خرید وان آب گرم و اضافه کردن آن به حیاط خلوت یا حمام خانه شما برای همه کسانی که از آن استفاده می کنند، شادی و سرگرمی به ارمغان می آورد. ویژگی های زیادی در جکوزی های مدرن امروزی وجود دارد که استفاده از آن را بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کند. دلایل زیادی برای انتخاب و خرید یک جکوزی در خانه وجود دارد که مهم ترین آن ها، سرمایه گذاری مادام العمر است!

جکوزی در خانه

از مزایای وجود جکوزی در خانه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

فلکس جت‌های قابل تنظیم، سیستم صدای فراگیر و نگهدارنده‌های نوشیدنی، جکوزی‌ها را به مکان مناسبی برای شما و اعضای خانواده‌تان تبدیل می‌کند.

صدای فراگیر

آرامش همیشه با موسیقی همراه است. در اغلب جکوزی های مدرن استفاده از سیستم صدای فراگیر با تقویت اصوات، تجربه شنیدن موسیقی لذت بخش را فراهم می سازد. تلفیق ارتعاشات موسیقی در زمان غوطه ور شدن در وان آب گرم، می تواند سطح انرژی طرفداران موسیقی را به سطح بالاتری ببرد. همچنین آرامش از دست رفته در طول یک روز کاری را بازگرداند.

جکوزی مدرن خانگی

بلوتوث و کنترل صدا

این قابلیت این امکان را فراهم می سازد که موسیقی هرگز متوقف نشود. هیچ چیز بدتر از این نیست که برای تغییر آهنگ یا تنظیم صدا، راحتی وان آب گرم خود را ترک کنید. به کمک این قابلیت پیشرفته پس از اتصال، کنترل کامل موسیقی خود را خواهید داشت. این به شما امکان می دهد موسیقی را روشن یا خاموش کنید، آهنگ ها را تغییر دهید و میزان صدا را تنظیم نمایید. چرا آب گرم را ترک کنید در حالی که می توانید همه این کارها را در طول غوطه ور ماندن انجام دهید؟

سینی نوشیدنی و جا لیوانی – جکوزی در خانه

هنگام غوطه ور شدن در وان آب گرم، مهم است که هیدراته بمانید. چه آب باشد یا یک کوکتل میوه ای، داشتن چیزی در دست برای نوشیدن و لذت بردن به شما این امکان را می دهد که از گرم شدن بیش از حد در طول غوطه وری جکوزی در خانه خودداری نمایید. جکوزی های مدرن دارای جا لیوانی و سینی میکروفیلتر هستند، به این معنی است که می توانید از وان آب گرم خود لذت ببرید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که هر چیزی را که ممکن است در نزدیکی آن نیاز دارید داشته باشید. چه زمانی را برای استراحت به تنهایی اختصاص دهید یا از نزدیکترین و عزیزترین دوستان خود میزبانی کنید، این یک چیدمان ایده آل است.

ویژگی های جکوزی های مدرن ژیمان 

شرکت ” ژیمان ” با ارائه مجموعه کاملی از جکوزی های مدرن، با ابعاد و اندازه های متفاوت بهترین محصولات وارداتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

« ژیمان » عرضه کننده کالکشن کاملی از انواع وان جکوزی دو نفره ، چهار نفره و .. با ظرفیت های استاندارد می باشد. این مدل های جدید در دو نوع وان جکوزی توکار و روکار ( جکوزی ویلایی ) ارائه می گردند. همچنین برای فضاهای کوچک، مدل های سه گوش طراحی و پیاده سازی گردیده اند.

برای مشاهده مدل ها می توانید از طریق سایت دسترسی داشته باشید و یا به شوروم ژیمان مراجعه بفرمایید.

مشاهده مدل های جدید جکوزی خارجی

وان آب گرم جدید

جکوزی در خانه

طول عمر بالای جکوزی در خانه

مراقبت و دقت اعمال شده در ساخت هر جکوزی به این معنی است که وان آب گرم خانگی برای مدت بسیار طولانی دوام می آورد. بسیاری از مالکان، چندین دهه است که وان های خود را دارند و این به دلیل کیفیت، راحتی، دوام، عملکرد، مهارت، تضمین کیفیت و ضمانت حفاظتی مدل های موجود در این مجموعه است. هنگامی که یک وان آب گرم خارجی مدرن و لوکس وارداتی را خریداری می کنید، برای سالیان متمادی می توانید از آن بیشترین بهره را ببرید!

ماساژ پا در جکوزی

قیمت متناسب با عملکرد وان آب گرم

قیمت به طور طبیعی سهم زیادی در انتخاب یک جکوزی خانگی دارد. به همین دلیل است که وان‌های آب گرم هر برند، مدل‌ها و سری‌های متفاوتی دارد تا نیاز هر بودجه‌ای را برآورده سازد. اختلاف قیمت یک جکوزی ساده با جت هایی با قدرت متوسط و یک جکوزی مدرن پیشرفته، ناشی از المان هایی است که به آن اضافه شده است.

سخن پایانی – خرید جکوزی

جکوزی در خانه یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. سلامتی شما را افزایش می دهد، افراد خانواده را دورهم جمع می نماید و نشاط و شادابی را به آن ها بازمی گرداند. این یک وسیله تفریحی – درمانی ارزشمند برای خانواده شماست! هنگام انتخاب مدل جکوزی مناسب باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. برای بسیاری از افراد، قیمت می تواند عامل تعیین کننده باشد. با این حال، مهم است که در هنگام انتخاب به میزان کارایی، کیفیت و طول عمر توجه بیشتری داشته باشید! وجود جکوزی در خانه بسیار حائز اهمیت است و سلامت قلب و شادابی بدن از مهم ترین فواید وان جکوزی می باشد!