اگر منزل کنونی شما در سال های گذشته ساخته شده است و قسمت های مختلف آن از ویژگی های دکوراسیون مدرن بی بهره می باشد ، بازسازی منزل با بهره گیری از ایده های مدرن می تواند مشکل را برطرف نموده و خانه قدیمی شما را کاملاً به روز نماید. یکی از قسمت های مهم خانه ، سرویس بهداشتی و حمام می باشد که در معماری امروزی جایگاه ویژه ای پیدا نموده و از سبک های مختلفی برای طراحی دکوراسیون آن بهره می گیرند.
در متن ذیل به منظور بازسازی فضای قدیمی ، چند ایده طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مدرن را بیان می نماییم.

مادامی که صحبت از بازسازی می شود ، همه به یاد تغییرات عمده ای می افتند که هم هزینه سنگینی دارد ، هم به زمان زیادی نیاز دارد. این در حالیست که با چند ایده دکوراتیو می توانید فضای سرویس بهداشتی و حمام خود را از این رو به آن رو نمایید که موجب شگفتی هر بیننده ای گردد.

پوشش دیوارها در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در اکثر سرویس های بهداشتی ساخته شده در چند سال گذشته ، سرامیک و بتن به عنوان پوشش استفاده می گردیده است. اگر خانه گرانقیمت تر بود ، به جای سرامیک از سنگ های مرمرین استفاده می شد. در حالی که امروزه پوشش دیوار با طرح چوب ، می توانند فضایی گرم را ایجاد نموده و دکوراسیون زیباتری را برایتان به ارمغان آورند.

رنگ آمیزی دیوار

همچنین رنگ آمیزی دیوارها با رنگ های مختلف ، می تواند دست شما را باز بگذارد تا براساس تم رنگی که انتخاب نموده اید ، سایر تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام را با آن هماهنگ نمایید.

مطلب پیشنهادی : رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی براساس طراحی مینیمال

اگر رنگ هایی مانند بژ ، طوسی و یا رنگ های خنثی در سرویس بهداشتی شما رنگ های غالب به شمار می روند، با استفاده از عناصر طبیعی می توانید فضای آن را به طور کامل تغییر دهید. سبد های حصیری، حوله های بافته شده از الیاف بامبو، صابون های طبیعی و گیاهانی با برگ های سبز و بزرگ می توانند فضای آن را به زیبایی تغییر دهند.

رنگ طلایی به کار رفته در سرویس بهداشتی و حمام ، یک رنگ کلاسیک به شمار می رود و از دیرباز تا به اکنون ، مورد استفاده طراحان قرار گرفته است. این رنگ سرویس بهداشتی معمولی را به یک سرویس بهداشتی لوکس و سلطنتی تبدیل می کند و از رنگ هایی است که تغییرات مُد روز معمولاً بر روی آن بی اثر است و همواره جلوه و زیبایی خود را حفظ نموده است.

استفاده از پوستر ، در یک گوشه هایی از دیوارهای سرویس بهداشتی این فضا را کاملاً مدرن می سازد و از حالت یکنواخت و کسل کننده به دور می نماید.

کاشی کاری دیوار

اگر بخواهید کاشی کاری نمایید ، بهتر است مانند گذشته تمامی دیوارهای سرویس بهداشتی یا حمام را از کاشی پوشش ندهید بلکه با ایده هایی متفاوت ، تنها بخش هایی از فضا را کاشی کاری نمایید ؛ آن هم با شکل و شمایلی خاص که مُدرنیته را به یاد مخاطب آورد.

 

استفاده از روشویی مدرن در بازسازی و طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

اغلب روشویی های به کار برده شده در منازل قدیمی ، دارای شکل و ابعاد یکسانی هستند که همه ما به دیدن آن ها عادت کرده ایم.
استفاده از روشویی های مدرن به جای روشویی های فدیمی ، می تواند باعث تغییر چشمگیر طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما شوند ، به گونه ای که اگر در اینترنت سرچ نمایید ، با حجم زیادی از مدل ها و طرح ها مواجه خواهید شد که انتخاب را برایتان سخت می نمایند.
روشویی هایی از جنس های کوارتز ، شیشه ، برنز ، مرمر و … هرکدام دارای ظرافت ، نقش و نگار و ابعاد متفاوتی می باشند که می توانید براساس سبکی که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود انتخاب نموده اید ، جنس آن را انتخاب نمایید.

استفاده از روشویی های ایستاده ، روشویی های ساده bathco و یا روشویی های طرح دار bathco ، پیشنهاد ژیمان است به افرادی که قصد تحول فضای سرویس بهداشتی ، به یک فضای لوکس و جذاب را دارند. برای مشاهده طرح های بیشتر می توانید بر روی لینک آن ها کلیک نمایید.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

استفاده از روشویی های دوقلو ، نیز یک ایده دکوراتیو برای سرویس بهداشتی به شمار می رود و در عین زیبایی منحصر به فردی که دارند ، می تواند در یک زمان نیاز دو نفر را برطرف سازد.

سیستم روشنایی مدرن

لامپ های حباب دار تنها نوع سیستم روشنایی بودند که در گذشته در سرویس های بهداشتی استفاده می شدند و فرق مدل های آن ها در تفاوت طرح های حباب ها بود.
اکنون استفاده از نور مصنوعی یکی از المان های طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام محسوب می شود و کارگذاری هالوژن های سقفی ، لامپ هایی با شکل های خلاقانه ، آینه های چراغ دار و لوسترهای کوچک و زیبا ، فضا را کاملاً به روز می نماید.

بر اساس ابعاد سرویس بهداشتی، می توانید از یک آینه قدی در بازسازی سرویس بهداشتی استفاده نمایید. به کار بردن آینه قدی به جای آینه های کوچکی که در بالای روشویی قبلاً کارگذاری می شد ، می تواند ظاهری بسیار مدرن به این مکان ببخشد که هزینه چندانی هم به همراه ندارد.

تاثیر وان و جکوزی در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام

اگر فضای کافی در اختیار دارید ، با قرار دادن یک وان ساده و یا وان جکوزی ژیمان علاوه بر مزین نمودن فضا ، از مزایای آب گرم وان بهره مند گردید.

مطلب پیشنهادی : ایده های خلاقانه در طراحی حمام فانتزی

وان های ساده تک نفره ، دو نفره و چند نفره می توانند یک محیط شاد و مهیج را برای خود و فرزندانتان فراهم آورد و جکوزی خانگی به درمان بسیاری از مشکلات مفاصلی و … کمک شایانی نماید.

مطلب پیشنهادی : فواید آب درمانی در جکوزی خانگی

شیرآلات بهداشتی

شیرآلات به کار رفته در سرویس بهداشتی ، هر چه دارای طرح های خاص تری باشند ، آن محیط را بیشتر متحول می سازند.
شیرآلات خارجی ژیمان ( شیرآلات daniel ) علاوه بر کیفیت متریال اولیه و دوام بالایی که دارند ، دارای طرح های منحصر به فردی هستند که هر بیننده ای با هر نوع سلیقه ای از دیدن آن ها لذت می برد و لبخند رضایت را بر لبانش می نشاند. برای مشاهده مدل های بیشتر ، بر روی لینک آن کلیک نمایید.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

« ژیمان بازسازی کننده زیبایی ها »