جکوزی خانگی یک سرمایه گذاری محسوب می شود. این محصول می تواند راه حلی برای حفظ سلامتی جسم و روان به شمار رود، دکوراسیون حمام را ارتقا دهد و یک وسیله تفریحی عالی برای درکنار هم ماندن اعضای خانواده باشد. برای انتخاب مدل جکوزی مناسب باید سه عامل را در نظر بگیرید. در این مطلب این عوامل مهم را بررسی می نماییم.

انتخاب مدل جکوزی مناسب

جکوزی یک محصول یک اندازه نیست. گزینه ها و مدل های مختلف موجود بسته به نیاز شما عملکردهای مختلفی را ارائه می دهند. هنگام تصمیم گیری، باید در نظر داشته باشید که برای چه چیزی از جکوزی استفاده می کنید. آیا امیدوارید که دوستان و خانواده را سرگرم کنید؟ آیا می خواهید از مزایای آرامش بخش آب درمانی لذت ببرید؟ اینها سوالاتی هستند که قبل از تصمیم گیری باید از خود بپرسید. با قرار دادن نیازهای خود در سرلوحه جستجوی خود، می توانید بر اساس بودجه ای که صرف کرده اید، سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید.

جکوزی ویلایی

عوامل تاثیرگذار در هنگام خرید جکوزی

به المان ها و عوامل ذیل توجه نمایید:

فاکتور 1: اندازه و نشیمنگاه مدل جکوزی مناسب

اگر به دنبال مکانی برای سرگرمی دوستان و خانواده هستید، اندازه و تعداد صندلی مورد توجه قرار خواهد گرفت. وقتی به مدل های مختلف جکوزی نگاه می کنید، به یاد داشته باشید که افرایش قیمت لزوماً به دلیل افزایش تعداد صندلی ها نیست. بنابراین بودجه کمتر به این معنا نیست که شما قادر به خرید وان بزرگتر نخواهید بود.

جکوزی های خانگی می توانند بین 2 تا 8 نفر را در خود جای می دهند و اندازه متوسط ​​آن بین 5 تا 6 بزرگسال می باشد. انتخاب اندازه مناسب برای نیازهای شما بخش مهمی از تصمیم شما است.

ژیمان عرضه کننده کالکشن کاملی از انواع وان جکوزی دو نفره ، چهار نفره و .. با ظرفیت های استاندارد می باشد. این مدل های در دو نوع وان جکوزی توکار و روکار ( جکوزی ویلایی ) ارائه می گردد.

مدل جکوزی مناسب

فاکتور 2: جت پیشرفته

اگر آب درمانی اولویت شماره یک شماست، حتما باید به دنبال گزینه هایی با جت پیشرفته تر باشید. توجه داشته باشید که فقط به کمیت جت ها نگاه نکنید، مطمئن شوید که واقعاً در مورد مکان، کیفیت و توانایی شخصی سازی ان تحقیقات لازم را به عمل آورده اید.

جت‌های داخل مدلی که انتخاب می‌کنید، باید اسب بخار کافی برای متعادل کردن نیروی محرکه و جریان هوا را ارائه ‌دهند. توجه به این موضوع قبل از خرید بسیار مهم است.

کالکشن کاملی از وان آب گرم خارجی ژیمان با قدرت جت های متنوع ارائه گردیده است که با نیازهای شما می تواند مطابقت داشته باشد.

فاکتور 3: ویژگی های پیشرفته در مدل جکوزی مناسب

هنگامی که بودجه خود را با مدل‌های موجود مقایسه می‌کنید، توصیه می‌کنیم فهرستی از « موارد ضروری» در مقابل « فهرست غیر ضرور » تهیه کنید. این لیست به شما کمک می کند تا گزینه های موجود در محدوده قیمت را با امکانات “ضروری” خود درک کنید.

در واقع با این کار متوجه خواهید شد که آیا ویژگی هایی مانند سیستم صوتی داخلی واقعاً چیزی است که از آن استفاده خواهید کرد یا خیر. تفکر در مورد این المان ها قبل از خرید وان جکوزی مدرن می تواند بر روی تصمیم گیری نهایی تاثیر بسزایی بگذارد.

مدل جکوزی مناسب

ارزش سرمایه گذاری بر روی مدل جکوزی خانگی خارجی ” ژیمان

جکوزی های مدرن و پیشرفته خارجی از بهترین کیفیت و بالاترین ارزش برخوردار هستند. جزئیات به کار رفته در هر جکوزی نتیجه تعهد به فرآیند کنترل کیفیت دقیق است. شرکت ژیمان با عرضه انواع وان جکوزی وارداتی لوکس، اطمینان حاصل می کند که مشتریان ما هر بار بهترین محصول را دریافت خواهند نمود.

دقت تولید به کار رفته در هر یک از مدل های جکوزی موجود در این مجموعه به این معنی است که وان های آب گرم برای مدت طولانی دوام می آورند. بسیاری از مالکان چندین دهه است که وان های خود را بدون نقص حفظ کرده اند و این به دلیل کیفیت، راحتی، دوام، عملکرد، مهارت، تضمین کیفیت و ضمانت حفاظتی گروه ” ژیمان “ است.

جکوزی ویلایی

فروش انواع وان جکوزی   

انتخاب مدل جکوزی مناسب مهم است، بنابراین مطمئن شوید که تمام مدل های ما را در سایت ” ژیمان “ بررسی کنید! کیفیت و دوام هر مدل اجازه می دهد تا یک عمر لذت و آرامش را تجربه نمایید!

فروش لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس

ژیمان وارد کننده معتبر انواع لوازم بهداشتی ساختمانی خارجی می باشد. ما به عنوان نماینده رسمی و فعال شرکت « DANIEL » ایتالیا و شرکت « BATHCO » اسپانیا در ایران ، عرضه کننده محصولات ذیل می باشیم:

شیرآلات ایتالیایی (نظیر شیرآلات توکار و روکار) ،، روشویی ساده اسپانیایی ،، روشویی جدید با متریال خاص اسپانیایی (روشویی سیمانی ، فلزی، سنگی و …) و روشویی طرح دار فانتزی اسپانیایی

این محصولات در کالکشن های مختلفی معرفی شده اند که بنا به هدف و نحوه عملکرد یک گزینه مناسب برای ساختمان های لوکس با دکوراسیون های مدرن به شمار می روند. انتخاب جدیدترین مدل های تولید شده در بازار جهانی به شما این امکان را می دهد تا به روزترین دکوراسیون را خلق نمایید.