رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی چیست؟ این سوال مهمی در زمان تغییر دکوراسیون محیط است که نمی توان پاسخ دقیقی به آن داد.
انتخاب بهترین رنگ برای سرویس بهداشتی باید براساس چندین پارامتر صورت پذیرد که اصلی ترین آن توجه به ترند سال است. البته این بدان معنا نیست که هر رنگی که در آن سال بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است را باید انتخاب نمایید بلکه می توانید به کمک یک طراح ، رنگ دلخواه را براساس علم فنگ شویی انتخاب نموده تا از لحاظ بُعد روحی و روانی مورد تأیید متخصصان بوده (انرژی مثبت به همراه داشته باشد) و یا رنگ موردنظر خود را به رنگ ترند سال نزدیک نمایید.

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

با پیشرفت طراحی داخلی معاصر ، تعداد تم های رنگی بیشتری مورد توجه فعالان این عرصه قرار می گیرد. استفاده از پالت های رنگی جدید ، تأثیر زیادی در جذاب نمودن فضای داخلی یک خانه دارد. رنگ های تازه وارد در واقع زیر مجموعه ای از رنگ های اصلی هستند، اما ویژگی های متفاوتی را به نمایش می گذارند.

برخی طراحان از رنگ های نسل جدید در پوشش دهی دیوارهای منزل و برخی لوازم منزل را با توجه به آن رنگ سفارشی سازی می نمایند.
این موضوع کاملاً سلیقه ای می باشد البته توصیه برخی طراحان اینست که دکوراسیون را به رنگ دلخواه درآورید ، زیرا زمانی که از آن خسته شدید ، تغییر رنگ دکوراسیون آسان تر از تغییر رنگ دیوارها خواهد بود.

انواع طیف های رنگی | رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

هر رنگی دارای تعداد بی شماری طیف ها و تنالیته های متفاوت است و همین موضوع باعث می شود که در جریان مُد و طراحی مدرن ، طیف ها و ترکیب های رنگی متفاوتی مطرح شوند و هر روز نام جدیدی از رنگ ها شنیده شود که در گذشته اصلاً مورد استفاده قرار نمی گرفته اند.

بررسی رنگ های نسل جدید به عنوان رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

سبز نعنایی

رنگ سبز نعنایی یکی از جدیدترین تنالیته های رنگی ترند می باشد و جزء طیف رنگ های پاستلی است. این رنگ ظاهری لطیف دارد و کاملاً آرامش بخش است ، لذا رنگ مناسب سرویس بهداشتی و حمام و یا اتاق خواب ها می باشد.

رنگ لیلاک با یاس صورتی

رنگ لیلاک که نام خود را از گل زیبای یاس بنفش – صورتی گرفته است، با تأثیر فوق العاده رنگ روشن خود، یک رنگ قدرتمند به حساب می آید که می تواند در مکان هایی با طراحی های منحصر به فرد به عنصری قابل توجه تبدیل شود.
در تصاویر زیر شگفتی این رنگ در به کار بردن آن در تجهیزات بهداشتی و یا دیوارها را مشاهده می نمایید ، همچنین استفاده از توالت فرنگی توکار یا وال هنگ به دلیل اشغال اندک فضا ، زیبایی آن را دو چندان نموده است :

مطلب پیشنهادی : خرید وال هنگ یا توالت فرنگی معمولی؟

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

رنگ فیلی

رنگ فیلی کاملاً یک رنگ ایده آل برای طرفداران سبک مینیمال به شمار می آید. این رنگ یک تنالیته پاستلی است که بین خاکستری روشن و سفید قرار دارد. رنگ فیلی برای کسانی مناسب است که به دنبال یک رنگ پس زمینه با بافتی مدرن هستند که ارتباطی ساده از یک رنگ خنثی به رنگ سفید متفاوت را فراهم آورد.

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

رنگ مرجانی

رنگ مرجانی با ظاهری صدفی و درخشان ، رنگی بین نارنجی و صورتی است. این رنگ علاوه بر سادگی ، ظریف و چشم نواز است. طراوت خوبی در این رنگ به چشم می خورد و رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی بی آلایش با طراحی دکوراسیون مدرن می باشد.

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

رنگ آلویی

رنگ آلویی نامی است که بر روی طیف تیره ای از رنگ بنفش گذارده اند. این رنگ اصیل و با وقار است و یکی دیگر از رنگ های ترند دکوراسیون داخلی خانه در سال های اخیر به شمار می رود.
طراحان داخلی معمولاً این رنگ را در دکوراسیون مدرن به کار نمی برند ، بلکه به دلیل همان اصالت ، رنگ مناسب سرویس بهداشتی یا حمام کلاسیک می باشد.

رنگ مارسالا

رنگ مارسالا به شید رنگی قرمز تیره می گویند که نام خود را از یک نوشیدنی معروف در منطقه سیسیل گرفته است. این رنگ به دلیل تیرگی ، کاملاً چشمگیر است. اگر ژورنال های خارجی را ملاحظه نمایید ، حتماً این رنگ را در برجسته ترین تزیینات و دکوراسیون ها پیدا خواهید نمود.

البته باید متذکر شد با وجود اینکه این رنگ از جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردار است ولی گزینه مناسبی برای سرویس بهداشتی و حمام نمی باشد. در صورتی که به این رنگ علاقمند هستید ، حتماً باید آن را به میزان اندک و تنها در برخی از قسمت های سرویس بهداشتی و حمام به کار بندید.

رنگ آبی نفتی

در علم رنگ شناسی ، آبی نفتی یا آبی با شید تیره یک رنگ تأثیرگذار به شمار می آید. این رنگ در گذشته معمولاً برای البسه مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر یک رنگ پُرکاربرد در طراحی داخلی است.
ترکیب بی نظیر آن با بافت چوبی و یا ادغام آن با رنگ نقره ای ، جلوه خاصی را به فضا می بخشد و می توان گفت یک رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام می باشد زیرا آبی تداعی کننده رنگ آسمان است و احساس آرامش بخشی را به انسان منتقل می نماید.

در تصویر زیر به علت کارگذاری شیرآلات توکار و استفاده از روشویی کاسه ای ، جلوه فوق العاده ای به محیط سرویس بهداشتی بخشیده شده است.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی

رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی

تجهیزات بهداشتی لوکس | ژیمان

زیبایی منحصر به فرد و کیفیت بالای تجهیزات بهداشتی ژیمان در کنار رنگ های تازه شناخته شده ، فضایی متفاوت خلق خواهد نمود که نظیر آن در هیچ ژورنالی مشاهده نشده است!

خرید محصولات لوکس ساختمانی خارجی ؛ چینی آلات بهداشتی bathco اسپانیایی، وان و جکوزی مدرن ، شیرآلات Daniel ایتالیایی