شرکت « ژیمان » به عنوان نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران با سال ها فعالیت و همکاری با برندهای مطرح بین المللی، عرضه کننده جدیدترین مدل های روز می باشد. برای اطلاع از قیمت ست شیرآلات خارجی با کارشناسان ارشد ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت ست شیرآلات خارجی

درجه بندی محصولات برندهای مختلف در حوزه لوازم بهداشتی ساختمانی به چند المان مختلف بستگی دارد. این المان ها عبارتند از:

  • کیفیت ساخت و رعایت استانداردهای بین المللی
  • نوع متریال اولیه
  • ابتکار و نوآوری

چه ویژگی هایی را باید در یک شیر آب با کیفیت بالا جستجو کنیم؟

انتخاب شیرآلات مناسب از دو جنبه کارایی و زیبایی در حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه شما ضروری است. یک شیر آب با کیفیت نه تنها ظاهر دکوراسیون شما را بهبود می بخشد، بلکه طول عمر، کارایی و راحتی استفاده را نیز تضمین می کند. زمانی که جایگزین های زیادی در بازار وجود دارد، تصمیم گیری کامل ممکن است دشوار باشد. بیایید ویژگی های کلیدی را در هنگام جستجوی یک شیر آب با کیفیت بالا برای مطابقت با نیازها و ترجیحات شما بررسی نماییم.

فروش شیرآلات ایتالیایی

1- میزان بهره وری آب

شیرآلات با کیفیت بالا برای صرفه جویی در مصرف آب بدون کاهش عملکرد طراحی شده اند. قیمت بالای ست شیرآلات خارجی با برچسب WaterSense نشان می دهد که استانداردهای بهره وری آب EPA را برآورده می سازد. ویژگی هایی مانند محدود کننده جریان با مخلوط کردن هوا با آب و تنظیم سرعت جریان به کاهش مصرف آب کمک می نمایند. علاوه بر این، شیرآلاتی با فناوری بدون لمس یا حسگر حرکت را در نظر بگیرید که با خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده، هدر رفتن آب را به حداقل می رسانند.

2- آبکاری و پوشش

پوشش روی شیرآلات نه تنها زیبایی آن را بهبود می بخشد، بلکه بر طول عمر و نگهداری آن نیز تاثیر زیادی می گذارد. روکش های استاندارد شامل کروم، فولاد ضد زنگ، نیکل برس خورده، برنز و مشکی مات است. روکشی را انتخاب کنید که با طراحی دکوراسیون شما مطابقت داشته باشد و تمیز کردن و نگهداری آن ساده باشد. از روکش های مستعد لکه های آب و اثر انگشت خودداری کنید، زیرا می توانند شیر آب شما را کثیف نشان دهند و نیاز به تمیز کردن مکرر داشته باشند.

قیمت ست شیرآلات خارجی

متریال و ساخت و ساز

جنس و ساختار به کار رفته برروی قیمت ست شیرآلات خارجی تاثیرگذار است. متریال مورد استفاده و نوع تکنولوژی به کار رفته، نقش مهمی در دوام و طول عمر محصول دارد. شیرآلات برنجی را انتخاب کنید، زیرا در برابر خوردگی مقاوم هستند و می توانند فرسودگی روزانه را تحمل کنند. علاوه بر این، به دنبال شیرآلاتی با دریچه‌های دیسکی سرامیکی باشید که عملکرد نرمی را ارائه می‌دهند و از نشتی در طول زمان جلوگیری می‌نمایند.

شیرآلات جدید خارجی

سبک و طراحی از دیگر عوامل تاثیرگذار برروی قیمت ست شیرآلات خارجی

شیر روشویی ،، شیر حمام و شیرآلات آشپزخانه ای را انتخاب کنید که مکمل طراحی و زیبایی شناسی دکوراسیون شما باشند. چه سبک سنتی، معاصر یا مدرن را ترجیح دهید، گزینه های مختلفی در دسترس هستند، از جمله شیرهای تک دسته، دو دسته، کشویی و دیواری. ارتفاع و دسترسی شیر آب را درنظر بگیرید تا مطمئن شوید که با سینک یا روشویی شما مطابقت دارد و فضای کافی برای شستشو را فراهم می نماید.

قیمت ست شیرآلات خارجی

در حال حاضر شیرآلات توکار جدیدترین مدل موجود در بازار هستند که به دلیل طراحی منحصر به فرد و مزیت های زیادی که دارند، مورد توجه قرار گرفته اند. از مهم ترین مزایا می توان به حداقل فضای نصب اشاره نمود. همان طور که از نام آن پیداست، بخش اصلی شیرآلات در داخل دیوار کارگذاری می شود. از این رو بخش بیرونی جلوه بهتری داشته و کیفیت فضای دکوراسیون شما را ارتقا می دهد. ست شیرآلات خارجی لوکس توکار یک نمونه کامل از طراحی مدرن است که برای دکوراسیون های لوکس یک گزینه عالی به شمار می رود.

شیرآلات جدید توکار

توجه کنید اگر خودتان قصد دارید شیرآلات را نصب کنید، بهتر است به دنبال شیرآلات با دستورالعمل نصب ساده و سازگاری با اتصالات لوله کشی استاندارد باشید. نصب شیرآلات توکار از لحاظ فنی پیچیده تر و دشوارتر است، بنابراین حتماً از یک تکنسین متخصص مشاوره بگیرید.

فروش و قیمت ست شیرآلات خارجی

شرکت « ژیمان » عرضه کننده انواع شیرآلات ایتالیایی برند دنیل (DANIEL) با بالاترین کارایی و کیفیت ساخت می باشد. این محصولات که در چندین کالکشن عرضه شده اند از لحاظ کیفیت فنی درجه گرید A را به خود اختصاص داده اند. طراحی شیک ترین و لوکس ترین دکوراسیون ها با ست شیرآلات خارجی (وارداتی) ژیمان میسر است.

شما عزیزان می توانید در سایت شیرآلات ژیمان، انواع شیرآلات مناسب دکوراسیون خود را انتخاب و خریداری نمایید. همچنین با مراجعه حضوری به شوروم زیبایی بصری محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید.

پیشنهاد ما اینست که شیرآلات ایتالیایی را با انواع کاسه روشویی ” BATHCO بثکو اسپانیا ” هماهنگ نمایید.

 این محصولات در سه کالکشن ذیل با بهترین درجه کیفی عرضه می گردند:

روشویی طرح دار بثکو ،،،   روشویی ساده بثکو  ،،،  روشویی جدید بثکو با متریال خاص