در صورتی که برنامه ویژه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود دارید، باید از ایده های متمایز استفاده نمایید. برای طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، باید به دنبال یک رنگ خاص و به روزترین تجهیزات باشید!
1- در حال حاضر شیرآلات توکار جدیدترین نمونه های شیرآلات بهداشتی محسوب می گردند.
2- طلایی یک رنگ خاص و جذاب است که در اغلب دکوراسیون های لوکس به کار می رود.
در نتیجه شیرآلات توکار طلایی ، بهترین انتخاب برای طراحی یک دکوراسیون خاص و جذاب به حساب می آید.

شیرآلات توکار طلایی

شیرآلات توکار دارای عملکردهای پیشرفته برای راحتی و کارایی بیشتر در حمام یا سرویس بهداشتی هستند و با به روزترین تکنولوژی ساخته می شوند. ست شیرآلات توکار طلایی یک گزینه منحصر به فرد برای طراحی دکوراسیون خانه شما به شمار می رود.

شیرآلات توکار طلایی

ویژگی های رنگ طلایی برای دکوراسیون

رنگ طلایی منعکس کننده ویژگی های منحصر به فرد فلز طلاست و تضادهای مدرن جذابی را با دیگر رنگ های دکوراسیون داخلی مدرن ایجاد می کند. رنگ‌ طلایی رنگ‌ قدرتمند فنگ شویی برای دکوراسیون داخلی می باشد که نماد گرما و قدرت، تجمل، جذب موفقیت و ثروت است.

طبق گفته استادان فنگ شویی چینی باستان، طلا دو گروه مختلف از فلزات، قلع، سرب و آهن را با جیوه، مس و نقره، با انرژی فوق العاده ای که قادر به تحریک، انرژی بخشیدن و ایجاد تغییرات چشمگیر است متحد می کند. فعال شدن طبیعت طلایی در قسمت های خاصی از دکوراسیون باعث تغییرات مثبت می گردد.

در تصاویر ذیل زیبایی منحصر به فرد شیرآلات توکار طلایی سواروفسکی ایتالیایی را مشاهده می نمایید:

شیرآلات توکار طلایی

چرا رنگ طلایی؟

رنگ طلایی نمادی از تجمل و ظرافت است. هنگامی که در فضای داخلی خانه اعمال می شود، می تواند عمق و ظرافت را به فضای خانه اضافه کند. در گذشته استفاده از رنگ طلایی تنها به خانه های اشرافی منوط می شد. اما در حال حاضر روند استفاده از این رنگ برای دکوراسیون خانه های غیراشرافی هم در حال رشد است. در متن ذیل چند ایده جالب ترکیب رنگ طلایی و روش های منحصر به فرد برای معرفی این رنگ باشکوه در دکوراسیون منزل را به اشتراک می گذاریم:

ایده های ترکیب رنگی با طلایی

سفید و طلایی – شیرآلات توکار طلایی

اضافه شدن رنگ سفید با تم طلایی، ترکیبی عالی است که یک دکوراسیون بی انتها و بدون مرز را به وجود می آورد. در حالی که از رنگ سفید با طلایی برای فضای داخلی استفاده می کنید، سایه گرم تری را انتخاب نمایید. رنگ خاکستری روشن یا تیره به عنوان رنگ سوم، جلوه ای خیره کننده ای را با لوازم جانبی طلایی و سفید ایجاد می کند. ست شیرآلات توکار طلایی را می توان در دکوراسیونی که دیوارهای سفید خنثی دارد یا دیوارها خاکستری هستند، اما سایر تجهیزات بهداشتی نظیر وان – جکوزی و کاسه روشویی از رنگ سفید هستند به کار برد. سفیدی سایر تجهیزات، جلوه شیرآلات طلایی را چند برابر می نماید.

خاکستری و طلایی – شیرآلات توکار طلایی

رنگ خاکستری به تنهایی و به راحتی با طلایی هماهنگ نمی شود. با این حال، سایه های ظریف خاکستری برای دکوراسیون داخلی خانه با تم طلایی مناسب است. آن ها یک پس زمینه ظریف ایجاد می کنند و در عین حال ظاهری چشم نواز به دکوراسیون می دهند. رنگ متالیک همچنین می تواند به عنوان یک تن خنثی در ترکیب با رنگ طلایی و خاکستری به فضا روح می دهد و انرژی بهتری را منتقل می سازد. ست شیرآلات لوکس توکار در چنین فضایی بر خاص شدن دکوراسیون می افزاید و جذابیت بصری آن را فوق العاده می کند.

شیرآلات توکار طلایی

ژیمان ؛ واردکننده مطرح تجهیزات ساختمانی | فروش شیرآلات توکار طلایی

جذابیت بصری شیرآلات توکار یکی از مهم ترین عوامل استقبال سازندگان ساختمان های لوکس برای استفاده از آن در طراحی دکوراسیون خانه های شیک و خاص است. شرکت ژیمان ، واردکننده معتبر شیرآلات خارجی با توجه به نیاز سازندگان و طراحان داخلی برای خلق فضایی زیبا با جذابیت بصری بالا، تجهیزات بهداشتی ساختمانی لوکس را در اختیار ایشان قرار می دهد.

برند دنیل ایتالیا یکی از شرکت های نوآور در عرصه تولید شیرآلات توکار و روکار با بالاترین درجه کیفی می باشد. دستگاه های تمام رباتیک با پیشرفته ترین شیوه ساخت، خروجی نهایی را با بهترین دوام و ثبات رنگ عرضه می نماید.