یکی از نمادهای خانه های لوکس استفاده از وسایل طلایی رنگ می باشد که از چند صد سال گذشته در اروپا رواج یافت و سپس در قاره های دیگر نیز مشاهده گردید. به همین منظور رنگ طلایی را در اکثر دکوراسیون های کلاسیک و لاکچری به کار می برند. باید گفت که استفاده از این رنگ تنها منحصر به سبک کلاسیک نیست و در صورتی که به طور صحیح با سایر رنگ ها تلفیق شود ، می تواند برای سبلک مدرن نیز به کار گرفته شود. شیرآلات طلایی یکی ار گروه های پرطرفدار انواع تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس هستند که استفاده از آن ها قطعاً نمای حمام و سرویس بهداشتی منازل را متمایز می سازد.
شیرآلات طلایی جدید ژیمان می توانند دلیل خاص شدن آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی خانه شما باشد.

انواع شیرآلات طلایی جدید

به‌ طور کلی شیرآلات طلایی به دو گروه زیر تقسیم ‌می‌شوند:

  • طلایی براق
  • طلایی مات

خواص و ویژگی هر دو نوع براق و مات تقریباً با یکدیگر یکسان بوده و تفاوت آن ها در شکل ظاهری شان می باشد.

شیرآلات طلایی جدید

روش‌های آبکاری شیرآلات طلایی جدید

به‌طور عمده دو روش آبکاری برای شیرآلات طلایی وجود دارد:

هر دو روش کارایی مناسبی دارند ، اما روش PVD که مخفف Physical Vapor Deposition می باشد دوام و کیفیت بالاتری را به محصول بخشیده و سطح یکنواخت و زیبای محصول از مزایای استفاده از این روش می باشد. به همین دلیل قیمت شیرآلاتی که با شیوه PVD آبکاری می شوند ، بالاتر از نوع الکترواستاتیکی است.

ظرافت ؛ مهم ترین ویژگی شیرآلات طلایی جدید ژیمان

همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید ، پرداخت به جزئیات و ظریف کاری ، زیبایی محصول را دو چندان نموده است. ثبات رنگ و دوام محصولات ژیمان از دیگر مزایای خرید شیرآلات لوکس می باشد. اگر خواهان یک دکوراسیون متمایز هستید ، بدون شک شیرآلات طلایی جدید ژیمان می تواند بهترین انتخاب باشد.

شیرآلات طلایی جدید

نگهداری آسان پس از خرید شیرآلات ایتالیایی ژیمان

به دلیل نوع آبکاری منحصر به فرد با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز ، رنگ شیرآلات ژیمان کاملاً ثابت است و نگرانی از بابت تغییر رنگ وجود ندارد.

به طور کلی دو پارامتر مهم در نگهداری شیرآلات سهیم است که عبارتست از :

1- روش آبکاری بدنه شیر مورد نظر
2- نوع مواد مصرفی به کار گرفته شده برای نظافت و روش شستشوی شیرآلات

در صورتی که روش آبکاری شیرآلات PVD باشد و شما نیز از روش ها و مواد شوینده مناسب برای نظافت آن‌ها استفاده کنید، جای هیچگونه نگرانی نیست و می‌توانید سالیان سال یک شیر طلایی و زیبا را مثل روز اول آن داشته‌ باشید.

برای لوکس‌تر نشان دادن فضا ، دیگر نیازی به طراح داخلی ندارید!

طراحی منحصر به فرد و چشمگیر شیرآلات طلایی جدید ژیمان ، فضا را لوکس تر و زیباتر از آن چه که هست ، نشان خواهد داد در نتیجه خیلی نیازی نیست تا از اکسسوری های متنوع برای بهتر شدن فضا استفاده نمایید. با نصب و کارگذاری تجهیزات بهداشتی ژیمان ، فضایی منظم و جذاب خواهید ساخت که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید!

سری CRYSTAL RETRO

سری DIVA

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات لاکچری

نتیجه گیری

علاوه بر کاربرد مهم شیرآلات به خصوص در آشپزخانه و حمام ، نمی توان از تأثیر زیادی که این اقلام در دکوراسیون قسمت های مختلف خانه یا محل کار دارند ، چشم پوشی کرد. از این رو انتخاب مدل های متنوع شبرآلات بهداشتی متناسب با نیاز و سبک طراحی مکان موردنظر و همین طور دقت در انتخاب انواع مرغوب آن حائز اهمیت می باشد.

ژیمان عرضه کننده شیرآلات ایتالیایی سری کریستال

شیرآلات سری کریستال از شیرآلات ایتالیایی DANIEL دارای روکش طلایی همراه با آبکاری مقاوم و با دوام است. این سری از شیرآلات خارجی از جنس کریستال با بالاترین شفافیت و ظریف ترین نوع تراشیدگی عرضه می گردند.

شیرآلات خارجی ژیمان قابلیت استفاده در تمامی فضاهای لاکچری را دارند و در 58 رنگ ساده و 114 طرح آبکاری ترکیبی موجود می باشند.

پیشنهاد ژیمان : خرید شیرآلات توکار ایتالیایی در طرح های متنوع

شیرآلات طلایی جدید