شرکت ” ژیمان ” عرضه کننده انواع شیرآلات روکار و توکار ساخت ایتالیا می باشد. محصولات برند ” دنیل روبینتری “ میلان ایتالیا به خلاقانه ترین پروژه های طراحی اختصاص دارند و برای دکوراسیون های لوکس و منحصر به فرد پیاده سازی و به اجرا درآمده اند. در متن ذیل با چند مدل شیرآلات جدید ساخت این برند مطرح و برتر ایتالیایی آشنا خواهید شد.

مدل شیرآلات جدید ایتالیایی

اگر به صفحه ” شیرآلات ایتالیایی دنیل ” مراجعه نمایید، با کالکشن های متنوعی روبرو می شوید که محصولات هریک از آن ها از ویژگی های خاصی برخوردارند.

مدل شیرآلات جدید
بهتر است بدانید مدل ها باید براساس نوع و سبک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شما، میزان فضا، شکل روشویی، نوع وان یا جکوزی و سایر عوامل تخصصی انتخاب شوند. به طور مثال اگر در درون دیوار از قبل، تمهیدات لازم برای کارگذاری شیرآلات توکار به عمل آمده است، انتخاب مدل های جدید این نوع شیرآلات بهترین گزینه است. از مزایای شیرآلات توکار جدید می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

1- بهینه سازی و استفاده حداکثری از فضا
2- افزایش جذابیت بصری دکوراسیون
3- حداقل میزان صدای ممکن در زمان جاری شدن آب از داخل لوله ها
4- سهولت در نظافت
5- طول عمر زیاد به دلیل قرار گرفتن اجزای اصلی آن در درون دیوار

تحول در طراحی و شیوه ساخت شیرآلات کلاسیک 

شرکت DANIEL با تحول و بدعت گذاری در روند ساخت شیرآلات سنتی دهه های گذشته، خالق مدل هایی گردید که نظیر آن کمتر دیده شده است. بخش طراحی این شرکت، هریک از مجموعه ها را با الهامات خلاقانه و با مراقبت از جزئیات زیبایی شناسی طراحی و سپس به بخش تحقیق و توسعه ارائه می نماید. برای تکمیل پروژه، آزمایشاتی جهت ارزیابی بهترین ترکیب مواد و فن‌آوری‌ها صورت می پذیرد. در ادامه آزمایشاتی جهت ارائه بهترین راه‌حل‌ها از نظر زیبایی‌شناسی و عملکرد، انجام می‌شود. کلیه مراحل پردازش با دقت فوق العاده صورت می گیرد.

نوآوری در آبکاری محصولات دنیل روبینتری ، مهم ترین عامل افزایش قابل توجه کیفیت شیرآلات این برند نسبت به سایر رقبا می باشد. دنیل روبینتری با اتکا بر دانش فنی روز متخصصان خود، محصولاتی را عرضه می دارد که در طول زمان دچار نزول کیفیت نخواهند شد. این محصولات بدون تغییر رنگ، درخشندگی خود را حفظ می نمایند.

از ویژگی های فنی مدل های جدیدتر می توان به مجهز نمودن شیرآلات به کارتریج دیسکی سرامیکی Ø 35 متری است.
تمام اقلام موجود در مجموعه از فولاد ضد زنگ با جلوه برس ساخته شده اند و می توان آن ها را با رنگ های جدید PVD سفارشی سازی نمود: PVD مشکی برس خورده، PVD برنجی برس خورده و PVD مس برس خورده. این روکش‌های خاص رنگی، مقاومت و پایداری شیرآلات را در طول زمان تضمین می‌کنند و طراحی داخلی را با تاثیر بصری عالی و مدرن خود غنی می‌سازند.
شیرآلات روکار ایتالیایی
تجهیزات بهداشتی مدرن و جدید
    پرفروش ترین تجهیزات بهداشتی

خلق دکوراسیون های لوکس و منحصر به فرد به کمک مدل های شیرآلات جدید

خطوط تمیز و مینیمال میکسرها در نسخه های جدیدتر و اهرم های منبت کاری شده آن ها می توانند هر فضای داخلی را با سبکی متمایز و اصالت نشان دهند.

شما به کمک مدل های شیرآلات جدید می توانید خالق زیباترین دکوراسیون ها باشید که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. خلق دکوراسیونی لوکس و مدرن با تجهیزات بهداشتی مدرن و به روز ژیمان ، مهم ترین هدف متخصصان این مجموعه از واردات شیرآلات ایتالیایی می باشد.

شیرآلات توکار جدید

عکس شیرآلات جدید

فروش شیرآلات خارجی وارداتی

کلیه محصولات برند دنیل را می توانید از طریق شرکت ” ژیمان “ نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران سفارش دهید. این محصولات فوق لاکچری و مدرن با بهترین درجه کیفی عرضه می گردند.

تنوع محصولات برند دنیل زیاد است. ژیمان انواع شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه ، شیر دستشویی ، شیرآلات آشپزخانه (شیر ظرفشویی شلنگ دار) ، دوش حمام و … ایتالیایی را با جدیدترین مدل ها عرضه می دارد.