معماران و طراحان داخلی، بر اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به عنوان فضایی برای مراقبت از خود در حریم خصوصی تأکید می نمایند. استفاده از شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی بهترین گزینه برای ایجاد یک تغییر اساسی در این دکوراسیون می باشد.

شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی

شرکت « ژیمان » وارد کننده جدیدترین مدل های شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی و حمام می باشد. ما به عنوان شرکت همکار با شرکت « دنیل روبینتری » عرضه کننده محصولات این برند بزرگ و مطرح ایتالیایی هستیم. برند DANIEL یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای حال حاضر دنیا در حوزه تولید لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس می باشد. این شرکت با فناوری روز و دستگاه های مجهز رباتیک، ارائه دهنده بهترین انواع شیرآلات با آبکاری تخصصی می باشد.

برای مشاهده جدیدترین مدل های شیر روشویی ،، شیر حمام به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه نمایید.

از شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی و حمام ایتالیایی ما در ” شوروم ژیمان “ بازدید نمایید.

شیر روشویی و حمام خارجی لوکس

اهمیت دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به عنوان یک استراتژی طراحی داخلی

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی به اندازه بقیه خانه مهم است:

1- تأثیر خوبی داشته باشید: احتمال دارد مهمانان شما از حمام مستر خانه شما بازدید نمایند. شما می توانید با داشتن طراحی داخلی حمام که به اندازه بقیه دکوراسیون خانه زیبا است، تاثیر خوبی بر مهمانان خود به جا بگذارید.

2- آرامش را تقویت کنید: حمام شما می تواند تنها مکانی باشد که به شما امکان می دهد زندگی پرمشغله خود را متوقف کنید. وقتی اینطور است، شما می خواهید که حال و هوای کلی اتاق آرام باشد. طراحی داخلی حمام شما می تواند با رنگ ها و چیدمان های مناسب به ایجاد چنین آرامشی کمک کند.

3- از فضا نهایت استفاده را ببرید: طراحی داخلی حمام نیز مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند از فضای حمام خود نهایت استفاده را ببرید. اغلب اوقات، حمام ها تنگ و محدود بدون فضای پیشخوان و محل نگهداری وسایل مهم طراحی می شوند. هنگامی که طراحی داخلی به درستی انجام شود، می توانید فضا را با وسایلی مانند قفسه ها و کابینت ها بهینه کنید تا بیشترین استفاده را از فضا ببرید!

فروش وان

خدمات طراحی « ژیمان »

گروه « ژیمان » همواره با در اولویت قرار دادن تکنیک های جدید، مبدع پروژه‌های مختلف طراحی داخلی است. حمام به عنوان یک اتاق کلیدی برای رسیدن به هدف بهترین عملکرد بهداشتی باید از دکوراسیون استانداردی برخوردار باشد.

در ادامه به چند نمونه راهکار در انتخاب متریال و دکوراسیون اشاره می کنیم تا حمام آپارتمان، خانه یا ویلای شما به فضایی منحصر به فرد تبدیل گردد.

شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی

انتخاب صحیح متریال

ماده ای که تعیین کننده سبک دکوراسیون شما باشد، بر روی دیوارها و کف حمام نقش می بندد. امروزه شما این مزیت را دارید که انواع مختلفی از مواد منحصر به فرد را برای پوشاندن کف و دیوارها انتخاب نمایید. از سنگ طبیعی گرفته تا مواد مصنوعی مختلف، گزینه ها بی پایان هستند.

با توجه به تصویر نهایی که می خواهید به دنبال آن باشید، باید ایده خود را با طراحان ما مطرح سازید. ما به عنوان یک تیم طراحی داخلی حرفه ای مدرن، دوست داریم مواد طبیعی، ارگانیک و با ظاهری زنده را انتخاب کنیم. حال باید این ایده را عملی سازیم. شرایط رطوبت باعث می شود که بیشتر در انتخاب مواد پوشاننده دقت به خرج دهیم.

ما همیشه به دنبال دوام متریال، عملکردی و مطابق با اصول زیبایی شناختی فضاهایی هستیم که قصد طراحی آن را داریم. استفاده از شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی و حمام ایتالیایی نظیر شیرآلات توکار می تواند بر کیفیت کلی حمام شما تاثیر زیادی بگذارد.

انتخاب صحیح رنگ ها – شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی

در انتخاب رنگ مواد پوشاننده دیوارها (کاشی و ..) جسور باشید. رنگ دیوار حمام یک عنصر مهم در تاثیر بصری و دکوراسیون این فضا به شمار می رود. سعی کنید رنگ کاشی های روی دیوار و کف پوش های روی زمین را با هم ترکیب کنید. نیازی نیست که رنگ یکسان باشد، گاهی اوقات کنتراست بهترین گزینه است.

انتخاب صحیح رنگ، بافت دیوار، براقیت یا روکش مات شیرآلات مدرن سرویس بهداشتی تاثیر تعیین کننده ای بر روشنایی فضا در هر شرایطی خواهد داشت. چه خوش شانس باشیم که نور طبیعی داشته باشیم و یا نور مصنوعی متمرکز، تامل در انتخاب رنگ می تواند بر زیبایی فضا تاثیر شایانی داشته باشد.

هیچ قانون تعیین‌کننده‌ای وجود ندارد. یعنی می‌توانیم رنگ‌های تیره را برای حمام‌های کوچک بدون مشکل با نور بسیار متمرکز انتخاب کنیم. نکته مهم دیگر این است که بر روشنایی حمام تاثیرگذار است، چیدمان کاشی ها می باشد. اگر انتخاب ما کاشی های مستطیلی است، بسته به اینکه به صورت عمودی یا افقی قرار بگیرند، بر حس ارتفاع یا دامنه روشنایی تأثیر می گذارد.