هنگام انتخاب و خرید کاسه روشویی برای حمام لوکس خود، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. علاوه بر انتخاب های زیبایی شناختی، باید در مورد ویژگی هایی مانند نوع، اندازه و شکل تصمیم بگیرید. در حال حاضر دو نوع اصلی روشویی را می توانید در نظر بگیرید. روشویی های کابینتی و روشویی های بدون پایه (دیواری شناور)
مدل های شناور جدیدتر از مدل های کابینت دار هستند و پس از ورود به بازار با استقبال طراحان دکوراسیون مواجه شدند. این محصولات شیک و به روز، زیبایی بصری زیادی دارند و بسته به نوع برند سازنده می توانند کیفیت بالایی داشته باشند.

آیا یک روشویی بدون پایه برای طراحی حمام شما مناسب است؟

اگر یک روشویی دیواری را برای تکمیل زیبایی معاصر در حمام لوکس خود در نظر گرفته اید، باید از مزایای آن آگاه شوید. همچنین به معایب احتمالی آن فکر کنید. در این صورت می توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا یک روشویی بدون پایه برای طراحی حمام شما مناسب است؟

مزایای روشویی بدون پایه (شناور)

از آنجایی که روشویی‌ های بدون پایه بر روی سطح زمین قرار نگرفته اند، فضای داخلی حمام را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین به روشن‌تر شدن فضا کمک می‌کنند و آن ها را به یک گزینه‌ای عالی برای حمام هایی با مساحت کم تبدیل می نمایند. در طراحی داخلی مدرن، با ایجاد یک نورپردازی حرفه ای (نور از کف منعکس گردد) می توان بر عمق فضا افزود.

از دیگر مزایای روشویی های بدون پایه ، هماهنگی با انواع سبک های دکوراسیون است. این مدل ها برای هردو سبک کلاسیک و مدرن می توانند بهترین انتخاب باشند. در واقع با خرید شیرآلات لوکس کلاسیک و نصب بر روی این روشویی ها می توان از سبک سنتی پیروی نمود. همچنین با نصب شیرآلات توکار می توان بر مدرنیته فضا بیشتر تاکید نمود. بنابراین در انتخاب شیر روشویی مدل های متنوعی پیش روی شماست که براساس سبک دکوراسیون خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید.

به علاوه نظافت اطراف روشویی های دیواری شناور آسان تر است. اما در مدل های کابینتی فضای کمی در زیر پایه ها در اختیار است که شاید نتوان آن را به خوبی تمیز نمود.

روشویی بدون پایه

معایب روشویی دیواری

روشویی‌های شناور نسبت به طرح‌های مستقل فضای ذخیره‌سازی کمتری دارند، زیرا کابینت‌ها از بدنه اصلی روشویی حذف شده اند. با این حال، می توان با سایر راه حل های موجود برای هماهنگی با روشویی این مشکل را برطرف نمود.

سه نکته مهم در هنگام خرید روشویی بدون پایه

انتخاب درست در هنگام خرید لوازم بهداشتی ساختمان می تواند دوام و ماندگاری آن ها را تضمین نماید. بنابراین در هنگام خرید کاسه روشویی به موارد ذیل توجه نمایید.

مقاومت در برابر رطوبت

اگر شرایط به گونه ای است که نمی توانید رطوبت حمام خود را به طور کامل مدیریت کنید (عدم نصب فن های استخراج کننده و غیره)، پس باید گزینه ای را به عنوان روشویی حمام در نظر بگیرید که مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد. مواد اولیه ای که برای ساخت روشویی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً از این ویژگی برخوردارند، اما تعداد کمی از آن ها به عنوان یک گزینه ضد آب به شمار می روند.

روشویی دیواری لوکس جدید

دوام

اگر کودک خردسال در حال رشد دارید، سرمایه گذاری برای روشویی حمامی که از مواد بادوام ساخته شده است، سودمندترین کار می باشد. ممکن است فرزندان شما خود را از آن آویزان کنند، بنابراین باید به این نکته توجه کنید که روشویی شما تا چه اندازه می تواند وزن افراد را تحمل نماید. این نکته شاید در ابتدا کم اهمیت به نظر رسد، اما بی توجهی به آن ممکن است بعدها دردسرساز شود! لذا روشویی بدون پایه شما باید از استحکام و دوام زیادی برخوردار باشد.

بودجه

اگر صرف کمترین هزینه ممکن را در اولویت قرار دهید، احتمالاً به محصولی نامرغوب خواهید رسید که به زودی شما را ناامید خواهد کرد. لذا برای رسیدن به بهترین نتیجه حد وسط را انتخاب نمایید!

سخن پایانی | انتخاب روشویی بدون پایه یا کابینت دار

هنگام انتخاب روشویی مناسب برای حمام لوکس خود به نیازهای فعلی و آینده خود فکر کنید. زیبایی شناسی هریک از مدل های به روز موجود را در نظر بگیرید و سبک روشویی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب باشد.

روشویی بدون پایه

عرضه انواع روشویی وارداتی درجه یک

شرکت ” ژیمان ” عرضه کننده جدیدترین مدل های کاسه روشویی با بهترین درجه کیفی می باشد. این محصولات را می توانید در سه دسته بندی مجزا در سایت مشاهده بفرمایید. انواع روشویی لوکس و مدرن وارداتی ساخت برند اسپانیایی « BATHCO » می باشد. آوازه و شهرت این محصولات به سراسر جهان رسیده ست. اجرای تکنیک های خاص و نقاشی با دست بر روی مدل های روشویی بدون پایه طرح دار، نماد زیبایی و کیفیت است.

برای مشاهده کلیه مدل ها به صفحات ذیل مراجعه نمایید.

روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، روشویی جدید (متریال خاص)

جهت مشاهده حضوری مدل ها به شوروم ژیمان مراجعه نمایید.