از کالکشن جدید شیرآلات لوکس برند Daniel Rubinetteri رونمایی گردید. طیف کاملی از شیرهای آب برای حمام و آشپزخانه با اشکال، رنگ‌ها و امکانات کاملاً به روز برای نمایش تمام و کمال پروژه‌های داخلی با سبک و ظرافت خاص. مجموعه TRILOGY یکی از منحصر به فردترین مدل های شیرآلات ایتالیایی است که برای دیزاین خانه های لاکچری کاربرد دارد.

نکات برجسته طراحی شیرآلات جدید لوکس TRILOGY برند دنیل

مجموعه شیرآلات ایتالیایی TRILOGY بیانگر ظرافت سبک مدرن و پیچیدگی سبک کلاسیک است که با جزئیات فنی در هم آمیخته شده است. این کالکشن را می توان به خلاقانه ترین پروژه های طراحی اختصاص داد. خطوط تمیز و مینیمال میکسرها در نسخه GLAM و در نسخه های ROCK و CLUB با اهرم های منبت کاری شده ادغام گردیده تا به هر نوع فضای داخلی سبک و اصالت ببخشد.
برای ساخت شیرآلات این مجموعه از دستگاه های رباتیک مجهز استفاده شده است. در نتیجه به دلیل کیفیت بالای آبکاری برای سال ها دوام خواهند داشت. ویژگی های فنی این سری مجهز به کارتریج دیسکی سرامیکی Ø 35 متری می باشد.

شیرآلات توکار

آشنایی با طراحی حمام مدرن

در طراحی حمام مدرن، خطوط صاف، تمیز و اشکال هندسی بر فضا غالب هستند. طراحی مدرن کاملاً از مضمون طراحی داخلی سنتی و آراسته با جزئیات فاصله دارد – طراحی مدرن اغلب با طراحی معاصر اشتباه گرفته می شود، اما در واقع تفاوت مشخصی بین این دو وجود دارد. اصطلاح طراحی معاصر در واقع به مواد و موضوعات طراحی اشاره دارد که در حال حاضر جدید و محبوب هستند – به عبارت دیگر، آن ها در حال حاضر مد هستند. در طراحی مدرن از اجزای معاصر به عنوان بخشی از طراحی استفاده می شود.

رنگ های ساده و خنثی، عناصر دست به دست هم در یک طراحی مدرن به شمار می روند. یک فضای منظم با حداقل بهم ریختگی، دکوراسیون مدرنیته را مشخص می سازد. شیرآلات جدید لوکس با این فضا کاملاً متناسب به نظر خواهند رسید.

برجسته سازی با رنگ های روشن و پررنگ نیز از ویژگی هایی است که اغلب در طراحی های مدرن حمام استفاده می شود. هنگام استفاده از رنگ‌هایی که با تن‌های خنثی یک رنگ روشن تضاد دارند، مطمئن شوید که آن ها به درستی روی چرخه رنگ قرار گرفته‌اند. در غیر این صورت ممکن است طراحی نامناسبی داشته باشید که به جای ایجاد فضای زیبا و آرامش بخش، رنگ های تیز و تند را بیش از حد برجسته می‌کند.

خرید شیرآلات خارجی

استفاده از یک وان حمام مستقل جدید

وان ایستاده یک عنصر کلیدی در یک حمام به سبک مدرن به شمار می رود. بنابراین اگر فضایی دارید، برنامه ریزی کنید که این ویژگی نمادین را نیز درنظر بگیرید. با طراحی مدرن و هنری، وان مستقل یک نقطه کانونی قوی برای اتاق ایجاد می کند، مانند یک قطعه مجسمه.

وان های مدرن ممکن است بیضی شکل، مستطیل یا حتی برای قرار دادن گوشه طراحی شده باشند. عناصر اصلی طراحی که باید به دنبال آن ها باشید خطوط تمیز و لبه های باریک صاف هستند. اگر به دنبال سبک مدرن هستید، از پایه ها، وان های پنجه ای یا منحنی ها و جزئیات پیچیده دوری کنید. شیرآلات جدید لوکس وان باید کاملاً تمیز و بدون تزئینات باشند. اگر وان شما مستقل است، بهتر است در کانونی ترین بخش حمام برروی زمین نصب گردد.

خرید شیرآلات جدید لوکس کالکشن TRILOGY

اگر زیبایی طراحی مدرن حمام خانه برایتان حائز اهمیت است، توصیه می شود از شیرآلات جدید و لوکس و مدرن کالکشن TRILOGY استفاده نمایید. اگر از طرفداران فضاهای تمیز، بی نظم و طراحی مینیمال هستید، شیرآلات TRILOGY پاسخگوی نیاز شماست! برای مشاهده کامل شیرآلات این مجموعه به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

شیرآلات ایتالیایی Trilogy

شرکت « ژیمان » به عنوان نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران ، محصولات وارداتی خود را با به روزترین مدل ها و بهترین درجه کیفی عرضه می دارد.

شیرآلات جدید لوکس

فروش انواع شیرآلات ایتالیایی لوکس 

شرکت ” ژیمان ” عرضه کننده شیرآلات وارداتی جدید و لوکس برند ایتالیایی « DANIEL » می باشد. این برند پرآوازه و مطرح در سطح جهان، محصولات خود را با ویژگی های ذیل به فروش می رساند:

1- آبکاری فوق مدرن با دستگاه‌های رباتیک
2- استفاده از تکنیک های تزئینی خاص
3- استفاده از متریال درجه یک مرغوب با فرمولاسیون جدید
4- طراحی برتر و منحصر به فرد

برای مشاهده انواع شیرآلات خارجی می توانید به صفحه ذیل در سایت شیرآلات مراجعه نمایید:

شیرآلات ایتالیایی دنیل

شیر وارداتی مدرن

عرضه انواع روشویی وارداتی

شما عزیزان می توانید در سایت تجهیزات بهداشتی ژیمان، شیرآلات جدید لوکس و روشویی مناسب دکوراسیون خود را انتخاب و خریداری نمایید.

چینی آلات بهداشتی BATHCO اسپانیایی “ در سه کالکشن ذیل با بهترین درجه کیفی عرضه می شوند:

روشویی طرح دار بثکو ،،،   روشویی ساده بثکو  ،،،  روشویی جدید بثکو با متریال خاص