کیفیت و زیبایی شیرآلات آشپزخانه به یک اندازه حائز اهمیت می باشند، زیرا دکوراسیون آشپزخانه به عنوان قلب یک خانه بر فضای کلی آن بسیار تأثیرگذار است. شرکت « ژیمان » وارد کننده مطرح ست شیرآلات لوکس ایتالیایی ، بهترین و جدیدترین مدل های شیرآلات را عرضه می نماید. در این مطلب با ویژگی های مدل های به روز فروشگاه شیرآلات آشپزخانه ژیمان آشنا خواهید شد.

فروشگاه شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه در چندین نوع متفاوت تولید می شوند. مهم ترین دلیل تفاوت مدل ها با یکدیگر در نحوه نصب آن ها می باشد. انواع مدل های موجود در بازار عبارتند از :

  • شیرآلات متصل به سینک
  • شیرآلات روکابینتی (متصل به کانتر)
  • شیرآلات دیواری (متصل به دیوار)

خصوصیات شیرآلات متصل به سینک

این نوع شیرآلات آشپزخانه به سینک متصل هستند و برای نصب شدن نیاز به حفره ای بر روی سینک دارند. در صورتی که بخواهید شیرآلات خود را تعویض نمایید، باید شیر متناسب با تعداد حفره های موجود بر روی سینک را پیدا نموده و جایگزین شیر قبلی نمایید. نصب این نوع شیرآلات آسان است و به راحتی می توانید هر زمانی که بخواهید مدل آن را به روز و جدید کنید.

ویژگی های شیرآلات متصل به کانتر

این مدل ها نسبت به نمونه های متصل به سینک ، جدیدتر هستند و طراحی متفاوتی دارند. این نوع شیرآلات پس از ظهور کانترها و کابینت جزیره که جذابیت بصری بالایی در دکوراسیون آشپزخانه دارد، روانه بازار فروش شدند. اصلی ترین ویژگی شیرآلات متصل به کانتر، یکپارچه کردن ظاهر سینک می باشد که نمایان گر تصویر زیبایی از شیرآلات و کابینت در نظر بیننده است. تنوع مدل های عرضه شده در بازار زیاد است و در رنگ های متفاوتی عرضه می شود.

خصوصیات شیرآلات متصل به دیوار (توکار)

نصب این نوع شیرآلات با دشواری بیشتری همراه است و باید از یک متخصص فنی برای این کار کمک بگیرید. همچنین باید از کیفیت شیر خریداری شده مطمئن باشید، زیرا تعویض اجزای داخلی آن که درون دیوار قرار دارد سخت تر از نوع متصل به سینک است. هنگام خرید شیرآلات آشپزخانه توکار یا دیواری باید فاصله میان سینک و شیر ظرفشویی را در نظر بگیرید. در صورتی که سینک شما دو قلو است، باید این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

طرح های متنوع در فروشگاه شیرآلات آشپزخانه ژیمان

طراحان دکوراسیون داخلی، چشم انداز عالی فضا را در استفاده از تجهیزات به روز و مدرن می دانند. برای ممتاز شدن محیط یک آشپزخانه ، باید چند مورد را در نظر گرفت که یکی از مهم ترین آن ها استفاده از وسایل لوکس و شیک است. سینک و شیرآلات جزء مهم ترین وسایل یک آشپزخانه هستند که زیبایی آن ها می تواند تحولی بزرگ در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد نماید.

همانطور که در تصاویر ذیل مشهود است، شیرآلات آشپزخانه وارداتی ژیمان از برند مطرح « دنیل – DANIEL » از جذابیت بصری فوق العاده ای برخوردارند.

فروشگاه شیرآلات آشپزخانه

فروشگاه شیرآلات آشپزخانه

عکس شیرآلات آشپزخانه خارجی

توجه : در صورتی که علاقمند هستید با کالکشن های مختلف شیرآلات آشپزخانه « ژیمان » آشنا شوید، مطلب ذیل را مطالعه بفرمایید.

مزایای شیرآلات آشپزخانه ایتالیایی 

شرکت « دنیل روبینتری » واقع در میلان ایتالیا، با بهره مندی از سازندگان برتر در سطح بین المللی، محصولاتی درخور و شایسته خانه های لوکس را ارائه می نماید. مزایای های شیرآلات آشپزخانه این برند معروف عبارتست از:

  • این محصولات از رنگ بندی متنوعی برخوردارند.
  • تایید نهایی طرح شیرآلات برعهده بهترین متخصصان طراحی دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. به همین دلیل برای اغلب سبک های دکوراسیون کاربرد دارد.
  • آبکاری این محصولات توسط پیشرفته ترین دستگاه های رباتیک صورت گرفته است. در نتیجه براقیت و شفافیت شیرآلات بعد از گذر زمان حفظ می گردد.
  • محصولات به راحتی تمیز می شوند. کدر نخواهند شد و کیفیت آن ها بدون تغییر می ماند.
  • کارتریج و مغزی شیرآلات، از بهترین متریال اولیه می باشد. در نتیجه طول عمر بالای آن را تضمین می نماید.
  • شیر روکابینتی عرضه شده دارای سَری جدا شونده هستند که باعث کارایی بهتر در این محصول می شود.

خرید از فروشگاه شیرآلات آشپزخانه 

برای مشاهده کلیه مدل های موجود به صفحه « شیرآلات آشپزخانه دنیل » مراجعه نمایید. ژیمان عرضه کننده انواع شیرآلات توکار و روکار ایتالیایی با بهترین درجه کیفی می باشد.

« ژیمان » در زمینه واردات انواع شیرآلات لوکس خارجی، تخصص دارد.

برترین مدل های روز دنیا را می توانید در سایت ژیمان مشاهده بفرمایید. رنگ های خاص نظیر طلایی ، مشکی و سفید با بالاترین درجه کیفی موجود می باشند.