وان حمام یکی از ایده های جذاب برای حمام لاکچری می باشد. در واقع می توان گفت که وان حمام ، یکی از ضروری ترین تجهیزات برای طراحی دکوراسیون یک حمام و سرویس بهداشتی لوکس می باشد. وان دو نفره برای زوج های جوان کاملاً مناسب است و تکمیل کننده دکوراسیون حمام مستر آن ها است.

در صورتی که هنوز میان خرید وان حمام یا خرید دوش تردید دارید ، پیشنهاد می کنیم مقاله « انتخاب وان حمام یا دوش ؟ یا هر دو؟ » را از دست ندهید!

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

انواع وان دو نفره

  • وان دو نفره روکار یا ایستاده
  • وان حمام دو نفره توکار

وان حمام توکار ، سری جدیدتری نسبت به نوع ایستاده هستند که برای فضاهایی با مساحت زیاد کاربرد دارند. در صورتی که چنین فضایی را در اختیار دارید ، نصب وان توکار یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. دیزاین مدرن محیط ، یک حمام خاص و چشمگیر را رقم خواهد زد.

وان حمام دو نفره توکار ژیمان

وان دو نفره

وان حمام ایستاده یا روکار برای فضاهای کوچک کاربردی تر است. انتخاب شکل و ظاهر وان کاملاً سلیقه‌ای است. مدل های مستطیل شکل ، کلاسیک به حساب می آیند زیرا از سال های دور وان حمام به این شکل تولید می شده است. وان های بیضی و گرد نمونه های مدرن تری نسبت به وان مستطیل به حساب می آیند.

وان جکوزی مدرن و دو نفره ژیمان

توجه : حتماً قبل از خرید وان حمام به ظاهر لوله‌کشی آب دقت کنید و ببینید که آیا گزینه منتخب‌تان می‌تواند با سیستم لوله‌کشی آب منزل‌تان هماهنگ شود یا خیر!
برای نصب وان حمام دو نفره ایستاده ، نیازی نیست تا حتماً به دیوار تکیه داده شود و می تواند در هر نقطه ای از حمام قرار بگیرند ، البته تا جایی که لوله‌کشی آب اجازه دهد در انتخاب مکان قرار گیری وان ، آزادی عمل خواهید داشت.

مزایای وان دو نفره ژیمان چیست؟

وان دو نفره خارجی ژیمان از بهترین برندهای حال حاضر دنیا عرضه می گردد. ویژگی های این محصولات عبارتست از :

  • ضد حساسیت
  • ضد باکتری
  • قابل شستشو
  • بدون تغییر رنگ
  • وزن سبک
  • مقاومت بالا
  • نصب آسان و سریع
  • تکیه‌گاه و زیرسری راحت
  • وجود فضای کافی برای قرارگیری دو نفر در وان

وان دو نفره

انواع وان دو نفره براساس متریال آن

اکریلیک

از آنجایی که در گذشته وزن وان های تولید شده بسیار زیاد بود ، برای رفع این مشکل از متریالی نوین بهره گرفته شد. استفاده از مواد پلیمری نظیر اکریلیک ، یک راه حل کارآمد به شمار می آمد که دارای مزیت های زیر می باشد:

  • سبک است.
  • آب درون وان ، به سرعت سرد نمی شود. (برخلاف وان های فلزی)
  • به راحتی قابل شستشو هستند.

این نوع در مدل های مختلف و ظرفیت های متفاوت نظیر تک نفره ، وان دو نفره و چند نفره تولید می گردد. امروزه خرید وان از جنس اکریلیک طرفداران زیادی دارد.

توجه : در صورتی که علاقمند هستید تا تجهیزات حمام خود را مجهزتر نمایید و علاقمند به داشتن وان جکوزی دو نفره هستید ، لطفا مطلب زیر را مطالعه نمایید.

فلز با پوششی از لعاب

این دسته از وان‌ها معمولاً قیمت زیاد بالایی ندارند. این نوع وان حمام نسبت به شستشو با مواد شیمیایی مانند سفیدکننده‌ها حساس هستند. وزن وان‌های فلزی از وان‌های پلاستیکی بیشتر است و احتمال فرو رفتن سطح آن در مقابل ضربه وجود دارد. آب هم در وان فلزی سریع‌تر سرد می‌شود.

سنگ طبیعی

برای مجلل تر شدن وان ، از سنگ طبیعی استفاده می کنند. البته این نوع وان ها علاوه بر قیمت بالایی که دارند ، دارای وزن زیادی هم می باشند. شکننده هستند و احتمال اینکه بر اثر مرور زمان ترک بردارند ، زیاد است. (البته در صورتی که روکش ژل مانندی که بر روی آن قرار دارد ، از بین رود)

کوارتز

یکی دیگر از متریال کاربردی برای ساخت وان دو نفره ، « کوارتز » می باشد. مهم ترین مزیت این نوع وان ، ثابت نگه داشتن دمای آب به مدت 4 تا 5 ساعت است. سطحی مات دارد و برای دکوراسیون های مدرن بسیار شیک و منحصر به فرد است. جنس آن به گونه ایست که احساس رضایت استفاده کننده را دربر خواهد داشت زیرا غوطه ور شدن در این وان بسیار لذت بخش است.

سرامیک

وان‌های سرامیکی یکی دیگر از انواع وان حمام هستند که از به هم چسباندن تکه‌های سرامیک و ذوب کردن آن ها برای یکپارچه شدن ساخته می‌شوند. این وان‌ها دارای تنوع زیادی از نظر شکل و اندازه هستند. وان‌های سرامیکی، سطوحی صاف و یکدست ندارند و شاید این موضوع برای طیف بزرگی از مشتریان خوشایند نباشد. نظافت وان با این ویژگی‌ها هم کار چندان ساده‌ای نیست.

مسی

این دسته از وان‌ها با کوبیدن ورقه‌های مس ساخته می‌شوند و به شکل‌های مطلوب مشتریان درمی‌آیند. یکی از شاخصه‌های اصلی این وان‌ها، زیبایی و جذابیت آن هاست. البته وان‌های مسی، مخصوص سلیقه خاص‌پسندان است و به همین خاطر پیدا کردن آن ها در بازار کمی دشوار خواهد بود. ضمن اینکه قیمت بالایی هم دارند. وان‌های مسی در برابر خش و خط افتادن، مقاوم هستند و با ضربه دچار از دست دادن شکل نمی‌شوند. وان‌های مسی بسیار سنگین هستند.

سایر تجهیزات وابسته به وان حمام دو نفره ژیمان

ژیمان | فروش تجهیزات بهداشتی لوکس ساختمانی

تخصص ژیمان در عرضه تجهیزات بهداشتی خارجی مدرن است. شیرآلات ایتالیایی دنیل با طراحی منحصر به فرد در دو نوع شیرآلات توکار و شیرآلات روکار عرضه می گردد.

وان و جکوزی خارجی با بالاترین کیفیت و از بهترین متریال اولیه (کوارتز و اکریلیک) در اختیار شما مشتریان عزیز ژیمان قرار می گیرد.