شرکت « ژیمان » با عرضه انواع روشویی وارداتی از برند مطرح اسپانیایی، ارائه دهنده کالکشنی متمایز از سایر نمونه های موجود در بازار می باشد. طراحان داخلی و سازندگان برتر برای خلق دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد، از انواع سنگ روشویی فانتزی « ژیمان » دیدن فرمایند!

سنگ روشویی فانتزی

شرکت اسپانیایی بثکو با پایه گذاری خلاقیت در ساخت روشویی های جدید، نمونه های فوق مدرنی را به بازار عرضه نموده است که نظیر آن در سایر شرکت های تولیدکننده تجهیزات ساختمانی مشاهده نمی شود.

این شرکت با بهره مندی از نقاشان حرفه ای و خوش ذوق، طرح هایی الهام گرفته از طبیعت را بر روی سطوح داخلی و خارجی کاسه روشویی روکار پیاده سازی نموده است. به همین دلیل است که ارزش این محصولات در قیاس با سایر محصولات چند برابر گردیده است.

این کالکشن علاوه بر جذابیت بصری، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع کاسه روشویی های نقاشی شده، نمونه ای مثال زدنی از یک دستاورد تحقیقاتی هستند که شرکت بثکو مبدع آن می باشد. همکاری این شرکت با موسسه تکنولوژی صنایع Cantabria در سال 2013 سبب گردید تا یک ماده نوآورانه با ظاهر مصالح طبیعی تولید شود که هدف از آن ساخت چینی آلات بهداشتی با ویژگی های ذیل می باشد:

  • وزن سبک
  • ضد آب
  • دوام زیاد
  • مقاومت و استحکام بالا

روشویی جدید

انواع سنگ روشویی فانتزی با طرح های خاص

توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام در سال های اخیر ترند شده است و ژورنال های مطرح، طرح های منحصر به فردی را ارائه می دهند که چشم ها را به خود خیره می نماید. استفاده از تجهیزات بهداشتی مدرن و رنگ های خاص، خالق دکوراسیون هایی متفاوت و خلاقانه است که برای هر بیننده ای جذابیت خواهد داشت.

سنگ روشویی فانتزی بثکو دقیقاً با هدف شگفتی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، طراحی و پیاده سازی گردیده است. به عبارت دیگر طراحان شرکت بثکو با ارائه طرح ها و نقش های مختلف با رنگ های متنوع توانسته اند نیاز هر پروژه ساختمانی را برطرف سازند. در واقع دست طراح داخلی باز است تا هر ایده ای را به واقعیت تبدیل کند و آن را به مرحله اجرا در آورد.

در تصاویر ذیل انواع سنگ روشویی فانتزی را در دکوراسیون های رنگی متفاوت مشاهده می نمایید:

کاسه روشویی مدرن و فانتزی

سنگ روشویی فانتزی

انواع روشویی جدید

دکوراسیون حمام لاکچری

فضاسازی بهینه

در حمام هایی با مساحت کم، طراح باید از حداقل فضا، بیشترین بهره وری را نماید. به همین علت انتخاب رنگ دکوراسیون تاثیر زیادی در بهینه سازی فضا دارد. در واقع استفاده از رنگ های روشن باید در اولویت قرار گیرد. رنگ های تیره نیز باید به روش های اصولی به کار گرفته شوند تا موجب تشویش در فضا نگردند.

نظم و یکپارچه سازی

منظور از طراحی یکپارچه، قرار دادن المان ها و اجزای مختلف در کنار یکدیگر به منظور دستیابی به یک نظم بصری می باشد.  تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام باید به گونه ای انتخاب شوند که در کنار یکدیگر به یک هماهنگی ظاهری دست یابند.

به طور مثال ادغام رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون به یکی از گزینه های محبوب طی چند سال اخیر تبدیل شده است. سیاه و سفید، کنتراست و تضاد رنگی خوبی را ایجاد می نماید و می تواند فضا را متحول سازد. حال اگر در پیاده سازی هریک از رنگ ها افراط و تفریطی صورت پذیرد، نظم و یکپارچه سازی محیط از بین رفته و جلوه بصری رنگ ها نیز از بین خواهد رفت.

مدرنیته یا کلاسیک؟

انتخاب صحیح سبک طراحی دکوراسیون داخلی نیز تأثیر زیادی در نظم و یکپارچه سازی فضا دارد. اگر سبک مدرن انتخاب می شود، کلیه المان ها باید براساس مدرنیته انتخاب گردند. به طور مثال شیرآلات کلاسیک و سنگ روشویی فانتزی هیچگونه همخوانی و هماهنگی با یکدیگر ندارند و باید از نمونه های مدرن استفاده شود. شیرآلات توکار یکی از کالکشن های جدید هستند که با مدل های مختلف کاسه روشویی مدرن ارتباط خوبی برقرار می کنند و جلوه بصری فوق العاده ای به فضا می دهند.

در تصاویر ذیل می توانید هماهنگی این دو گزینه را مشاهده بفرمایید:

سنگ روشویی فانتزی

کاسه روشویی شیک و جدید

شرکت « ژیمان » مفتخر به عرضه انواع شیرآلات خارجی با بهترین کیفیت است. این محصولات به دو شکل روکار و توکار از برند خوش نام و معتبر دنیل (DANIEL) ایتالیا به فروش می رسند. کلیه محصولات این برند توسط دستگاه های تمام رباتیک و براساس جدیدترین تکنیک های روز ساخته می شوند.

مشاهده انواع کالکشن های:

شیرآلات ایتالیایی دنیل