طراحان دکوراسیون داخلی، چشم انداز عالی فضا را در استفاده از تجهیزات به روز و مدرن می دانند. برای ممتاز شدن محیط یک آشپزخانه، باید چند مورد را درنظر گرفت که یکی از مهم ترین آن ها استفاده از لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس و شیک است. سینک و شیرآلات جزء مهم ترین لوازم یک آشپزخانه هستند که زیبایی آن ها می تواند تحولی بزرگ در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد نماید. در این مطلب شما عزیزان را با جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی وارداتی لوکس آشنا می نماییم.

جدیدترین مدل‌های شیر ظرفشویی

شرکت ” ژیمان “ با ارائه طیف گسترده ای از پیشنهادات جهت خلق دکوراسیون منحصر به فرد آشپزخانه، جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی را عرضه می نماید. فناوری و تکنولوژی جدید به کار رفته در ساخت شیرآلات، امکانات عالی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور مثال، وجود یک میکسر سه طرفه، آب جاری گرم/سرد و آب آشامیدنی که از یک تصفیه کننده خارجی می آید را مدیریت می نماید. این موضوع خصوصاً برای مدیریت مصرف آب تصفیه شده در مناطقی که آب شهری مجدداً توسط یک دستگاه عاری از املاح مضر می گردد، حائز اهمیت می باشد.

« ژیمان » ارائه دهنده انواع شیرآلات توکار و روکار از برند مطرح ایتالیایی ” دنیل روبینتری “ می باشد.

مشاهده کالکشن شیرآلات ایتالیایی DANIEL

شیرآلات ایتالیایی

ویژگی های کالکشن شیرآلات جدید آشپزخانه دنیل 

1- جنس شیرآلات

استفاده از فولاد ضد زنگ در ساخت جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی از مزایای ذیل برخوردار است:

  • یک ماده کاملاً بهداشتی و بسیار مقاوم در برابر سایش طی مدت زمان
  • ثبات رنگی بالا
  • تأثیر قوی مدرنیته بر فضای دکوراسیون
  • افزایش جذابیت بصری فضا

2- طراحی هوشمند

شیرآلات آشپزخانه پیشرفته با فناوری TOUCH-ME امکان فعال کردن و قطع جریان آب را با یک لمس ساده بدون نیاز به جابجایی اهرم فراهم می کند. فناوری Touch-me از نظر کاربردی بودن، بهداشت، صرفه جویی در مصرف آب و سرعت در تمامی عملیات آشپزخانه به یک مزیت بزرگ برای کاربر تبدیل می شود. جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی با فناوری TOUCH-ME نصب ساده ای دارند و استفاده از آن ها بسیار آسان است.

فن آوری Touch-me که توسط باتری هایی با هدف صرفه جویی در فضا در زیر سینک جاگذاری می شوند، نیازی به سیم کشی برق یا تعمیر و نگهداری خاصی ندارد و علاوه بر تضمین صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، سرعت کار در آشپزخانه را افزایش می دهند. جالب است بدانید علاوه بر کنترل Touch-Me، امکان استفاده کلاسیک از این شیرآلات نیز وجود دارد.

تنوع مدل های هوشمند زیاد است و انتخاب بین چندین مدل، متفاوت از نظر ارتفاع، طراحی و نوع دوش دستی، به شما این امکان را می دهد که به هر نیاز طراحی پاسخ دهید و آشپزخانه با هر مساحتی را با لوازم مدرن تجهیز کنید.

شیرآلات هوشمند خارجی

3- کاربردی بودن محصولات

برخی از مدل ها از یک دوش کشویی برخوردارند. دوش کشویی هدایت جت آب را آسان می کند و شیر را به اشیایی که برای شستن نیاز دارید، نزدیک می نماید.

برخی از مدل ها به صورت اختصاصی برای سینک های جزیره و شبه جزیره طراحی و به اجرا در آمده اند. ارتفاع و فضای زیر دهانه میکسر به شما این امکان را می‌دهد که از فضای کار بزرگ‌تری بهره ببرید.

نصب شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی” ژیمان ” یک راه حل ظریف و کاربردی برای آشپزخانه مدرن است.

شیرآلات مدرن آشپزخانه

شیرآلات ایتالیایی دنیل

شرکت « دنیل روبینتری » واقع در میلان ایتالیا، با بهره مندی از سازندگان برتر در سطح بین المللی، محصولاتی درخور و شایسته خانه های لوکس را ارائه می نماید. مزایای های شیرآلات آشپزخانه این برند معروف عبارتست از:

  • کارتریج و مغزی شیرآلات، از بهترین متریال اولیه می باشد. در نتیجه طول عمر بالای آن را تضمین می نماید.
  • جدیدترین مدل های شیر ظرفشویی از رنگ بندی متنوعی برخوردارند.
  • تایید نهایی طرح شیرآلات برعهده بهترین متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. به همین دلیل برای اغلب سبک های دکوراسیون کاربرد دارد.
  • آبکاری این محصولات توسط پیشرفته ترین دستگاه های رباتیک صورت گرفته است. در نتیجه براقیت و شفافیت شیرآلات بعد از گذر زمان حفظ می گردد.
  • شیر روکابینتی عرضه شده دارای سری جدا شونده هستند که باعث کارایی بهتر در این محصول می شود.
  • محصولات به راحتی تمیز می شوند. کدر نخواهند شد و کیفیت آن ها بدون تغییر می ماند.

فروش شیرآلات وارداتی لوکس | جدیدترین شیر ظرفشویی 

کالکشن شیرآلات خارجی ژیمان کامل است. مجموعه ای از شیرها و میکسرها برای سینک آشپزخانه با طراحی ساده است که از استانداردهای لازم برخوردار می باشد. ارائه طیف گسترده ای از سبک ها و تزئینات با آزادی انتخاب همراه است. کلیه مدل ها را می توانید در سایت شیرآلات ژیمان مشاهده نمایید.

جدیدترین شیر ظرفشویی