فضا هرچه کوچک تر باشد ، نیازمند دقت بیشتری در طراحی و چیدمان آن می باشد تا حالت کسل کنندگی پیدا نکند و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر آید. لذا در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی با فضای محدود حتماً با یک کارشناس مشورت نمایید تا بهترین راهکارها و ایده ها را در اختیارتان بگذارد.
استفاده از توالت فرنگی انتخاب مناسبی برای طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی کوچک می باشد.
خرید توالت فرنگی با کیفیت ، در عین کم جا بودن می تواند فضای کمتری از سرویس بهداشتی شما را به خود اختصاص دهد و بدین گونه می توانید از تجهیزات بهداشتی بیشتری استفاده نمایید و محیطی زیبا را طراحی نمایید.

در مطلب ذیل به نحوه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی فرنگی کوچک می پردازیم و المان هایی را برای دلباز شدن این فضا بیان می نماییم.

سرویس بهداشتی فرنگی

ایده های طراحی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی اروپایی که به عنوان WC/EWC شناخته می شود T در دو نوع زمینی و دیواری تولید می شوند.

توالت فرنگی زمینی

همانگونه که از نام آن پیداست این نوع توالت فرنگی بر روی زمین دستشویی قرار می‌گیرد. خروجی آن، با توجه به طبقه‌ای که سرویس بهداشتی در آن قرار دارد، می‌تواند هم به شکل S و هم به شکل P باشد.

توالت فرنگی دیواری

توالت فرنگی دیواری به دیوار سرویس بهداشتی متصل می‌شود و به علت کوچک‌تر بودن سایز آن و همچنین قرار گرفتن مخزنش داخل دیوار، فضای کمتری را اشغال می‌کند. خروجی این نوع توالت فرنگی حتماً باید از نوع P باشد. این نوع توالت فرنگی در سرویس های بهداشتی مراکز تجاری نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس بهداشتی فرنگی

در زمان طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک به این نکته توجه داشته باشید که خرید توالت فرنگی دیواری می تواند فضای کمتری را اشغال نماید ، از این رو بیشتر مناسب مکان هایی با مساحت کم می باشد.

خرید توالت فرنگی

 

رنگ آمیزی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

در صورتی که می خواهید دیوارها با رنگ های مات یا براق پوشش داده شوند ، بهتر است نوع براق را انتخاب نمایید ، زیرا تمیز کردن آن آسان تر از نوع مات می باشد. طراحان معمولاً در فضاهای کم مساحت ، رنگ های روشن را توصیه می نمایند. در صورتی که علاقه به رنگ های تیره دارید ، باید حتماً نورپردازی خوبی را به کار برید.

اگر کاشی کاری دیوارها مدنظرتان هست ، هرگز تمامی دیوارها را از کف تا سقف کاشی کاری نکنید زیرا این کار موجب خفگی فضا خواهد شد. بهتر است کاشی کاری تا نیمه دیوار باشد و مابقی آن را رنگ نمایید. اگر علاقمند به کاشی کاری کامل دیوارها هستید ، برای هر دیوار یک طرح کاشی انتخاب نمایید. همچنین می توانید از ایده های خاص کاشی کاری (کنار هم گذاشتن کاشی ها به منظور رسیدن به یک طرح خاص) در قسمت هایی از دیوار استفاده نموده تا بدین طریق از کسالت بار شدن فضا جلوگیری به عمل آورید.

سرویس بهداشتی فرنگی

سرویس بهداشتی فرنگی

نورپردازی مناسب در طراحی سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

فاکتور اصلی در طراحی فضاهای کوچک ، نورپردازی می باشد. محیط کوچک و کم نور ، خسته کننده و ملالت آور می باشد و هیچ گونه زیبایی بصری نخواهد داشت ، حتی اگر از بهترین و لوکس ترین تجهیزات بهداشتی سرویس بهداشتی در چیدمان آن استفاده شده باشد.

نورپردازی را به صورت هوشمندانه انجام دهید و از نورپردازی های کلیشه ای جلوگیری نمایید. نورهای مخفی و کارگذاشته شده به صورت سقفی ( لامپ های ال ای دی ) ، می تواند فضا را بزرگتر نشان دهد.

استفاده از روشویی های کم جا در سرویس بهداشتی فرنگی کوچک

در صورت خرید توالت فرنگی دیواری ، کارگذاری یک روشویی کابینت دار با حجم زیاد کار عاقلانه ای نیست و نه تنها روشویی به چشم نمی آید بلکه از جذابیت سایر موارد نیز می کاهد. روشویی کاسه ای انتخاب مناسبی است زیرا از حجم کمتری نسبت به روشویی های کابینت دار برخوردار است و برای نصب شدن تنها به یک سطح کم نیاز دارد و لازم نیست تا حتماً توسط پایه به زمین متصل گردد.

سرویس بهداشتی فرنگی

سرویس بهداشتی فرنگی

خرید شیرآلات مدرن و زیبا

شیر روشویی نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده است که می توانید براساس رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی خود آن را انتخاب نمایید.

سرویس بهداشتی فرنگی

نصب طبقات یا کمدهای دیواری کوچک برای نگهداری لوازم سرویس بهداشتی فرنگی

کمد های کوچک سرویس بهداشتی، برای مکان های کوچک و باریک، روشی بسیار کاربردی برای استفاده بهینه از فضای موجود به شمار می روند. این عناصر بدون این که کارایی و فضای سرویس بهداشتی را محدود کنند، تمام فضا را به یکدیگر مرتبط می کنند. امروزه تنوع بسیاری برای انتخاب کمد در سرویس بهداشتی های کوچک وجود دارد.
قبل از خرید حتماً در مورد جنس و متریال به کار رفته در آن تحقیق نمایید تا مدلی را انتخاب نمایید که طول عمر بالایی را

همچنین می توانید طبقات و یا شلف فضایی را به منظور نگهداری وسایل سرویس بهداشتی اختصاص دهید که علاوه بر کاربرد زیاد تزئین خوبی هم برای محیط به شمار می روند و می توانید اکسسوری ها را بر روی آن قرار دهید.

خرید توالت فرنگی

استفاده از آینه در طراحی سرویس بهداشتی فرنگی

پس از خرید توالت فرنگی با ابعاد مناسب، روشویی با اندازه کوچک ، رنگ آمیزی و نورپردازی ایده آل ، وقت آن رسیده است تا به عناصر دکوراتیو بپردازید. یکی از این عناصر ، آیینه می باشد که حضور آن در هر سرویس بهداشتی جزء ضروریات است. آیینه های گرد یا مستطیل شکل بسته به سلیقه شما می توانند فضا را زیباتر نمایند. همچنین اگر از لامپ های رنگی یا ساده پیرامون آینه ها استفاده نمایید محیط را روشن تر و دلبازتر جلوه خواهید داد.

سرویس بهداشتی فرنگی

سرویس بهداشتی فرنگی

محصولات بهداشتی مدرن

ژیمان ارائه دهنده به روزترین مدل های تجهیزات بهداشتی ساختمانی می باشد. محصولات لوکس خارجی با بالاترین سطح کیفی متریال اولیه از بهترین برندهای موجود در سطح دنیا به شما مشتریان ارجمندمان عرضه می گردد که خواستار بهترین ها هستید!

روشویی های طرح دار bathco ، شیرآلات daniel ، انواع توالت فرنگی bathco در دو مدل دیواری و دو زمانه می توانند ، بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی فرنگی تان باشد.