روشویی ایستاده مدرن با همان کارایی روشویی کلاسیک که در دهه های گذشته در داخل سرویس های بهداشتی کارگذاری می شدند، ولی با ظاهری متفاوت تر از قبل تولید شده اند. متریال به کار رفته در آن ها نیز متمایز از سری های قدیمی می باشد.

اشکال مختلف روشویی ایستاده مدرن

سازندگان تجهیزات بهداشتی با رعایت اصول فنگ شویی و به منظور جلب نظر مشتریان با سلایق گوناگون ، روشویی ایستاده مدرن را در شکل های هندسی مختلفی تولید و روانه بازار نموده اند. این اشکال عبارتند از :

1- روشویی های مستطیل شکل
2- روشویی های با شکل هندسی گرد و بیضی
3- روشویی های با شکل هندسی چند ضلعی

این نوع اشکال برای سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال روشویی ایستاده چند ضلعی برای سبک دکوراسیون مدرن مناسب است و اصلاً نباید برای سبک کلاسیک در نظر گرفته شود. روشویی های ایستاده مستطیل شکل نیز برای استفاده در سرویس های بهداشتی شرکت های لوکس یا خانه های با دکوراسیون مدرن می توانند مورد استفاده قرار گیرند. یا روشویی گرد و بیضی برای فضاهایی با مساحت کم بسیار پُرکاربرد است. بهتر است بدانید که کلیه این مدل ها بر مبنای اصل فنگ شویی طراحی شده اند.
فنگ شویی حمام و سرویس بهداشتی یکی از موارد مهمی است که طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد انرژی و حس مثبت در فضا به آن توجه زیادی می نمایند.

اصل فنگ شویی در دکوراسیون داخلی چیست؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید قوانین فنگ شویی چیست و رعایت اصول آن چه کمکی به چیدمان منزل شما می کند؟

فنگ شویی درباره‌ی مفهوم نیروی زندگی یا جریان انرژی ، در خانه است. در واقع یک دانش و علم متافیزیک می باشد که به رابطه بین انسان با انرژی های طبیعی و هماهنگی بین این انرژی ها تاکید فراوان دارد.
فنگ شویی به معنای همزیستی و تعادل بین نیروهای متضاد مانند آب و آتش می باشد. در علم فنگ شویی خواهیم آموخت که تمامی عناصر پیرامون ، اگرچه بی جان دارای انرژی و فرکانس می باشند.
فنگ شویی به قوانین کهن چین تعلق دارد. از هزاران سال پیش چینی ها خانه های خود را به کمک این علم به مکانی برای خوشبختی ، آسایش و جذب ثروت مبدل می ساختند.

بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون منزل ، قوانین فنگ شویی را رعایت نمایید!

چندین مکتب مختلف فنگ شویی وجود دارد. اگر دوست دارید با اجرای اصول فنگ شویی، آرامش و انرژی های مثبت را در دکوراسیون منزل خود جاری سازید، باید با این اصل آشنا شوید.

در واقع می توان این گونه بیان کرد که فنگ شویی ترکیب هنر و علم می باشد. با رعایت کردن اصول فنگ شویی می توانید انرژی طبیعت را به داخل خانه وارد کنید و یک تعادل درست میان انرژی های موجود به وجود آورید. فنگ شویی انرژی های مثبت و آزاد طبیعت را جذب می کند و آن ها را با هم هماهنگ می سازد.

نقش عناصر در اصل فنگ شویی

عناصری که نقش بسیار مهمی در فنگ شویی چیدمان منزل ایفا می کنند ، عبارتند از :

  • چوب
  • آب
  • باد
  • خاک
  • آتش

توصیه می شود در زمان طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز به هماهنگی تجهیزات براساس فنگ شویی بیندیشید و سپس اجزای مختلف را در کنار یکدیگر قرار دهید.

روشویی ایستاده مدرن

ساخت روشویی ایستاده مدرن براساس اصول فنگ شویی

روشویی ایستاده مستطیل شکل

در فنگ شویی ، شکل مستطیل نشانگر عنصر چوب است که انرژی زیادی را به انسان منتقل می سازد. مستطیل را می توان پُرکاربردترین فرم در معماری و دکوراسیون دانست. از طرفی به دلیل ماهیت مشابهی که با مربع دارد، احساسات مشابهی را نیز منتقل می‌نماید. احساس امنیت ، نظم ، قدرت ، شجاعت و اطمینان از جمله مهم ترین حس هایی است که می توان با مشاهده شکل هندسی مستطیل از آن دریافت نمود. روشویی ایستاده مدرن مستطیل بر این مبنا طراحی شده است و می تواند ظاهر زیبا و پرابهتی را به محیط سرویس بهداشتی و حمام شما ببخشد.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی

روشویی ایستاده مدرن

روشویی ایستاده مدرن گرد و بیضی

وجود نماد دایره در دکوراسیون منزل به انعطاف پذیری بیشتر افراد و تلطیف دکوراسیون داخلی خانه کمک شایانی می نماید. مهم ترین احساسی که دایره به انسان القا می‌کند، ابدیت است. چون دایره آغاز و پایانی ندارد و از همه طرف دارای ارزشی همگن است. به همین خاطر ما از دایره حس تداوم ، سادگی ، کمال و پشتیبانی را دریافت می‌ نماییم و بدین گونه اتحاد و یکپارچگی بر فضای داخلی حکم فرما خواهد شد.

در تصاویر زیر روشویی های ایستاده مدرن گرد و بیضی شکل را ملاحظه می نمایید:

روشویی ایستاده مدرن

روشویی ایستاده مدرن

روشویی ایستاده مدرن چند ضلعی

چندضلعی ها همچون شش ضلعی یادآور لانه زنبور در دنیای طبیعت هستند! به همین سبب چند ضلعی نماد کار گروهی، تعاون و همکاری است. چند ضلعی انرژی مثبتی از خودش ساطع می‌کند که باعث جذابیت فضا و اعمال حس خلاقانه بر آن می گردد.
در تصویر زیر مدل روشویی ایستاده مدرن چندضلعی ژیمان را ملاحظه می فرمایید:

روشویی ایستاده مدرن

طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی مدرن

در قوانین فنگ شویی بین عنصر آب ، رفاه و ثروت ارتباط مستقیمی وجود دارد. لذا باید قدر این عنصر مهم در حمام را بدانید و سعی کنید تا آن را به هدر ندهید. توجه به دکوراسیون حمام می تواند در افزایش ثروت و حال خوب شما موثر باشد. همیشه از یک گلدان سبز طبیعی در دیزاین حمام استفاده کنید. یک وسیله دکوری ساخته شده از خاک یا سنگریزه به نشانه عنصر زمین و یک قالیچه کوچک یا حوله قرمز به نشانه آتش می تواند انرژی های حمام شما را متعادل سازد.

فروش روشویی ایستاده مدرن خارجی| ژیمان

شرکت شیرآلات خارجی ژیمان ، با هدف ایجاد زیبایی و چرخش انرژی مثبت در فضای خانه ، تجهیزات بهداشتی ساختمانی را که از بهترین متریال اولیه طبیعی تولید شده اند ، از شرکت های معتبر خارجی عرضه می نماید.

روشویی های ایستاده bathco از جنس سنگ کوارتز و با رنگ سفید مات ، سرویس بهداشتی تان را منحصر به فرد خواهد نمود.

محصولات وارداتی ژیمان

خرید شیرآلات لوکس ( شیرآلات daniel ) ، یک انتخاب مناسب برای کارگذاری بر روی روشویی ایستاده مدرن و روشویی کاسه ای می باشد.
با خرید جکوزی خارجی ژیمان ، حمام شما متفاوت و خاص خواهد شد و می توانید ساعات خوشی را برای خود و اعضای خانواده تان فراهم آورید.
توالت فرنگی های bathco ساخته شده از مواد باکیفیت ، با سال ها دوام و ماندگاری و بدون تغییر رنگ ، زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی تان را حفظ می نمایند.