اگر شما هم جزء آن گروه از افرادی هستید که به مدل های شیرآلات ایتالیایی رترو علاقمند شده اید و قصد خرید آن را دارید ، بهتر است با ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا شوید. در این مطلب شما را با دکوراسیون متناسب با این نوع از شیرآلات خارجی آشنا می نماییم.

طراحی دکوراسیون با شیرآلات ایتالیایی رترو

هنوز هم می توان افراد زیادی را پیدا کرد که به نوستالوژی (به فرانسوی: Nostalgie) علاقه زیادی نشان می دهند. این افراد با انجام هرکاری که خاطرات کودکی خود را با آن زنده کنند ، موافق ترند. سفر به گذشته و مرور خاطرات خوش برای بسیاری از آن ها تداعی کننده حالتی آرامش بخش است که انرژی های منفی محیط را از انسان دور می سازد.

یکی از شیوه های بازسازی نوستالوژی‌ها ، طراحی یا تغییر دکوراسیون منزل می باشد. هریک از اجزا و لوازم منزل می توانند سهمی در اجرای این پروژه داشته باشند. همان اندازه که می توان لوازم دکوری مدرن را در فروشگاه ها مشاهده کرد ، لوازم نوستالوژیک و کلاسیک نیز موجود است.

اگر شما هم علاقمند به سفر به گذشته هستید ، باید از طراحی دکوراسیون خانه خود شروع نمایید!

ابتدا باید به دنبال لوازم و اجزایی باشید که سبک قدیمی دارند و براساس مدل های دهه های گذشته طراحی و ساخته شده اند. پس از تکمیل دکوراسیون اتاق های پذیرایی و خواب نوبت به سرویس بهداشتی و حمام می رسد. در صورتی که خواهان یک دکوراسیون لوکس هستید ، باید از تجهیزات بهداشتی لوکس نیز بهره گیرید!

شیرآلات کلاسیک

تجهیزات بهداشتی دکوراسیون های نوستالوژیک چه ویژگی هایی دارند؟

مهم ترین ویژگی برای طراحی یک دکوراسیون نوستالوژیک ، توجه به جزئیات می باشد. برخلاف دکوراسیون های مدرن و به روز که با توجه به اصل مینیمالیسم طراحی و اجرا می گردند (یعنی سادگی بیشتر و جزئیات کمتر) ، دکوراسیون های کلاسیک اقتباسی از این مکتب ساده گرایی ندارند و باید جزئیات بیشتری را برای آن ها در نظر گرفت.

در ابتدا باید مشخص کنید که قرار است در حمام کلاسیک شما از چه اجزایی استفاده شود؟

به طور مثال وان جکوزی (روکار یا وان جکوزی توکار) ، روشویی کاسه ای ، شیرآلات بهداشتی ، کابین دوش ، توالت فرنگی توکار و …

اکنون با شناخت هریک از جزئیات نظیر دیوارکوب ، وسایل نورپردازی ، لوازم دکوری حمام و … می توانید به هدف خود نزدیک تر شوید.

خرید وان حمام لوکس یا جکوزی 

برای انتخاب بهترین مدل وان جکوزی برای دکوراسیون های نوستالوژیک باید در دسته نمونه های کلاسیک به دنبال مدل موردعلاقه خود باشید. وان و جکوزی شما باید علاوه بر کارایی مناسب ، دوام و ماندگاری ، ثبات رنگ و کیفیت پمپ و سایر تجهیزات آن ، از زیبایی بصری نیز برخوردار باشد.

در تصویر زیر « مدل ویکتوریایی » را مشاهده می کنید که یکی از نمونه های جذاب وان ساده است که به سبک کلاسیک ساخته شده است. این مدل زیبا با شیرآلات ایتالیایی رترو تجهیز گردیده است.

توجه : برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

خرید شیرآلات ایتالیایی لوکس | رترو

کافیست در سطح جهانی به جستجوی برترین برندهای شیرآلات بهداشتی بپردازید، بدون شک نام « برند DANIEL » را در این رده مشاهده خواهید کرد! تاریخچه این شرکت معتبر و بزرگ به شرح زیر است:

دنیل روبینتری (Daniel Rubinetterie) متولد 1985، تولید کننده شیرآلات خلاقانه ایتالیایی است. روبینتری با تغییر و تحول در عرضه تولید شیرآلات کلاسیک ، تکنیک های تزئینی زیادی را به نام برند خود در جهان ثبت نموده است. یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات این شرکت ، سازگاری با نیارهای خاص مشتری است و به سادگی با هر سلیقه ای جور می شود.

این تولیدکننده بزرگ شیرآلات ، با استفاده از یک سیستم پیشرفته و نوآورانه اجازه می دهد تا تمام مراحل پردازش با دقت بسیار بالا انجام گیرد. از ایجاد نمونه اولیه تا تحقق محصول نهایی، آزمایشات زیادی صورت می پذیرد و به کوچک‌ترین جزئیات دقت کافی می شود. در نتیجه می توان انتظار یک محصول با درجه کیفی بالا (براساس استانداردهای بین المللی) را داشت که بتوان آن را به سایر نقاط جهان عرضه داشت.
در حال حاضر شرکت Daniel Rubinetterie به طور دائم محصولات خود را به بیش از 100 کشور صادر می نماید.

ویژگی های شیرآلات ایتالیایی رترو

Retro را می توان جزء دسته شیرآلات کلاسیک و نوستالوژیک برند دنیل معرفی نمود. کلیه شیرآلات این سری مجهز به دریچه های سرامیکی می باشند.

برای مشاهده کلیه مدل های این کالکشن به صفحه « شیرآلات ایتالیایی Retro » مراجعه فرمایید.

به طور حتم دکوراسیون حمام نوستالوژی شما چشم ها را به خود خیره خواهد کرد. ظرافت ، جذابیت بصری و ترکیب رنگی فوق العاده ست این شیرآلات را در تصویر زیر مشاهده می نمایید.

این کالکشن نیز همچون سایر مجموعه ها ، دارای دو نوع شیرآلات روکار و شیرآلات توکار می باشد.

در هنگام خرید شیرآلات لوکس Retro ، می توانید براساس ترکیب رنگی دلخواه خود ، مدل مدنظر را سفارش دهید.

شیرآلات ایتالیایی لوکس

شیرآلات ایتالیایی رترو

ژیمان | عرضه کننده برتر انواع شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن و کلاسیک 

شیرآلات ایتالیایی رترو را می توانید از طریق شرکت ژیمان سفارشی سازی و خریداری نمایید. شرکت معتبر ژیمان واردکننده پرفروش ترین شیرآلات لوکس از برند دنیل ایتالیا می باشد.

سایر محصولات:

وان حمام خارجی ،، وان جکوزی خارجی ،، روشویی ساده بثکو ،، روشویی طرح دار بثکو ،، توالت فرنگی بثکو