاب و استفاده از اکسسوری های مدرن ، زیبایی آن ها را بیشتر نمایید.

روشویی کاسه ای

معایب روشویی کاسه ای

  • گران تر از سایر مدل های روشویی می باشد.
  • به دلیل قرارگیری بر روی سطح کابینت باید بیشتر از آن مراقبت کرد تا از برخورد ضربه های ناگهانی بر روی آن ، دچار لب پریدگی یا ترک خوردگی نگردد.
  • نصب آن باید به درستی و ترجیحاً توسط یک فرد آشنا به امور فنی انجام گیرد تا از لق زدگی آن بعد از اتصال جلوگیری شود.

دکوراسیون مدرن یا کلاسیک ؟

اگر انتخاب شما روشویی کاسه ای می باشد ولی نگران این هستید که آیا با سبک دکوراسیونتان همخوانی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که اغلب این نوع از روشویی ها برای دکوراسیون مدرن طراحی شده اند ولی در بین آن نمونه هایی هم وجود دارند که کاملاً درخور دکوراسیون کلاسیک هستند. بنابراین می توان آن را برای استفاده در هر دو سبک مدرن و سنتی پیشنهاد نمود.

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای یک انتخاب برازنده برای سرویس بهداشتی زوج های جوان

اگر به تازگی زندگی مشترک تشکیل داده اید ، طرح های فوق العاده زیبای روشویی کاسه ای می تواند جذابیت دکوربندی سرویس بهداشتی خانه تان را چندین برابر نماید. اکثر طراحان رنگ سفید را برای خانه عروس جوان پیشنهاد می کنند. روشویی های سفید bathco ، متفاوت تر از آنچه که در تصورتان هست می باشند و نگارگری ها و نقش بندی های بسیار زیبای آن یک شگفتانه برای منزل نو به حساب می آیند.

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای

روشویی کاسه ای

چند نکته به هنگام خرید روشویی کاسه ای

جنس و مواد به کار رفته در روشویی از اهمیت زیادی برخوردار است و برای آن که سال ها دوام داشته باشد ، باید حتماً به این نکات توجه داشته باشید که :

  • لعابی که سطح آن را پوشانیده شفاف باشد.
  • در برابر مواد شوینده ضعیف و قوی مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد ، کدر نشود و آلودگی ها به آسانی از آن زدوده گردد.
  • آثاری از خط و خش بر روی آن وجود نداشته باشد.
  • از یک برند معتبر باشد و تنها زیبایی ظاهری ملاک انتخابتان نباشد.

روشویی کاسه ای

روشویی های bathco

روشویی های ساده و طرح دار تولید شرکت اسپانیایی یک انتخاب مناسب برای افرادی است که می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند!
اول آنکه به دنبال کیفیت و جنس مرغوب می گردند و دوم ، راز زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی را در آمیخته شدن هنر و خلاقیت می دانند.

بیشتر بخوانید : بتکو Bathco پیشرو در خلاقیت

شیرآلات خارجی ژیمان عرضه کننده کلیه محصولات لوکس ساختمانی از جمله چینی آلات بهداشتی bathco  و انواع وان جکوزی با بالاترین کیفیت برای استفاده شما مشتریان بزرگوار می باشد.