وسایل لوله کشی مانند شیرآلات و ست های دوش باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. محصولات با کیفیت همواره از برنج یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند، نه از فلزات سبک تر مانند روی، که به مرور زمان تابیده یا شکسته خواهند شد. شیرآلات شما باید در دست احساس سنگینی مطمئنی داشته باشد – این نشانه خوبی از ساختار محکم آن ها به شمار می رود. اغلب مدل های شیر روشویی خارجی بنا به نام و آوازه برند خود از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات در دو نوع روکار و توکار عرضه می گردند.

شیر روشویی خارجی (ایتالیایی)

شرکت « ژیمان » عرضه کننده انواع شیر روشویی وارداتی درجه یک می باشد. این محصولات از برند « DANIEL میلان ایتالیا » هستند و از به روزترین تجهیزات و ادوات برای ساخت آن ها بهره گرفته شده است. این مجموعه مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک (رباتیک) است که به عنوان یک لاین تخصصی در دنیا به شهرت زیادی رسیده است. محصولات این شرکت ایتالیایی هم اکنون در لوکس ترین ساختمان ها و برج های شهرهای مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت آشنایی با انواع شیر روشویی خارجی (شیرآلات توکار و روکار) از سایت « ژیمان » بازدید فرمایید. همچنین جهت بازدید حضوری و مشاهده شیرآلات ایتالیایی به شوروم ما مراجعه فرمایید. کیفیت بالای این محصولات، دوام، استحکام و ماندگاری آن ها را تضمین می نماید.

شیر روشویی خارجی ایتالیایی

اجزای شیر روشویی خارجی

شیرآلات یکی از پرکاربردترین ابزار بهداشتی در منازل و اماکن عمومی است که رعایت شاخص های استاندارد آن برای سلامت زندگی انسان بسیار مهم و الزامی می باشد. این محصولات از یک روزنه، دسته، میله بالابر، کارتریج، هواکش، محفظه اختلاط و ورودی آب تشکیل شده اند. هنگامی که دستگیره در حالت روشن است، شیر باز می شود و تنظیم جریان آب را تحت هر شرایط آب یا دمایی کنترل می کند.

شیرآلات ایتالیایی با طراحی منحصر به فرد و نوآورانه

در کالکشن بزرگ شیرآلات ایتالیایی می توانید جدیدترین مدل های روز دنیا را مشاهده نمایید. طراحی منحصر به فرد آن ها خصوصاً مدل هایی که از تکنیک های تزئینی برخوردار هستند، مرزهای دکوراسیون حمام را جابجا خواهد نمود. نوآوری و خلاقیت برجسته در ساخت مدل ها، بر لوکس شدن فضا خواهد افزود. مدل های مینیمال این کالکشن، با اشکال رسمی خود که ریشه در سادگی دارند، بیانگر رویکرد متفاوتی از زیبایی می باشند.

شیر مشکی روشویی خارجی

انتخاب رنگ شیر روشویی

بعد از انتخاب برند سازنده، مدل سازگار با سینک و روشویی، نوبت به انتخاب رنگ می رسد. معمولاً در زمینه طراحان داخلی دکوراسیون می توانند کمک زیادی را در انتخاب بهترین رنگ شیرآلات نمایند. به طور شهودی نیز شما می دانید چه چیزی را دوست دارید. در صورتی که شیر روشویی صاف یا براق را ترجیح می دهید، می توانید روکش کرومی را انتخاب کنید. اگر به دنبال بافت هستید، یک محصول مبتنی بر روغن می تواند کارساز باشد. اگر از وجود لکه های آب بر جای مانده بر روی شیرآلات قدیمی خود خسته شده اید، روکش مات می تواند مشکل را حل نماید.

شیرآلات لوکس خارجی

شیرهای آب مرغوب چه ویژگی هایی دارند؟ 

کلیه اجزای شیرها اعم از بدنه شیر، مهره اتصال، شیلنگ و سایر اجزاء باید به گونه ای تولید شوند که در تماس با آب در دمای 90 درجه هیچ تاثیری بر طعم، رنگ و مزه آن باقی نگذارند. همچنین آلیاژهای بدنه باید از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشند تا در سرمای سخت دچار ترک خوردگی نگردند.

شیر روشویی خارجی

شیرآلات خارجی توکار یا روکار؟

به نظر می رسد چه چیزی می تواند آسان تر از خرید یک شیر آب برای حمام باشد؟ اما با وجود تنوع زیاد گزینه ها، انتخاب یک میکسر با کیفیت و مناسب برای آشپزخانه یا حمام کاملاً مشکل ساز است. لذا باید براساس سبک دکوراسیون و نوع فضایی که در اختیار دارید، شیر آب مناسب را برای حمام خود پیدا کنید. شیر های روشویی خارجی روکار، جریان آب بسیار خوبی را فراهم می کنند و سهولت استفاده و دوام دسته اهرمی با شکل زیبا غیر قابل انکار است. به علاوه نصب این شیرآلات آسان می باشد.

شیرآلات توکار که جدیدترین مدل های حال حاضر هستند، جذابیت بصری زیادی را به فضا می بخشند. همچنین کیفیت بالایی دارند و کلیه اجزا و اتصالات در داخل دیوار کارگذاری می شود. بنابراین در هنگام نصب به یک تکنسین نیاز خواهید داشت و باید این فضا را در دیوار سرویس بهداشتی یا حمام خود در اختیار داشته باشید.

در انتخاب برند شیرآلات توکار دقت داشته باشید، زیرا این مدل ها در دیوار کارگذاری می شوند بنابراین تعویض یا تعمیر آن ها دشوارتر است. بنابراین صرف کردن هزینه برای خرید شیرآلات باکیفیت از یک برند مطرح و پرآوازه حائز اهیت است. شما مشتریان عزیز می توانید انواع شیر آشپزخانه ،، شیر روشویی و شیر حمام توکار را از شرکت ژیمان به عنوان نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران خریداری نمایید.