انواع روشویی فانتزی شامل ، روشویی کاسه ای طرح دار ، روشویی سنگی و روشویی شیشه ای می باشد. روشویی های فانتزی شکل جدیدی از روشویی های ایستاده و یا کابینت داری هستند که شرکت های سازنده در تولید آن ها ، خلاقیت و هنر را در آمیخته اند و طرحی نوین را که در سال های اخیر مورد استقبال معماران طراحی داخلی قرار گرفته است ، روانه بازار نموده اند.

مصالح به کار رفته در هریک از روشویی های فانتزی که در بازار مشاهده می شوند ، متفاوت است اما مهم ترین چیز در انتخاب یک روشویی ایده آل ، منطبق نمودن استانداردهای لازم در هنگام خرید یک محصول می باشد.

ژیمان ، وارد کننده انواع روشویی فانتزی 

تجهیزات بهداشتی ژیمان ، یکی از بزرگترین شرکت های نوآور در زمینه واردات محصولات ساختمانی بهداشتی ، انواع روشویی فانتزی با طرح بندی های خاص و متفاوت که در کمتر خانه ای دیده می شود را از بهترین تولید کننده این قسم محصولات (شرکت اسپانیایی بثکو) عرضه نموده است.

محصولات ژیمان برازنده خانه های لوکس شماست و زیبایی فوق تصوری را به سرویس بهداشتی تان خواهد بخشید.

روشویی کاسه ای

تفاوت روشویی فانتزی با روشویی کابینتی

گرچه استفاده از روشویی کابینتی نیز دارای مزیت های فراوانی می باشد اما اگر به روز هستید و تمایل دارید ، خانه ای با تجهیزات و وسایل ترند سال داشته باشید ، انتخاب روشویی کاسه ای طرح دار می تواند فضای سرویس بهداشتی شما را متحول سازد و متفاوت از آنچه قبلاً دیده اید ، نماید.

از مزایای روشویی کاسه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- فضای کمتری را اشغال می نماید.
2- ظاهر لوکس و منحصر به فردی دارد.
3- از اصول فنگ شویی در ساخت آن ها بهره گرفته شده است.

روشویی های فانتزی اغلب با شکل هندسی گرد و بیضی تولید می شوند ، زیرا اصل فنگ شویی در طراحی آن ها رعایت شده است. اشکال گرد نماد ثبات و تعادلند و انرژی فعالی را به طور ظریفی به انسان منتقل می نمایند.

آیا روشویی کاسه ای برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است؟

همانگونه که از نام روشویی های فانتزی مشخص است ، بهتر است این مدل روشویی ها برای دکوراسیون های با سبک مدرن انتخاب شوند. اگر خواهان ایجاد دکوراسیون کلاسیک در فضای سرویس بهداشتی هستید ، روشویی ها با رویه سنگ طبیعی نظیر سنگ مرمر مناسب تر است. در صورتی که تمایل دارید روشویی کاسه ای طرح دار را برای دیزاین کلاسیک سرویس بهداشتی خود خریداری نمایید ، بهتر است از شیرآلاتی که با ظاهر کلاسیک طراحی شده اند ، استفاده نمایید.

انواع روشویی فانتزی

مطلب پیشنهادی : تزیین سرویس بهداشتی و حمام با چند ایده دکوراتیو

روشویی کاسه ای ژیمان ، مجموعه ای از شگفت انگیزها

خلاقیت به همراه کیفیت همیشه موجب برتری و نشان دادن توانمندی یک برند در حوزه معماری داخلی محسوب می شود. برند ژیمان نامی آشنا در واردات تجهیزات بهداشتی می باشد.
در تولید روشویی کاسه ای طرح دار ، نقاشان چیره دست طرح ها را با قلم مو بر روی کاسه روشویی روکار و کاسه روشویی توکار نقاشی می کنند و بدین ترتیب زیبایی های طبیعت را برای لذت بردن شما عزیزان به شیوه ای هنرمندانه بازسازی می نمایند.

در تصاویر زیر ، تعدادی از روشویی های طرح دار bathco ساخت کشور اسپانیا – عرضه شده توسط شرکت ژیمان را مشاهده می فرمایید:

توجه : در صورت علاقمندی به مشاهده کلیه مدل های  « روشویی های ساده bathco  » ، کلیک نمایید.

روشویی سنگی

یکی از دیگر از انواع روشویی فانتزی ، روشویی سنگی می باشند که به سینک سنگی رودخانه ای معروف هستند. این روشویی ها ، از تراش سنگ های رودخانه ای به دست می آیند ، که همگی از بستر رودخانه های خروشان استخراج می شوند . این سنگ ها در کارخانه تراشیده شده و شکل ظاهری متفاوتی را به خود می گیرند. این نوع روشویی های سنگی رودخانه ای در تعداد محدودی از کارخانه ها تولید می شوند و قیمت بالایی دارند.

مطلب پیشنهادی : بررسی مدل های مختلف شیر روشویی

روشویی شیشه ای

روشویی شیشه ای نیز از انواع روشویی فانتزی محسوب می شود که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است. این نوع سینک روشویی از متریال خاصی تولید شده است که جلوه زیبایی را به سرویس بهداشتی می بخشد. با وجود آن که در ساخت آن قطر شیشه به کار رفته از استاندارد های لازم برخوردار است اما استفاده از آن نیازمند مراقبت های ویژه تری نسبت به نوع سنگی کوارتز یا سرامیکی می باشد.

مطلب پیشنهادی : تنوع در روشویی سرویس بهداشتی برای انواع سبک های دکوراسیون

خرید شیرآلات لوکس برای انواع روشویی فانتزی

انتخاب شیرآلات برای سینک روشویی یکی دیگر از نکات قابل اهمیت است. اگر شیرآلات انتخابی شما دارای مدلی شیک و جدید باشد جلوه ای خاص به روشویی و دکوراسیون سرویس بهداشتی بخشیده می شود و ترکیبی خواهند ساخت که هر نوع سلیقه ای را به سوی خود جلب می نماید.

شیرآلات خارجی ، از بهترین متریال روز و با فناوری های نوین توسط شرکت ایتالیایی تولید می گردد. شرکت ژیمان با تأیید کارشناسان و صاحب نظران علم متالوژی و معماری خود ، مجموعه ای از بهترین مدل ها را برای خانه های لوکس ایرانی عرضه می نماید.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی ، محصولاتی کاملاً متفاوت

برای مشاهده انواع ساده و هوشمند « شیرآلات Daniel » کلیک نمایید.

انواع روشویی فانتزی | ژیمان ؛ راهی برای متفاوت دیده شدن

نقش ها ، طرح ها و اشکال اگر به طور صحیح در کنار یکدیگر قرار گیرند ، ذهن را آرام می کنند و آرامش را مهمان چشم ها خواهند نمود.
متخصصین ژیمان برای رسیدن به این امر مهم ، تمامی توان خود را به کار گرفته و با دقت نظر فراوان بهترین محصولات خارجی را برای هموطنان ارجمند خود عرضه می دارد.

توجه : برای مشاهده مدل های « وان و جکوزی » ، « چینی آلات بهداشتی bathco » کلیک نمایید.