اگر در حال طراحی دکوراسیون یک حمام مدرن هستید، باید متمایز عمل کنید. دوش های حمام کلاسیک و معمولی نمی توانند پاسخگوی نیاز طراحی مدرن شما باشند. برای انتخاب جدیدترین مدل های دوش حمام، باید بهترین برندهای این حوزه را بیابید. چندین برند مطرح خارجی در ایران، نمایندگی عرضه انواع شیرآلات لوکس را برعهده دارند.
شرکت ” ژیمان “ نماینده انحصاری برند برتر و مشهور ” DANIEL ” ایتالیا در کشور است و جدیدترین و به روزترین مدل های ساخته شده توسط این برند را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می دهد. انواع دوش حمام خارجی از بهترین آبکاری و ثبات رنگ برخوردار هستند.

انواع دوش حمام خارجی

برند ” دنیل ” عرضه کننده کالکشن‌های متنوع شیرآلات حمام می باشد. طراحان شرکت دنیل روبینتری با توجه به اصل « محصول باید کاربردی و در عین حال ظریف و زیبا باشد » محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهند. این محصولات در چندین مجموعه مختلف دسته بندی شده اند تا کاربران با توجه به نیاز خود مدل های موردنظر را انتخاب نمایند. در ذیل به بررسی ویژگی های چند کالکشن بزرگ و اصلی این برند می پردازیم:

مجموعه Q-FACTOR

طراحی مربعی این محصولات از شکل سنتی خارج شده و جذابیت بصری فوق مدرنی را به فضا القا می نماید. در ساخت محصولات این کالکشن، از جدیدترین فناوری یعنی اختلاط ترموستاتیک بهره گرفته شده است. استفاده از مدل های ترموستاتیک می تواند به شما کمک کند تا کنترل بیشتری بر مصرف انرژی و آب داشته باشید و با مصرف کمترین میزان آب به دمای موردنظر برسید.

دوش حمام خارجی مربعی از جنس آلیاژ باکیفیت برنج می باشد و ریل کشویی مسطح آن، سبب کاربردی تر شدن محصولات گردیده است. شلنگ انعطاف پذیر 150 سانتی متری گنجانده شده است.

دوش حمام جدید

مجموعه BRUSHED STEEL

انواع ست دوش استیل برند دنیل، از جنس استیل ضد زنگ برس خورده است و با 2 عملکرد در اصطلاح « باران و آبشار » ارائه گردیده است.

میله کشویی با دوش دستی، کاملاً از جنس استنلس استیل برس خورده با شلنگ انعطاف پذیر 150 سانتی متر می باشد. (pvc) میکسر دوش حمام خارجی از جنس استنلس استیل برس خورده ساخته شده است و همراه با دیورتر، 3 موقعیته گردیده است.

سردوش استیل

مجموعه دوش حمام خارجی کروموتراپی

براساس تحقیقات انجام شده، استفاده از نور و رنگ در حمام بر خلق و خوی افراد تاثیر می گذارد. به همین دلیل طراحان دنیل تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت سر دوش های ویژه با چراغ‌های LED قرار داده اند.
این سردوش ها جلوه‌های رنگی خاصی به محیط حمام می‌بخشند که دوش گرفتن را با تجربیات جدید و غیرمنتظره درهم می آمیزد. استفاده از نورهای گرم یک راه ساده برای بیدار کردن ذهن و زدودن خستگی از روح است و اثرات آرامش بخشی را به همراه دارد.

سردوش چراغ دار هوشمند خارجی

ژیمان عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس خارجی

« ژیمان » ارائه دهنده انواع شیرآلات توکار و روکار از برند مطرح ایتالیایی ” دنیل روبینتری “ می باشد.

مشاهده کالکشن کامل شیرآلات ایتالیایی DANIEL در سایت شیرآلات

ست دوش های دنیل علاوه بر اینکه بر منحصر به بودن محیط تاکید دارند، از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. این محصولات، با هدف اعمال استانداردهای زیست محیطی، تعادل کاملی بین آب و فشار هوای درون شیر برقرار می سازند. بدین ترتیب می توان گفت که صرفه جویی آب کاملاً محقق می گردد.
تایید نهایی طرح شیرآلات برعهده بهترین متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. به همین دلیل برای اغلب سبک های دکوراسیون کاربرد دارد. آبکاری این محصولات توسط پیشرفته ترین دستگاه های رباتیک صورت گرفته است. در نتیجه براقیت و شفافیت شیرآلات بعد از گذر زمان حفظ می گردد.

شما عزیزان می توانید از میان طیف گسترده ای از انواع ست دوش حمام خارجی ، سردوش دیواری یا سقفی، با توجه به فضا و متراژ مدل مناسب را انتخاب نمایید. محصولات به راحتی تمیز می شوند. کدر نخواهند شد و کیفیت آن ها بدون تغییر می ماند.

دوش حمام لوکس