شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن باید چه خصوصیاتی داشته باشند تا بتوان آن ها را متمایز از سایر شیرآلات دانست؟
این سوال مهمی است که اگر علاقمند به داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس ، آنتیک و خاص هستید ، ما را در ادامه این مطلب همراهی بفرمایید!

اهمیت انتخاب شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن دارای انواع مختلفی می باشند که می توانند تغییرات اساسی را در زیباتر ساختن دیزاین حمام و سرویس بهداشتی شما دهند.

دریافت انرژی های مثبت از اشیا را جدی بگیرید!

بهتر است این فرمول را در هنگام خریدن هر وسیله ای به کار بندید: کیفیت + زیبایی

توصیه روانشناسان بر این است که شکل ظاهری هر یک از اشیا را به هنگام خریدن آن ها در نظر بگیرید! این نظریه مبنای علمی دارد و بر این اساس است که اجسام انرژی زیادی دارند و این انرژی را به انسان منتقل می نمایند. چه بسا بهتر باشد انرژی مثبت به افراد انتقال یابد تا انرژی های منفی! به همین منظور شکل و شمایل ظاهری نیز به اندازه کیفیت و دوام محصول دارای اهمیت می باشد.

سرویس بهداشتی و حمام جزء قسمت های اصلی یک خانه به شمار می روند و ضرورت ایجاد یک دکوراسیون چشم نواز به اندازه دکوربندی آشپزخانه یا اتاق پذیرایی نیز به همان اندازه حائز اهمیت می باشد.

مطلب پیشنهادی: فنگ شویی حمام

انواع شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

  • شیرآلات توکار
  • شیرآلات روکار

رنگ شیرآلات مدرن

در هنگام خرید شیرآلات لوکس می توانید براساس سبک دکوراسیون و رنگی که برای فضای سرویس بهداشتی و حمام خود انتخاب کرده اید ، تصمیم بگیرید که چه رنگی را برای شیرآلات در نظر بگیرید. رنگ های موجود در بازار برای شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن به صورت زیر می باشد:

  • شیرآلات رنگ کروم
  • شیرآلات برنز
  • شیرآلات طلایی
  • شیرآلات سفید
  • شیرآلات رُز گلد
  • شیرآلات مشکی

معمولاً شیرآلات طلایی و برنز برای سبک های دکوراسیون کلاسیک به کار می روند. استفاده از آن ها در سرویس بهداشتی و حمام ، دکوراسیون شما را پُرزرق و برق کرده و بر تجمل آن میفزاید.
در نتیجه یک سرویس بهداشتی و حمام آنتیک خواهید داشت که نماد یک خانه اشرافی و مجلل خواهد بود.

شیرآلات سفید و مشکی نیز برای فضاهایی که براساس ترند روز طراحی شده اند و ظاهری جدید و نو دارند ، بسیار کاربردی می باشد.

شیرآلات کروم نیز مناسب سبک های مینیمال هستند که علاوه بر سادگی ، درخشش و جلای خاصی دارند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

شیرآلات توکار | شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

به روزترین نوع شیرآلات ، با طراحی جالب توجه ، شیرآلات توکار هستند که ویژگی های مثبت آن ها سبب گردیده تا مورد استقبال قرار گیرد.
این نوع شیرآلات یک ظاهر متفاوت و فوق لاکچری به سرویس بهداشتی و حمام شما می بخشد و برای خانه های لوکس علاوه بر کارایی عالی آن ، وجهه متفاوتی نیز دارد.
مغزی و سایر اجزای شیرآلات توکار در داخل دیوار نصب شده و تنها بخش خارجی آن قابل مشاهده است.

در تصاویر زیر تعدادی از شیرآلات توکار ایتالیایی ژیمان را مشاهده می فرمایید.

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

برای مشاهده سایر شیرآلات لاکچری خارجی ژیمان بر روی « شیرآلات daniel » کلیک نمایید.

شیرآلات روکار | شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

به طور حتم شناخت شما از شیرآلات روکار بیشتر از شیرآلات توکار می باشد ، زیرا مدل توکار نسل جدیدی از شیرآلات است ، در حالی که شیرآلات روکار در سالیان گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

امروزه با تنوع در نحوه طراحی آن ها ، استفاده از متریال جدید و بدون ضرر برای سلامتی انسان مدل هایی با ظاهر متفاوت و جذاب تولید شده اند.

در تصاویر زیر تعدادی از شیرآلات روکار ایتالیایی ژیمان را مشاهده می فرمایید.

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

برای مشاهده سایر شیرآلات لاکچری خارجی ژیمان بر روی « شیرآلات daniel » کلیک نمایید.

خرید شیرآلات توکار یا روکار؟

تولیدات جدید هر نوع وسیله ای که به تازگی وارد بازار می شود ، دارای قیمت های بالاتری می باشد. شیرآلات توکار از همین نوع وسایل تازه وارد به بازار فروش هستند که قیمت بیشتری نسبت به نوع روکار دارند. البته اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم ، باید گفت که قیمت خود شیرآلات روکار و توکار تقریباً با یکدیگر برابر است و تفاوت قیمتی که به نظر می رسد به دلیل نحوه نصب شیرآلات توکار در داخل دیوار است.

همچنین راحتی نصب شیرآلات روکار بدون نیاز به متخصص نیز از دیگر دلایلی است که ممکن است افراد را به خرید آن تشویق کند.

انتخاب با شماست! با در نظر گرفتن موقعیت سرویس بهداشتی خود و نوع دکوراسیونی که برای آن انتخاب نموده اید ، همچنین میزان هزینه می توانید یک نوع را خریداری کنید.

با شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن بهترین طرح ها را خلق نمایید!

شاید برایتان جالب باشد تا مدل های به روز طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی را مشاهده نمایید! در تصاویر زیر تعدادی از جدیدترین دیزاین سرویس بهداشتی را ملاحظه می نمایید که از تجهیزات بهداشتی لوکس ( نظیر شیرآلات توکار یا روکار ، روشویی کاسه ای ، توالت فرنگی ساده ، وال هنگ ، آینه های چراغ دار و …) استفاده شده است:

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

 شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

شیرآلات سرویس بهداشتی مدرن

تجهیزات بهداشتی ساختمانی به روز را از ژیمان بخواهید!

شرکت DANIEL تولیدکننده انواع شیرآلات بهداشتی، نامی آشنا در صنعت ساخت تجهیزات بهداشتی در کشور ایتالیا می باشد.
برای بهره مند شدن شما هموطنان عزیزمان از این محصولات با کیفیت ، اقدام به وارد کردن تجهیزات لوکس ساختمانی از برند دنیل نموده ایم.

کارشناسان ارشد ژیمان به دریافت انرژی های مثبت از شکل ظاهری محصولات اندیشیده اند و با توجه به دوام و پایداری محصولات ، بهترین ها را برای شما مشتریان ارجمند ارائه داده اند.