روشویی های حمام لوکس اغلب از مواد باکیفیت مانند سنگ مرمر، گرانیت یا کوارتز ساخته می شوند. این مواد نه تنها بادوام هستند، بلکه به طراحی حمام شما زیبایی خاصی می بخشند. اگر قصد دارید دکوراسیون حمام خانه جدید خود را ارتقا دهید، ممکن است از خود بپرسید که آیا روشویی لوکس ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر؟ در این مقاله، با توجه به قیمت روشویی لوکس و هزینه های نصب، مزایای آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت روشویی لوکس| آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

ابتدا باید منظورمان از روشویی لوکس را مشخص نماییم. ” روشویی لوکس ” قطعه ای از یک حمام پیشرفته است که از مواد باکیفیت و مطابق با استانداردهای دقیق روز ساخته شده است. این روشویی ها اغلب دارای گزینه های قابل تنظیم و ویژگی های اضافی مانند نورپردازی LED و یا فناوری صرفه جویی در مصرف آب برای بهبود تجربه کاربر هستند.

از مهم ترین مزایای خرید کاسه روشویی خارجی لوکس می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کیفیت بالای عملکرد

یکی از مزایای اصلی کاسه روشویی روکار برای حمام های لوکس، عملکرد بهبود یافته آن هاست. این محصولات می توانند مطابق با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما طراحی شوند. گزینه های قابل تنظیم و شیوه ساخت و ساز، آن ها را متمایز از سایر گزینه های موجود در بازار نموده است. افزایش یا کاهش قیمت روشویی لوکس می تواند از این عامل نشأت گرفته باشد.

پس از نصب روشویی لوکس، فضای ذخیره سازی بیشتری برای مرتب نگه داشتن وسایل ضروری حمام خود خواهید داشت و برخی از مدل ها دارای ویژگی هایی مانند کشو جهت دسترسی آسان تر به وسایل می باشند.

همچنین به کارگیری فناوری های نوآورانه در ساخت این محصولات، به طور فزاینده ای دکوراسیون حمام شما متمایز و خاص می نماید. ویژگی هایی مانند نورپردازی فعال و یا فضای مناسب برای نصب شیرآلات هوشمند و یا شیرآلات توکار نه تنها به حمام شما ظاهری مدرن می بخشد، بلکه عملکرد و بهداشت را نیز بهبود می دهد.

قیمت روشویی لوکس

افزایش جذابیت بصری دکوراسیون

قیمت روشویی لوکس با زیبایی بصری آن نیز در ارتباط است. در واقع نصب یک روشویی لوکس به طراحی دکوراسیون حمام شما حس ظرافت و جذابیت می بخشد. به عبارت دیگر روشویی های لوکس حمام همیشه طیف گسترده ای از مواد، پرداخت ها و سبک ها را ارائه می دهند. شما می توانید روشویی را انتخاب کنید که زیبایی کلی حمام شما را تکمیل کند و ظاهر و احساس آن را ارتقا دهد.

در تصاویر ذیل می توانید چند مدل کاسه روشویی شیک با جذابیت بصری زیاد که فضای دکوراسیون شما را متحول می سازد را مشاهده بفرمایید.

قیمت روشویی لوکس

کاسه روشویی اسپانیایی

فروش روشویی خارجی

خرید روشویی مدرن

گزینه های شخصی سازی 

یکی از مزایای کلیدی روشویی های حمام لوکس، گزینه های قابل تنظیم آن هاست. از اندازه و شکل گرفته تا گزینه های سخت افزاری و ذخیره سازی، روشویی های لوکس را می توان بر اساس نیازها و ترجیحات خاص شما طراحی کرد. این بدان معنی است که می توانید یک روشویی بسازید که نه تنها کاربردی باشد، بلکه سبک شخصی شما را نیز در دکوراسیون خانه منعکس نماید.

باید گفت که گزینه های شخصی سازی از عوامل بالاتر رفتن قیمت روشویی لوکس خواهد بود و تاثیر مستقیم بر روی هزینه ها خواهد گذاشت.

اهمیت کیفیت ساخت و ساز | قیمت روشویی لوکس

جدا از گزینه های سفارشی سازی، کیفیت ساخت روشویی حمام لوکس نیز بسیار مهم است. روشویی خوش ساخت نه تنها لوکس و عالی به نظر می رسد، بلکه در برابر سایش و استفاده روزانه نیز مقاومت می کند.

ساخت محصول از متریال درجه یک و با کیفیت، دوام و پایداری آن را تضمین می نماید. اهمیت کیفیت ساخت روشویی را نمی توان نادیده گرفت، زیرا طول عمر و سرمایه گذاری اولیه شما به آن بستگی خواهد داشت.

روشویی مدرن و جدید

نکاتی برای نگهداری از روشویی حمام لوکس 

یک روشویی حمام لوکس که به خوبی ساخته شده است، بسته به عواملی مانند مواد اولیه به کار رفته، میزان استفاده و مراقبت، باید چندین دهه عمر داشته باشد. با این حال، نگهداری مناسب کلید تضمین دوام آن در طول زمان است.

برای اینکه روشویی لوکس حمام خود را در بهترین حالت خود نگه دارید، بسیار مهم است که به طور منظم آن را با یک پارچه ملایم و نرم تمیز کنید. از پاک کننده ها یا مواد ساینده استفاده نکنید، زیرا می توانند به سطح روشویی آسیب برسانند. به‌علاوه، برای تمیز کردن روشویی هرگز از مواد پاک کننده شیمیایی قوی نظیر وایتکس، جوهر لیمو و … استفاده ننمایید.

تمیز کردن حمام

سخن پایانی

به یک روشویی استاندارد حمام بسنده نکنید! اگر به دنبال افزایش عملکرد و جذابیت زیبایی حمام خود هستید و در عین حال برای بالا بردن ارزش فروش مجدد خانه خود تلاش می کنید، سرمایه گذاری برروی یک روشویی لوکس قطعا ارزش آن را دارد.

تجهیزات بهداشتی ” ژیمان ” 

برای ارتقای دکوراسیون حمام خود آماده اید؟ هم اکنون مجموعه کاملی از روشویی های لوکس در سایت ” ژیمان ” قابل مشاهده است. برروی یک گزینه لوکس سرمایه گذاری کنید و از مزایای آن تا سال های آینده لذت ببرید.

عرضه روشویی وارداتی

چینی آلات بهداشتی BATHCO اسپانیایی در سه کالکشن ذیل با بهترین درجه کیفی عرضه شده اند:

روشویی طرح دار بثکو ،،،   روشویی ساده بثکو  ،،،  روشویی جدید بثکو با متریال خاص

با محصولات لوکس خارجی ژیمان از همین امروز اقدام به ساخت حمام رویایی خود نمایید!

با ما (مرکز فروش تجهیزات بهداشتی لوکس در تهران) تماس بگیرید تا درباره قیمت روشویی لوکس و گزینه های قابل تنظیم نظیر ابعاد، جنس، طرح ، وزن ، محل نصب و … بیشتر بدانید.

09357733120