شیرآلات توکار، نمونه جدیدی از نسل شیرآلات بهداشتی به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد. این محصولات به دلیل ویژگی های قابل توجهی که در طراحی آن ها درنظر گرفته شده، معروفیت زیادی پیدا کرده اند. در حال حاضر اغلب خانه های لوکس با این نوع تجهیزات مجهز شده اند. شرکت دنیل روبینتری با استفاده از تکنولوژی برتر روز دنیا، سازنده مطرح انواع ست شیرآلات لوکس و مدرن می باشد. در مطلب ذیل با بررسی کالکشن شیرآلات توکار مدل suvi ، شما را با محصولات این مجموعه آشنا می نماییم.

شیرآلات توکار suvi

منطق سازندگان شیرآلات توکار کالکشن suvi براساس پیروی از اصول مینیمالیسم شکل گرفته است. اجرای این اصول در طراحی یک مدل ، یعنی حذف جزئیات غیرضروری و استفاده از خطوط اصلی و کاربردی. به کار بردن این خطوط باعث برجسته شدن مدل نهایی می گردد و زیبایی منحصر به فردی را به فضای دکوراسیون می بخشد.

طراحان این کالکشن همچنین به تأثیر زوایای یک شیء بر روی مغز و احساس انسان آگاهند. از این رو مقوله طراحی را براساس حذف زوایای غیرضروری قرار داده اند تا احساس بهتری با مشاهده آن به فرد منتقل گردد. طراحی لبه گرد شیرآلات این مجموعه نیز به لطف ربات سازی کامل چرخه تولید، بسیار دقیق تعریف و پیاده سازی گردیده است.

شیرآلات توکار ایتالیایی

شرکت سازنده دنیل روبینتری | شیرآلات توکار suvi

در حال حاضر این شرکت فعال و پویای ایتالیایی یکی از قطب های مهم صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی در سراسر جهان محسوب می گردد. علت معروفیت این شرکت، توجه به عناصر و المان هایی است که شاید سایر سازندگان به آن توجه ننمایند. خطوط طراحی و تولید منحصر به فرد این برند از بخش های ذیل تشکیل شده اند:

بهره مندی از ماشین تراش رباتیک

دانیل روبینتری به طور مداوم بر تحقیق و توسعه فناوری های جدید تمرکز دارد. در سال های اخیر این روند منجر به نوسازی کلی ماشین آلات و ایجاد بخش های تولید جدید با ماشین آلات تمام اتوماتیک و رباتیک آخرین نسل شده است. این ماشین‌ آلات ها از ظرفیت تولید بالایی برخوردار هستند. چرخه کامل تولید دانیل روبینتری، نشان دهنده تمایل این شرکت به ارائه کیفیت ، شفافیت و اثبات مهارت های سازمانی و مدیریتی آن است.

شیرآلات توکار suvi

دستگاه برش واترجت 

استاندارد کیفیت یک محصول به مراحل تولید آن بستگی دارد. استفاده از دستگاه صنعتی برش، درجه کیفی خروجی آن را تعیین می نماید. برش واترجت، دقت بالای کار را تضمین می کند. برش سرد همچنین از هرگونه تغییر یا تغییر شکل مواد جلوگیری می نماید.

بخش شستشو و پولیش شیرآلات توکار suvi

پس از تولید، کلیه محصولات به بخش شستشو منتقل می شوند. این بخش علاوه بر ایستگاه‌های کار دستی کلاسیک، شامل 20 ماشین تمیزکننده خودکار با بازوهای رباتیک، یک میز چرخان و یک ربات‌ مضاعف برای شبیه‌سازی عمل دو انسان در محل کار می باشد. پولیش و تمیز کردن محصولات بی عیب و نقص است. این بخش همچنین شامل یک منطقه برای سندبلاست قطعات داخلی و جزئیات فنی می باشد.

بخش آبکاری کروم

دنیل روبینتری با استفاده از سیستم های اتوماتیک و با رعایت استانداردهای اروپایی کیفیت و محیط زیست ، مرحله آبکاری کروم سطوح شیرآلات و اتصالات را به انجام می رساند. قطعات کوچک و اجزای فنی شیرآلات درست به همانی کیفیتی که سطوح خارجی آن آبکاری می شوند، صورت می پذیرد.

شیرآلات ایتالیایی suvi

بخش تصفیه گالوانیکی برای تکمیل و تزئینات

بخش گالوانیکی این مجموعه دارای مخازن متوالی تراز است که در آن ها عملیات تکمیل زیبایی و محافظتی برروی شیرآلات توکار suvi و سایر کالکشن ها انجام می پذیرد. این بخش امکان آن را ایجاد می کند تا کاتالوگ برند دنیل با بیش از 40 ترکیب تکمیل گردد و بتوان رنگ های مختلف را برای به دست آوردن نقوش تزئینی برای تکنیک ثبت اختراع DEKORA ترکیب نمود.

بخش رنگ آمیزی

Daniel Rubinetterie با سیستم رنگ آمیزی خاص خود، از کوچکترین جزئیات رنگ آمیزی مراقبت به عمل می آورد. شیرآلات رنگ‌شده، به‌ویژه در نسخه‌های سفید مات و مشکی مات به دلیل ظرافت و تطبیق‌پذیری خود، مورد استقبال طراحان دکوراسیون مدرن قرار گرفته است.

تست، مونتاژ و بسته بندی قطعات و تجهیزات

مونتاژ قطعات به وسیله ماشین های تمام اتوماتیک صورت می گیرد. تمامی آزمایشات مربوط به این بخش توسط دستگاه های تراز اول دنیا انجام می پذیرد.

بخش کنترل کیفی کالکشن شیرآلات توکار suvi

محصولات تکمیل شده برای بازرسی نهایی به بخش کنترل کیفی منتقل می گردند. پس از گذراندن تمام آزمایشات و تایید کیفیت کارشناسان خبره این مجموعه، شیرآلات آماده بسته بندی و ارسال به سراسر جهان خواهند شد.

شیرآلات خارجی ژیمان | عرضه شیرآلات آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی 

شرکت معتبر ژیمان ، با تعامل و همکاری بی نظیر خود با برندهای مطرح بین المللی از جمله برند ایتالیایی دنیل روبینتری ، بهترین های این حوزه را به هموطنان گرامی عرضه می دارد. ما براساس علایق هموطنان عزیزمان و برمبنای جدیدترین متُدهای طراحی داخلی دکوراسیون ، بهترین مدل های کمپانی های مطرح جهانی را در اختیار ایشان قرار می دهیم.

شیرآلات ایتالیایی Daniel ، در دو نوع توکار و روکار عرضه می گردد. شیرآلات توکار ژیمان برای حمام و سرویس های لاکچری یک انتخاب بی نظیر به شمار می رود.

توجه : شیرآلات منحصر به فرد ؛ نیازمند کاسه روشویی خاص با طراحی جذاب می باشد. کاسه روشویی های طرح دار با هنر دست و با الهام گیری از طبیعت ، نگارگری می شوند. مشاهده مدل های مختلف « کاسه روشویی طرح دار bathco » را از دست ندهید!