شرکت « ژیمان » وارد کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس از برندهای معتبر سطح بین المللی می باشد. این محصولات برای انواع سبک های دکوراسیون کاربرد دارند و زیبایی دکوراسیون شما را تضمین می نمایند.
ژیمان به عنوان « مرکز فروش تجهیزات بهداشتی در تهران » ارائه دهنده بهترین محصولات شامل وان حمام خارجی – انواع جکوزی خارجی ،، شیرآلات خارجی و کاسه روشویی لوکس، آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشد. قیمت انواع روشویی جدید براساس میزان کیفیت متریال اولیه، ظاهر (طرح و نقش) و دوام محصولات سنجیده می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع روشویی جدید و لوکس این مجموعه، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

انواع روشویی اسپانیایی « BATHCO »

1- ساده
2- طرح دار
3- متریال خاص

برند اسپانیایی بثکو

روشویی ساده – قیمت روشویی جدید

این محصولات که در یک کالکشن مجزا عرضه می شوند، برای افرادی که به سبک مینیمالیسم علاقمند هستند، یک گزینه عالی به شمار می رود. روشویی های این کالکشن برای هر دو سبک کلاسیک یا مدرن قابل استفاده هستند و فضای نوستالوژی را تداعی می نمایند. معمولاً قیمت روشویی جدید ساده بثکو از مدل های طرح دار که در ذیل به ویژگی های آن ها اشاره می نماییم، پایین تر است.

مشاهده کالکشن کامل روشویی ساده بثکو

روشویی لوکس و مدرن

روشویی طرح دار – قیمت روشویی جدید

روشویی طرح دار ” بثکو ” به دلیل استفاده از تکنیک ها و روش های نوین، طراحی با دست را به یک ارزش هنری مبدل می سازد. این محصولات براساس ایده پردازی گروهی از نقاشان مطرح اسپانیایی برروی روشویی های ساده پیاده سازی می شوند تا به یک محصول زیبا و کارآمد تبدیل گردند.

این محصولات که به نوعی خرق عادت در حوزه لوازم بهداشتی ساختمانی کلاسیک محسوب می شوند، در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کردند. به نحوی که نه تنها برای دکوراسیون خانه های لوکس مورد استفاده قرار گرفتند بلکه درخواست ها برای نصب و کارگذاری آن ها در شرکت ها، سازمان ها، هتل ها و … نیز افزایش یافت.

مشاهده کالکشن کامل روشویی طرح دار بثکو

روشویی وارداتی جدید

برای اطلاع از قیمت روشویی جدید و طرح دار ” بثکو ” با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

برندسازی با طراحی داخلی

در حال حاضر طراحی داخلی شرکت های خصوصی و نهادها از اهمیت بالایی برخوردار است. هریک از صاحبان این مجموعه ها سعی دارند تا با یک طراحی داخلی منحصر به فرد برند خود را مطرح نمایند. دکوراسیون نشان دهنده دارایی ارزشمندی است که بخشی از هویت برند را برای کسب و کار آشکار می سازد و به طور مستقیم تأثیر مثبتی بر روی کاربر (مشتریان و کارکنان) می گذارد. در این حین توجه به طراحی داخلی سرویس بهداشتی همچون سایر فضاها در دستور کار قرار گرفته است.

برندها، شرکت‌ها، هتل ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای کوچک قصد دارند هویت بصری خود را در یک محیط فیزیکی مطرح سازند تا فرهنگ برند آن ها را منعکس نماید. در نتیجه سرویس های بهداشتی با طراحی سفارشی مدنظر قرار گرفتند!

برای اطلاع از قیمت روشویی جدید ” بثکو ” متناسب با فضای بیزینس خود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

لوازم بهداشتی ساختمانی خارجی

جزئیات کوچک در دکوراسیون مهم هستند و با تجربه کاربر در ارتباط هستند و موجب می گردند تا یک فضای معمولی به یک فضای باکیفیت تبدیل شود. به طور مثال ورود به یک هتل متوسط ​​مانند ورود به هتلی لوکس که در آن به تمام جزئیات توجه شده است، یکسان نیست. به طور حتم تجربه ای متفاوت است!

اکنون این سوال مطرح می شود چگونه می توان جوهره برند خود را به سرویس بهداشتی القا نمود؟ در آتلیه بثکو، گروهی از هنرمندان نقاش ایده های ذهنی خود را بر روی هر قطعه آورده، به گونه ای که هر سینک به خودی خود تبدیل به یک اثر هنری با شخصیتی منحصر به فرد و تکرار نشدنی خواهد شد!

لوازم بهداشتی لوکس و مدرن

روشویی با متریال خاص

” Bathco ” ارائه دهنده مبتکرانه ترین کاتالوگ خود تا به امروز، طیف گسترده ای از سینک ها را گردهم آورده است که به دلیل منحصر به فرد بودن مواد تشکیل دهنده آن ها در سطح جهانی برجسته شده اند.” Bathco ” سری جدید از سینک های با متریال خاص نظیر سیمان، سنگ، چوب، فلز و … را در اختیار خاص پسندان قرار می دهد. این روشویی‌ها با شمایل خاص و طرح‌های منحصربه‌فرد، آثار هنری واقعی برای حمام به شمار می روند.

برای طراحی دکوراسیون حمام های بازسازی شده اغلب ترجیح بر استفاده از رنگ های گرم است تا درخشندگی و روشنایی فضا را افزایش دهد. روشویی جدید سیمانی با رنگ آجری بهترین گزینه است که با اصالت حمام لوکس نیز مطابقت دارد.

کالکشن سنگ ” Bathco ” نتیجه ترکیب کامل بین تکنیک های صنایع دستی و فرآیندهای مکانیکی پیشرفته است که منجر به تولید روشویی هایی باکیفیت و اصالت بالا می شود. هر سینک داستانی منحصر به فرد را روایت می کند که با طراحی سنگ آشکار می شود و حمام را به فضایی پر از معنا و زیبایی تبدیل می کند.

مشاهده کالکشن کامل روشویی با متریال خاص بثکو

فروش کاسه روشویی لوکس خارجی

قیمت روشویی جدید از برند معتبر بثکو اسپانیایی

انواع کاسه روشویی وارداتی از برند اسپانیایی ” بثکو ” را می توانید از نماینده این محصولات در ایران یعنی شرکت ” ژیمان ” تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت انواع روشویی جدید و لوکس این مجموعه، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

قیمت روشویی جدید