کاسه روشویی اسپرت یکی از مدل های جدید در صنعت تولیدات سینک می باشد. یکی از مدل های پرطرفدار برای اجرای سبک مینیمال در سرویس بهداشتی ، استفاده از روشویی کاسه ای اسپرت می باشد.

کاسه روشویی اسپرت

امروزه با توجه به اهمیت طراحی داخلی در دیزاین خانه ها ، شرکت های سازنده تجهیزات بهداشتی نیز دائما در حال به روز کردن مدل های محصولات خود هستند. در این بین شرکت های خلاق ، نمونه هایی را ارائه می نمایند که در سال های گذشته به آن نپرداخته شده است و به نوعی با بدعت گذاری در تولیدات خود ، طرح هایی را روانه بازار می کنند که ذهن هر بیننده را درگیر خود می نماید و به دلیل جذابیت بالا در طراحی ، بسیار پرکاربرد می باشد.

روشویی کاسه ای با طراحی منحصر به فرد و بی بدیل

روشویی ها انواع متنوعی دارند. مدل کابینت دار و مدل روشویی ایستاده در سال های گذشته مورد استقبال قرار گرفتند و جزء نسل جدید این محصولات به حساب می آمدند. پس از گذشت چندین سال ، نوع جدیدتری روانه بازار شد که از لحاظ زیبایی ، چشم گیرتر و از نظر کارایی دارای مزایای بیشتری است. این مدل که امروزه با نام « روشویی کاسه ای » شناخته می شود در دو شکل « ساده » و « طرح دار » عرضه می گردد.

کاسه روشویی اسپرت

کاسه روشویی اسپرت انتخاب طرفداران مینیمالیسم

طراحان داخلی بر این باورند که از روشویی های کاسه ای می توان در انواع مختلف سبک های دکوراسیون استفاده نمود.

یکی از این سبک ها مینیمالیسم است که نشان گر ساده گرایی در یک محیط می باشد. این سادگی به معنای عدم زیبایی آن فضا نیست ، بلکه انتخاب صحیح اجزا و عناصر می باشد تا در عین لوکس و مدرن بودن ، بیان گر زیبایی و ساده اندیشی باشند.

کاسه روشویی اسپرت

شیرآلات توکار

کاسه روشویی اسپرت را می توان با هر دو مدل شیرآلات روکار یا توکار ست نمود. انتخاب با شما می باشد که کدام یک را برای دیزاین حمام و سرویس بهداشتی خود برگزینید.

شیرآلات توکار نسل جدیدی از شیرآلات بهداشتی می باشند. با وجود اینکه نصب و کارگذاری آن ها از نوع روکار سخت تر است و برای نصب حتماً نیاز به حضور یک متخصص است ، اما اگر از برندهای معتبر خریداری شوند ، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به نوع روکار دارند. علاوه بر این فضای کمتری را اشغال نموده و به همین دلیل زیبایی بیشتری خواهند داشت.

اگر علاقمند به داشتن یک خانه لوکس و به روز هستید ، شیرآلات توکار یک انتخاب مناسب می باشد زیرا خانه های لاکچری و ترند سال با استفاده از این نوع شیرآلات ، فضای خانه را به نمونه های خاص مبدل ساخته اند که رضایت هر نوع سلیقه ای را به همراه خواهد داشت.

همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید ، شیرآلات توکار و کاسه روشویی اسپرت ؛ یک محیط زیبا و دلنشین را فراهم ساخته اند که جذابیت بصری فوق العاده ای دارد.

کاسه روشویی اسپرت

کاسه روشویی اسپرت

کاسه روشویی اسپرت

شیرآلات جزیره

همانگونه که در تصاویر زیر ملاحظه می نمایید ، طراح با بدعت گذاری در انتخاب نوع شیرآلات ، یک فضای خلاقانه و جالب توجه را رقم زده است. شیرآلات جزیره که عموماً برای وان جزیره کاربرد دارند ، به عنوان شیرآلات روشویی انتخاب شده اند.

سینک های روشویی اسپرت

در تصاویر زیر نمونه های غیر معمول سینک روشویی را ملاحظه می فرمایید که یک فضای کاملاً اسپرت و در عین حال مینیمال را به وجود آورده است.

نتیجه گیری

هر روز انواع مدل های جدید کاسه روشویی در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شوند که توسط هنرمندان مشهور جهان طراحی شده اند. این محصولات با استفاده از مواد باکیفیت بالا و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز در طرح و با شکل های زیبا و بسیار شیک تولید می شوند. آن ها می توانند جذابیتی عالی برای حمام ایجاد کنند و جلوه ای شگفت انگیز به آن بدهند. شما می توانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی و انتخاب تجهیزات جانبی خاص و متفاوت حمامی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

کاسه روشویی اسپرت اسپانیایی | انواع روشویی کاسه ای و ایستاده مدرن

ژیمان یکی از وارد کنندگان معتبر تجهیزات بهداشتی خارجی از برندهای شناخته شده و مطرح در سطح بین المللی می باشد. در ویدئوی زیر مدل های مختلف روشویی ایستاده مدرن BATHCO ، روشویی طرح دار BATHCO و روشویی ساده BATHCO را مشاهده می نمایید.

[aparat id=’mhYqO’]