امکانات شیک برای ایجاد فضایی جذاب کلیدی هستند؛ خواه بخواهید سال‌ها در خانه خود بمانید یا برای افزایش ارزش ملک خود (جهت فروش خانه در آینده) قصد بازسازی آن را داشته باشید! حمام و سرویس بهداشتی از جمله فضاهایی هستند که با ارتقاء تجهیزات بهداشتی موجود در آن ها می توانید به کلی شکل ظاهری آن را متحول سازید. از یک سردوش لوکس گرفته تا نصب بهترین وان جکوزی و یا کارگذاری کاسه روشویی روکار مدرن!

کاسه روشویی روکار  

جدیدترین مدل های روشویی کاسه ای را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم! مدل های عرضه شده از جمله محصولات وارداتی از کشور اسپانیا و برند معتبر و مطرح BATHCO (بثکو) می باشند. ژیمان مفتخر به فروش کاسه های روشویی روکار مدرن و لوکس برای انواع دکوراسیون های سرویس بهداشتی و حمام است.

در حال حاضر مجموعه کاملی از روشویی های مدرن و امروزی را در دو بخش ساده و طرح دار عرضه داشته ایم. ما مطمئن هستیم که مدل مناسب را برای تغییر و تحول حمام و سرویس بهداشتی خود خواهید یافت!

روشویی ساده BATHCO

روشویی طرح دار BATHCO

تعریف مُدرنیته در صنعت 

روند طراحی برای اولین بار در اواخر قرن 19 ظاهر شد. مدرنیسم نشان دهنده انحراف مستقیم از وسایل پُرزرق و برق و پیچیده ای بود که در گذشته تولید می شد. در عوض، صنعتگران شروع به تمرکز بر روی کارکرد با طراحی مینیمالیستی کردند.

تغییرات اجتماعی متعددی در این تغییر طراحی نقش داشتند که قابل توجه ترین آن ها تکنیک های تولید کارخانه ای است که توسط انقلاب صنعتی معرفی شد و همچنین تمایل به ایجاد لوازم با کیفیت که برای عموم مردم مقرون به صرفه تر بود. طراحی مینیمالیستی برای تولید انبوه آسان‌تر بود.

به عنوان بخشی از این رویکرد مینیمالیستی، طراحان لوازم مدرن بیشتر به دنبال جدا کردن خود از گذشته با تمرکز بر ظاهری تمیز و ساده بودند. ایده اصلی این بود که قطعه به جای تلاش برای ارتباط با گذشته، حال و آینده را منعکس می کند.

روندهای جدید در مدرنیسم پس از جنگ جهانی دوم شکوفا شد، زمانی که صنعتی شدن لوازم برجسته تر از قبل شد و تکنیک های جدید تولید به طراحان اجازه داد تا از فلزات و سایر مواد جدید در طراحی های خود استفاده کنند.

مدرنیسم در طول زمان به تکامل خود ادامه داده است و بسیاری از سبک های مدرن اولیه که دهه ها پیش معرفی شدند، امروزه بسیار محبوب هستند. به عنوان مثال تجدید حیات “مدرن اواسط قرن” را در نظر بگیرید، که استفاده مجدد از سبک هایی را که برای اولین بار در دهه 1950 معرفی شدند را تداعی می کند!

تجهیزات بهداشتی مدرن چه ویژگی هایی دارند؟

مُدرنیته به صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی نیز راه یافت و انواع و اقسام شیرآلات بهداشتی ، وان و جکوزی ، روشویی و … به این سبک طراحی شدند.

ویژگی عالی مدرنیته برای وسایلی مانند روشویی ، به شما کمک می‌کند تا حمام خود را بهتر سازماندهی کنید. سبک مدرن بروز استعداد هنری را در خلق یک اثر ترجیح می دهد و تمایل دارد فضاهای ساده و بی نظم با خطوطی منحنی را به نمایش بگذارد و احساس راحتی و آرامش را در محیط ایجاد کند. سبک مدرن عناصر سنگین را نمی پسند و به طرح های آراسته اهمیت بیشتری می دهد.

ویژگی های کلیدی طراحی مدرن کاسه های روشویی روکار 

شکل روشویی 

خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی یکی از اجزای اصلی اکثر روشویی های مدرن و امروزی حمام هستند. به عنوان مثال، دکوراسیونی با روشویی های کابینتی با حکاکی‌های پیچیده‌ای که درب کشوهای آن را تزئین کرده باشد، پیدا نمی‌کنید. قبل از ظهور مدرنیته ، لبه‌های صاف و سخت از ویژگی های روشویی های آن زمان به شمار می رفت اما اکنون کاسه روشویی روکار از لبه هایی نرم با طراحی منحنی بهره می برد.

متریال به کار رفته

کوارتز یکی از جدیدترین متریالی است که برای ساخت کاسه روشویی روکار استفاده می شود. در برخی نمونه ها نیز روکش های چوبی ضد آب، اکریلیک یا سایر مواد سنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

کسانی که علاقه مند به ظاهر جسورانه و منحصر به فرد برای حمام خود هستند، می توانند متریال متفاوت تری نظیر فلز را انتخاب نمایند. کسانی که به دنبال یک طراحی کاملاً مینیمالیستی هستند، با استفاده از روشویی های فلزی می توانند بر زیبایی صنعتی دکوراسیون خود بیفزایند.

کاسه روشویی روکار

آیا روشویی حمام مدرن برای شما مناسب است؟ 

نمی توان انکار کرد که کاسه روشویی روکار مدرن حمام می تواند ظاهری متمایز برای حمام شما ارائه دهد. اما آیا این بهترین گزینه برای خانه شماست؟ اگر قصد دارید روشویی قبلی خود را به یک روشویی مدرن ارتقا دهید، احتمالاً باید تغییرات دیگری را نیز در حمام خود ایجاد کنید. در غیر این صورت، چیدمان جدید شما ممکن است به‌عنوان ترکیبی از سبک‌ها ظاهر شود تا یک کل منسجم.

با این حال، خبر خوب این است که با بسیاری از مدل های کاسه روشویی روکار مدرن ژیمان ، می توانید مدلی را که به خوبی با دکوراسیون فعلی شما ترکیب شود، پیدا کنید. آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نخواهد بود. تنوع مدل های مجموعه ژیمان زیاد است و شما به راحتی می تواند تفاوت بزرگی را در دکوراسیون حمام خود ایجاد نمایید.

محصولات ژیمان | کاسه روشویی روکار

کاسه های روشویی روکار طرح دار بثکو با هنر دستان توانمند طراحان خلاق و خوش فکر اسپانیایی به اشکال مختلف دیزاین می شوند. ارزش کار دست در این مجموعه بسیار حائز اهمیت است و نمونه های متفاوت تری را عرضه می دارد.

با سایر محصولات این مجموعه آشنا شوید!

توالت فرنگی بثکو ،، شیرآلات ایتالیایی دنیل ،، وان جکوزی خارجی ،، وان کوارتز خارجی