شیرآلات ساختمانی در جهان توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. شرکت های معتبر در این زمینه همواره به دنبال تحقیق و توسعه بر روی روش های پیشرفته و جدید هستند تا بتوانند با استفاده از این روش ها محصولات پیشرو ، متفاوت و با کیفیت بهتری تولید کنند. شیرآلات خارجی جدید ژیمان با تحقق این امر عرضه می گردد تا تحول بزرگی را در دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد نماید.

انواع شیرآلات خارجی جدید

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی مدت هاست که در بسیاری از مناطق دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و دیگر استفاده از شیر های قدیمی مخلوط رایج نمی باشد.

ویژگی های شیرآلات اهرمی

در شیرآلات اهرمی به جای مغزی از یک کارتریج استفاده می‌ شود. کارتریج‌ ها در دو نوع پلاستیکی و سرامیکی موجود هستند که نوع سرامیکی آن مرغوب‌ تر است. یکی از دلایل استفاده از شیر اهرمی ، بهداشت بالای آن می باشد. همچنین استفاده از این نوع شیرآلات و تنظیم دمای آب برای مصرف کننده بسیار راحت تر از مدل های دیگر شده است.

برخی شیرآلات نیز به چراغ‌ های LED مجهزند که جنبه تزئینی دارد. در این نوع شیرآلات بر اساس دمای آب رنگ چراغ‌های LED تغییر می‌ کند و این چراغ‌ ها انرژی خود را از فشار آب به دست آورده و نیاز به برق و باتری ندارند. برخی شیرآلات هم مجهز به سیستم نمایش دمای آب هستند.

شیرآلات چشمی | شیرآلات خارجی جدید

به طور کلی اساس کار شیرآلات چشمی به این گونه است که باید یک جسم ثابت جلوی میدان دید چشمی شیر قرار بگیرد تا با موج های مادون قرمز آب به جریان بیفتد. این مدل شیرآلات بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف کننده در میدان دید سنسور های مادون قرمز شروع به کار می‌ کنند. مهم ترین مزایای استفاده از این نوع از شیرآلات ، صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

ویزگی های شیرآلات چشمی

شیرآلات بهداشتی دارای چشمی مجهز به یک وبلاتور می باشند که کار این وبلاتور مخلوط کردن آب و هوا می باشد تا حجم آب کمتری از شیر خارج شود و در مصرف اب صرفه جویی شود. شیرآلات بهداشتی دارای چشمی به وسیله برق و باتری کار می کنند و باتری آن در زمان قطع شدن برق فعال می گردد.

شیرآلات توکار | خرید شیرآلات لاکچری

شیرآلات توکار ، یکی از مدل های شیرآلات خارجی جدید است که اجزا و اتصالات آن درون دیوار پنهان گردیده و فقط قسمت خروجی آب ، بر روی دیوار نصب می شود. شیرآلات توکار به این علت که عمده قسمت های آن درون دیوار است، رسوب چندانی نمی‌گیرند و به خاطر نوع طراحی آن به راحتی نیز تمیز می‌شوند. همچنین به دلیل نصب در داخل دیوار محافظت بهتری از اجزای آن اتفاق می‌افتد و در برابر انواع صدمات و پوسیدگی‌ها مقاوم تر بوده و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

ویژگی های شیرآلات توکار

شیرآلات توکار با بهره مندی از کارتریج سرامیکی مرغوب و باکیفیت ، در برابر دما و فشار بالا مقاوم است و با طراحی منحصر به فرد یک گزینه زیبا و چشمگیر برای آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام لاکچری خانه شما می باشد.

شیرآلات خارجی جدید

تفاوت قیمت شیرآلات خارجی جدید با نمونه های قدیمی تر به چه دلایلی است؟

ثبات رنگ مهم ترین دلیل تفاوت قیمت شیرآلات درجه یک خارجی با سایر نمونه ها می باشد. استفاده از لعاب مرغوب خصوصاً در شیرآلات طلایی و شیرآلات رزگلد اهمیت زیادی دارد. نام برند نیز می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش یا کاهش قیمت باشد. به طور مثال برند DANIEL از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید شیرآلات ایتالیایی لوکس می باشد. شرکت ایتالیایی دنیل ، تکنیک های تزئینی ثبت شده ای دارد که می تواند با توجه به نیاز مشتری ، سلیقه آن ها را در تولید شیرآلات لوکس بهداشتی ، شخصی سازی کند و شیرآلات منحصر به فردی را برای هر مشتری تولید کند.

علاوه بر جنس مرغوب، تکنولوژی ساخت برخی از مدل شیرآلات لوکس ساختمانی نیز با دیگر شیرآلات ساختمانی متفاوت است. تکنولوژی های جدید این امکان را برای برندهای شیرآلات لوکس به وجود می آورد که بتوانند مدل های به روزتر و جدیدتری را طراحی و اجرا کنند.
به عنوان مثال برند شیرآلات لوکس دنیل ، برخی از مدل های شیرآلات لاکچری خود را با تکنولوژی تتو ، که تکنولوژی به روزی است و نیاز به دستگاه های مخصوصی دارد، تولید می کند. برای همین بسیاری از طرح های این برند را در دیگر برندهای شیرآلات ساختمانی نمی توان پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی ؛ محصولاتی کاملاً متفاوت

در تصاویر زیر ، تعدادی از مدل های شیرآلات خارجی جدید ژیمان را مشاهده می نمایید:

مدل CUBE WATERFALL

شیرآلات خارجی جدید

مدل SKYLINE

شیرآلات خارجی جدید

شیرآلات خارجی جدید

شیرآلات خارجی جدید

شیرآلات خارجی جدید

مدل TOKYO STEEL

ژیمان ؛ خانه شما را متفاوت از سایر خانه ها می سازد!

محصولات عرضه شده ژیمان ؛ با سال ها دوام و زیبایی خیره کننده از مطرح ترین برندهای سطح بین المللی می باشد.

تجهیزات بهداشتی ژیمان :

وان و جکوزی خارجی ،، شیرآلات ایتالیایی DANIEL  ،، چینی آلات بهداشتی BATHCO نظیر روشویی ساده BATHCO و انواع روشویی طرح دار BATHCO با ایده های خاص و منحص ر به فرد ، توالت فرنگی BATHCO