شیرآلات توکار در مقایسه با شیرآلات کلاسیک معمولی به عنوان یک گزینه نوآورانه در طراحی داخلی دکوراسیون محسوب می گردند. طراحی مینیمالیستی، مهم ترین ویژگی بصری شیرآلات جدید توکار است که موجب گردیده تا در میان انواع شیرآلات ساختمانی بسیار محبوب شوند.

شیرآلات جدید توکار

شاید در ابتدا اینگونه به نظر رسد که امکان نصب شیرآلات داخلی (توکار) برای تمامی ساختمان ها میسر نیست. معمولاً نصب و کارگذاری این شیرآلات برای ساختمان های نوساز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است، اما این بدان معنا نیست که خانه های با قدمت ساخت بیشتر نمی توانند از این نوع بهره گیرند. تنها چیزی که ما نیاز داریم، یک لوله در دیوار برای اتصال شیر است!
آنچه که شیرآلات جدید توکار را نسبت نمونه های روکار متمایز می سازد، نحوه نصب آن است که حتماً باید توسط یک کارشناس و فرد متخصص صورت پذیرد.

مزایا یا معایب شیرآلات جدید توکار چیست؟ کدام یک بر دیگری تقدم دارد؟

شیرآلات توکار در حمام هایی که زیبایی مینیمالیستی را دنبال می کنند، اما در عین حال ظریف و چشمگیر هستند بسیار محبوب می باشند. نمی توان شیرآلات داخلی را بدون ایراد دانست، اما حقیقت اینست که تعداد مزیت های آن بیشتر از معایب آن است. به همین دلیل معمولاً از سوی سازندگان ساختمان نادیده گرفته شده و در اکثر ساختمان لوکس و مدرن نصب می گردد.

جریان سبک مُدرنیته در طراحی داخلی

اگر به دنبال زیبایی مدرن هستید، شیرهای آب داخلی تمام الزامات را برآورده می کنند. از آنجایی که روز به روز بر طرفداران سبک (مکتب) مینیمالیسم افزوده می گردد، سادگی شیرآلات جدید توکار می تواند زیبایی دکوراسیون را کاملاً متحول سازد.

در تصاویر ذیل، جلوه بصری فوق العاده شیرآلات توکار ژیمان را مشاهده می‌فرمایید.

شیرآلات توکار

دامنه استفاده بیشتر از سینک یا روشویی 

مزیت اصلی شیرهای توکار این است که وقتی روی دیوار قرار می گیرند، فضا را اشغال نمی کنند. بدین ترتیب سینک یا روشویی کاملا آزاد می شود. پس یک انتخاب عالی برای آن دسته از حمام ها یا آشپزخانه هایی هستند که فضای زیادی در اختیار ندارند.

ایجاد فضای بیشتر زیر شیر آب 

شیرآلات آشپزخانه توکار علاوه بر زیبایی بصری یک مزیت بزرگ دارند. فضای بیشتری در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید ظروف بزرگ تر را به راحتی شستشو دهید.

تمیز کردن آسان

مراقبت و نظافت شیرآلات سنتی با مشکلاتی همراه است. ممکن است فاصله بین دیوار و شیر روکار به قدری کم باشد که مانع از نظافت کامل آن گردد. همچنین با گذشت زمان، آهک و کثیفی بر روی آن جمع شده و بر رنگ و ظاهر کلی شیر آب و سینک تأثیر منفی می گذارد. برخلاف نمونه های روکار، نظافت مدل های توکار به سادگی صورت می پذیرد. زیرا دسترسی به شیرآلات داخلی راحت است، چون در ارتفاعی بالاتر از سینک قرار دارند.

شیرآلات جدید توکار

انعطاف پذیری در انتخاب سایر تجهیزات بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی

هنگامی که شیرآلات سنتی را انتخاب می کنید، مجبور هستید کاسه روشویی و سینک را براساس اندازه، شکل یا مدل آن ها در نظر بگیرید تا عدم سازگاری میان اجزا اتفاق نیفتد. (از لحاظ زیبایی ظاهری)

برعکس این موضوع در مورد شیرآلات داخلی صادق است زیرا آزادی در انتخاب سایر تجهیزات بدون درنظر گرفتن شباهت های ظاهری با شیرآلات، دست شما را باز می گذارد تا دکوراسیون های خلاقانه ای را طراحی نمایید.

شیرآلات جدید توکار

در هنگام نصب شیرآلات جدید توکار به نکته زیر توجه نمایید!

یکی از جنبه هایی که در هنگام نصب شیرهای توکار باید به آن توجه کنیم، ارتفاع است. در صورتی که شیر در ارتفاع بالایی قرار گیرد، آب در هنگام سقوط بیش از حد پاشیده می شود و در نتیجه باعث ناراحتی می گردد. لذا باید نسبت ارتفاع شیر به عمق سینک در نظر گرفته شود.

تجهیزات بهداشتی لوکس ژیمان | شیرآلات خارجی

شیرآلات دیواری، کاربردی و مدرن هستند و زیبایی فضای حمام و سرویس بهداشتی را حفظ می کنند. شیرآلات جدید توکار برند دنیل از برنج با روکش سه لایه ساخته شده اند. به لطف مراحل تولید رباتیک، بسیار بادوام هستند و تمیز نگه داشتن آن‌ها آسان است.

لطفاً از گالری ژیمان دیدن کنید. جذابیت بصری شیرآلات ایتالیایی دنیل آنقدر بالاست که به طور حتم شیفته طرح های موجود خواهید شد.

برای مشاهده مدل های متنوع شیرآلات خارجی به صفحه « شیرآلات ایتالیایی دنیل » مراجعه نمایید.