برند « DANIEL » ایتالیا از جمله برندهای مطرح در حوزه ساخت شیرآلات با رویکرد متفاوت است. این شرکت خوش نام و با سابقه در میلان ایتالیا، با ثبت تکنیک های تزیینی منحصر به فرد جایگاه خود را نسبت به رقبا ارتقا داده است. هم اکنون محصولات این برند بزرگ از طریق شرکت معتبر و با سابقه « ژیمان » در دسترس طراحان داخلی دکوراسیون و سازندگان ساختمانی قرار گرفته است. دنیل (DANIEL) از معدود شیرآلات خارجی موجود در ایران می باشد و بهترین گزینه برای پروژه های بزرگ و لوکس ساختمانی به شمار می رود.

شیرآلات خارجی موجود در ایران

« دنیل روبینتری » موسس برند دنیل با تجهیز نمودن لاین تخصصی خود به دستگاه های رباتیک فوق حرفه ای، انواع شیرآلات توکار و روکار لوکس را عرضه می نماید. این محصولات که به بیش از 100 کشور صادر می شوند، خالق بزرگ ترین پروژه های هنری و حرفه ای در سراسر جهان می باشند.

شرکت « ژیمان » به عنوان نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران ، وارد کننده جدیدترین محصولات این برند بزرگ و مطرح می باشد. هم اکنون کالکشن های متنوع محصولات این برند در دسترس طراحان باذوق ایرانی است تا شاهکارهای دکوراسیون مدرن را خلق نمایند.

شیرآلات توکار خارجی

تکنولوژی برتر برای ساخت شیرآلات ایتالیایی 

جریان تکنولوژی برتر در ساخت محصولات دنیل از زمان طراحی تا خروجی نهایی جاری است. در بخش طراحی، تعدادی از طراحان فوق حرفه ای گردهم آمده اند تا خلاقانه ترین ایده ها را به مرحله ظهور رسانند. توجه به جزنیات زیبایی شناسی در خلق هر اثر کاملاً نمایان و مشخص است.

در بخش تحقیق و توسعه جهت تکمیل پروژه، جدیدترین فناوری های روز به کار گرفته می شود. ترکیبی از متریال روز ارزیابی می گردد و آزمایش های متعددی جهت بیشترین بهره وری از متریال صورت می پذیرد.

در بخش تولید، یک سیستم پیشرفته اجازه می دهد تا تمام مراحل پردازش با دقت فوق العاده انجام شود. از ایجاد نمونه اولیه تا تحقق محصول نهایی، آزمایش شده و بسته بندی می گردد. به لطف دقت در هریک از مراحل تولید، به کوچک‌ترین جزئیات در هر پروژه توجه زیادی شده است. در نتیجه محصول نهایی از بهترین درجه کیفی برخوردار است. دنیل از اولین نمونه های شیرآلات خارجی موجود در ایران است که دارای تنوع زیادی می باشد تا با هر سبک و سلیقه ای تطبیق گردد.

شیرآلات خارجی موجود در ایران

انواع شیر آشپزخانه مطابق با هر سبک 

در کالکشن های متنوع این برند ، هر مدلی را سازگار با سبک دکوراسیون خود خواهید یافت! جدیدترین شیرآلات آشپزخانه با هدف تغییر در طراحی پلان های سنتی و جاری ساختن جریان مدرنیته در دکوراسیون ارائه گردیده اند. به طور مثال طراحی سیاه و سفید که این روزها طرفداران زیادی دارد، با مدل های جذاب شیرآلات آشپزخانه مشکی – سفید دنیل میسر است.

شیرآلات مشکی سفید

شیرآلات جدید آشپزخانه شامل مجموعه ای از میکسرها می باشد که نحوه طراحی و ساخت آن ها به جزایر بزرگ آشپزخانه و سینک های شبه جزیره ای اختصاص داده شده است. ارتفاع و فضای زیر دهانه میکسر به شما این امکان را می دهد که از فضای کار بزرگ تری استفاده کنید. دوش های دستی قابل هدایت و کششی نیز به شما کمک می کنند حتی به گوشه های بزرگ ترین و عمیق ترین سینک برسید. انواع شیر آشپزخانه لوکس هوشمند با فناوری TOUCH-ME از نصب ساده ای برخوردارند و به سادگی قابل استفاده می باشند.

انواع شیر روشویی ،، شیر حمام مدرن و کلاسیک ایتالیایی با طراحی خاص و منحصر به فرد

از مدرن ترین تا کلاسیک ترین مدل های شیرآلات خارجی موجود در ایران را در سایت شیرآلات « ژیمان » مشاهده فرمایید. این محصولات از دو ویژگی متمایز برخوردار هستند:

  • متریال اولیه مرغوب
  • ابتکار و نوآوری

انتخاب شیرآلات مناسب از دو جنبه کارایی و زیبایی در حمام و سرویس بهداشتی شما ضروری است. یک شیر آب با کیفیت نه تنها ظاهر دکوراسیون شما را بهبود می بخشد، بلکه طول عمر، کارایی و راحتی استفاده را نیز تضمین می کند.

در سرمایه گذاری برای این تجهیزات بهداشتی نفیس تردید نکنید! آن ها فقط عناصر کاربردی نیستند، بلکه قطعاتی هستند که زیبایی حمام شما را دوباره تعریف می کنند. حمام خود را با شیرآلات مدرن به رخ بکشید!

شیرآلات خارجی موجود در ایران

اغلب مدل های شیرآلات لاکچری ارائه شده مجهز به کارتریج دیسکی سرامیکی Ø 25 متری برای میکسرهای روکار و Ø 35 برای مدل های توکار است. آبکاری فوق حرفه ای توسط دستگاه های به روز تمام اتوماتیک، دوام آن ها را تضمین می نماید. این محصولات دارای رنگ بندی متنوعی هستند تا برای هر سبک دکوراسیون کاربرد داشته باشند.

شیر حمام مدرن خارجی

شیرآلات خارجی موجود در ایران

ظرافت شیر حمام کلاسیک و جذابیت مدل های مدرن برای طراحان داخلی چالش برانگیز است. طراحان عزیز می توانند خالق دکوراسیون های تجملی کلاسیک یا دکوراسیون های مینیمال و ساده گردند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.