آوازه « Daniel Rubinetterie » به عنوان یک شرکت فعال در حوزه تولید شیرآلات لوکس و باکیفیت ایتالیایی در سراسر جهان طنین انداز شده است. نام این شرکت به طور حتم در میان چند برند مطرح سازنده تجهیزات بهداشتی ساختمانی دیده می شود.
طراحان مشهور در کنار صنعتگران حرفه ای ، یک تیم نام آشنا را تشکیل داده اند که با ارائه به روز ترین مدل های ترند شده ، جایگاه برتر و ارزشمندی را نسبت به رقبای خود کسب نموده اند. شیرآلات ایتالیایی فیوژن یکی از مدل های معروف این برند است که از آن می توان در طراحی دکوراسیون های خلاقانه و ابتکاری بهره جست!

شیرآلات ایتالیایی فیوژن (FUSION COLLECTION)

این سری از کالکشن برند DANIEL همچون سایر کالکشن ها دارای رنگ بندی متنوعی می باشد. لذا با درنظر گرفتن تم رنگی دکوراسیون خود می توانید رنگ موردنظر را سفارشی سازی نمایید. مدل های Fusion را می توان با نقاشی های کلاسیک طلایی (یا متالیک) یا اکسسوری های مدرن و به روز ادغام نمود و نتیجه آن ظهور دکوراسیونی خاص و برگزیده است که چشم ها را به خود خیره می نماید.

بیشتر بخوانید : شیرآلات مسی رنگ ژیمان مناسب طراحی های مجلل و فاخر

انواع شیرآلات مدل فیوژن

شیرآلات خارجی شامل دو دسته زیر می باشد:

1- شیرآلات توکار
2- روکار

برای مشاهده این کلکسیون شیک و خاص به صفحه « شیرآلات FUSION » مراجعه فرمایید!

شیرآلات توکار کالکشن Fusion

براساس شرایط ساختمان خود ، هزینه و شکل دکوراسیون می توانید نمونه موردنظر را انتخاب نمایید. نصب و راه اندازی شیرآلات توکار دشوارتر از نمونه روکار است، بدین صورت که باید فضای بهینه برای نصب از قبل ایجاد گردیده باشد. اخیراً استفاده از نمونه های توکار در ساختمان های نوساز لوکس گسترش یافته است. جذابیت بصری فوق العاده یک نمونه از کالکشن Fusion (نوع توکار) در تصویر زیر کاملاً مشهود است!

شیرآلات ایتالیایی فیوژن

مطلب پیشنهادی : انواع شیرآلات توکار

مزایای استفاده از شیرآلات ایتالیایی توکار فیوژن

  • انواع شیرآلات توکار برای فضاهای کم کاربردی تر هستند، زیرا قسمت اعظم تجهیزات متعلق به آن در داخل دیوار کارگذاری می گردد.
  • نوع توکار در مقابل پوسیدگی مقاوم‌تر است ، زیرا تعبیه قسمت اصلی شیرآلات در داخل دیوار به افزایش دوام و عمر آن کمک شایانی می نماید.
  • زیبایی بصری آن تأثیر مثبت زیادی در داشتن یک دکوراسیون شیک، خاص و لوکس خواهد داشت.
  • تمیز کردن این شیرآلات بسیار آسان است.
  • شیرآلات توکار در کاهش مصرف آب مؤثر هستند.

شیرآلات ایتالیایی توکار کالکشن Fusion

« FLUID ELEGANCE » نامی است که بر مجموعه شیرآلات ایتالیایی فیوژن اطلاق نموده اند. این عبارت در اصطلاح به معنای « سرشار از ظرافت و لطافت » می باشد و نشان دهنده اوج ریزه کاری هنرمندانه سازندگان این کالکشن است.

خطوط به کار رفته در شیرآلات روکار FUSION با الهام از عناصر طبیعت شکل گرفته است و دقتی که برای در هم آمیختگی این خطوط به کار رفته ، حجم زیادی از هماهنگی را در برابر چشمان بیننده ظاهر می سازد. بخش رویی محصول از متریال لطیفی ساخته شده است که احساس خوبی را در هنگام لمس کردن به اشخاص منتقل می سازد.

پایه را نمی توان از بدنه جدا دانست و باید گفت که این دو به زیبایی هرچه تمام تر به هم آمیخته شده اند تا شکلی منحصر به فرد به وجود آید؛ گویی مجسمه ای پیکرتراشی شده است!

این سری مجهز به کارتریج سرامیکی، Ø 35 میلی متر است. خاصیت انعکاس آینه‌ای سطحی شیرآلات ، جلوه بصری خاصی را به دکوراسیون شما خواهند بخشید!

شیرآلات ایتالیایی فیوژن

رنگ بندی متفاوت این کالکشن (شیرآلات ایتالیایی فیوژن) را نیز مشاهده بفرمایید:

شیرآلات جدید

فروش شیرآلات خارجی

مطلب پیشنهادی : شیرآلات طلایی جدید ژیمان چه ویژگی هایی دارد؟

تولید انواع شیرآلات لوکس با دستگاه های رباتیک

کلیه طرح ها انحصاری هستند ، یعنی هر محصول در دفاتر طراحی Daniel Rubinetteri متولد می گردد. جایی که ایده‌ها با پشتیبانی از تجهیزات پیشرفته شکل گرفته و توسعه می یابند. پس از طراحی ، کلیه اتودها به بخش های تحقیق و توسعه، ارزیابی بهترین ترکیب مواد – فن‌آوری‌ها و تکمیل پروژه ارائه گردیده و آزمایش های لازم جهت یافتن بهترین راه‌حل‌ها از لحاظ زیبایی‌شناسی و کارایی انجام می‌پذیرد.

دنیل روبینتری به طور مداوم بر تحقیق و توسعه فناوری های جدید تمرکز دارد. در سال های اخیر این روند منجر به نوسازی کلی ماشین آلات و ایجاد کارخانه های تولیدی جدید با آخرین نسل ماشین آلات تمام اتوماتیک و رباتیک شده است. کلیه دستگاه ها علاوه بر دقت زیاد ، ظرفیت تولید بالایی نیز دارند که منجر به عرضه مدل های باکیفیت و متنوع می گردد.

خرید شیرآلات لوکس از ژیمان – شیرآلات ایتالیایی فیوژن

ژیمان بهترین ها را برای سرزمین خود در نظر گرفته است! این شرکت مفتخر است تا به عنوان واردکننده برتر در زمینه تجهیزات بهداشتی لوکس ، محصولات برند مطرح ایتالیایی را به سراسر کشور عرضه نماید.

ژیمان برای شما عزیزانی که در جستجوی محصولات باکیفیت اروپا هستید ، برترین های این حوزه را در اختیارتان قرار می دهد. کیفیت بالای متریال اولیه یک محصول منحصر به فرد را برای شما به ارمغان می آورد که تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید بدون آنکه دستخوش تغییرات مختلف شود! (کدر نمی شود ، دوام زیادی دارد ، تغییر رنگ نمی دهد و ..)

سایر محصولات:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو