تلفیق درست رنگ ها مهم ترین عامل برای طراحی داخلی استاندارد می باشد. در تحصیلات آکادمیک به طور گسترده به این مقوله پرداخته می شود. برای طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی نیز همین موضوع صادق است و باید به شیوه صحیح به رنگ ها پرداخته گردد. در صورتی که بهترین تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس نظیر وان حمام خارجی ، کاسه روشویی ، وال هنگ ، شیرآلات خارجی جدید و … خریداری شود ، اما توجهی به رنگ ها و یا نورپردازی نشود ، آن فضا آنطور که باید چشمگیر و مدرن نخواهد شد.

بیشتر بخوانید : بررسی شیرآلات توکار ایتالیایی

طراحی داخلی حمام با رنگ بژ

رنگ بژ را می توان یک رنگ انعطاف پذیر دانست که سازگاری خوبی با تُناژ رنگ های خنثی دارد. رنگ بژ ، شیدی مابین کرم یا نخودی و قهوه ای روشن دارد. برخی از طراحان استفاده از این رنگ را خسته کننده می دانند اما اگر هماهنگی مناسبی میان آن و رنگ های دیگر ایجاد شود و فضا از نورپردازی خوبی برخوردار باشد ، کسل کننده نخواهد بود.
در اغلب موارد از این رنگ به عنوان رنگ اصلی و یا در پس زمینه یک مکان استفاده می گردد. در صورتی که به این رنگ علاقمند هستید و می خواهید فضا و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی ( وان حمام خارجی ، روشویی کاسه ای و …) را براساس این رنگ دیزاین نمایید ، با ژیمان همراه شوید.

رنگ بژ ؛ نشانه ای از طبیعت

این رنگ را می توان در طبیعت یافت. رنگ دانه های شن ساحل ، سنگ ها و مهم تر از آن پوست انسان که بر این تناژ می باشد نمونه های از حضور بژ در طبیعت می باشند.

اگر از فاصله دور به ساحل دریا نگاه کنید ، طویل تر از آنچه که هست به نظر می آید و این ویژگی می تواند در هنگام استفاده از این رنگ نیز یک مزیت به حساب آید. بژ باعث می شود تا فضا از لحاظ بصری بزرگ تر به نظر آید و برای محیط هایی با مساحت کم می تواند یک راه حل کاربردی به شمار رود.
رنگ بژ در ترکیب با عناصر طبیعی مانند چوب ، هماهنگی زیبایی برقرار می کند. براساس اصول فنگ شویی حمام ، چوب یکی از عناصری است که به محیط گرما می بخشد ، لذا از پرکاربرد ترین و محبوب ترین عناصر در طراحی داخلی به شمار می رود.

وان حمام خارجی

بیشتر بخوانید : جکوزی دو نفره ؛ ایجاد یک فضای عاشقانه و لذت بخش

رنگ های منطبق با بژ

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد ، رنگ بژ خنثی است و به همین دلیل می توان با رنگ های هم خانواده خودش نظیر شیری ، وانیلی ، نباتی ، شکلاتی ، کاراملی ، دارچینی و قهوه ای ست شود. تُنالیته های تیره و روشن هریک از رنگ های نام برده با بژ می توانند یک ترکیب رنگی ایده آل را ایجاد نمایند.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ، استفاده از شیرآلات جزیره در کنار وان حمام خارجی با پشت زمینه رنگ بژ یک فضای آرامش بخش را القا می نماید.

وان حمام خارجی

غیر از رنگ های ملایم می توان بژ را با رنگ های درخشان نیز ترکیب کرد. هم چنین این رنگ در ترکیب با اکسسوری های فلزی ای مانند طلا ، نقره و برنز نیز ظاهر زیباتری می یابد.

تلفیق سنگ با رنگ بژ و وان حمام خارجی و سایر تجهیزات بهداشتی

از آنجایی که عناصر طبیعی نظیر سنگ ها نیز دارای تناژ رنگی بژ و کرم می باشند ، لذا با تلفیق دیوارپوش هایی از جنس سنگ مرمر و یا گرانیت با سطوح چوبی و دیوارهایی ساده به رنگ بژ می توانید به سرویس بهداشتی آرام و زیبا دست پیدا کنید.

وان حمام خارجی

بیشتر بخوانید : توالت فرنگی توکار چیست و چه مزایایی دارد؟

ایجاد فضایی مدرن با وان حمام خارجی شیک

هم چنین استفاده از رنگ بژ در ترکیب با طرح و نقوش ، باعث می شود تا طرح ها برجستگی بیشتری یافته و نمایان تر شوند. استفاده از رنگ بژ به عنوان رنگی خنثی در مکان باعث می شود تا فضا روشن تر و دلباز تر دیده شود. اما اگر نمی خواهید تنها با استفاده از رنگ بژ مکانی یک دست و ساده دایجاد کنید، می توانید وان حمام خارجی را در مرکز فضا قرار دهید تا به یک عنصر تاثیر گذار و قابل توجه تبدیل شود.

وان حمام خارجی

تجهیزات بهداشتی ژیمان | فروش وان حمام خارجی یک نفره و دو نفره به صورت ایستاده و توکار

اگر به درستی به مبحث ترکیب رنگ ها پرداخته اید و هدف خود را از پالت رنگی مورد علاقه تان مشخص نموده اید ، نوبت به خرید تجهیزات بهداشتی می گردد. مطمئناً خاص پسندان هم ژیمان را برمی گزینند! بهترین های این عرصه را برای شما عرضه نموده ایم تا لیخند رضایت را بر لبان مشتریان عزیزمان بنشانیم.

محصولات لوکس ساختمانی ژیمان از برندهای معتبر ایتالیایی و اسپانیایی :

شیرآلات ایتالیایی Daniel ، چینی آلات بهداشتی Bathco ، روشویی ایستاده ،، انواع وان و جکوزی مدرن