چندین سال است که محور طراحی داخلی دکوراسیون براساس ایده پردازی خلاقانه استوار گردیده است و اصول و قوانین پیچیده در المان های طراحی کنار گذاشته شده است. اکنون به کمک چند وسیله کاربردی می توان بهترین دکوراسیون را خلق نمود. البته این موضوع تا حد بسیار زیادی به انتخاب صحیح طراح بستگی دارد تا بتواند هماهنگی خوبی را میان فضا و المان های محیط برقرار سازد.
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی تأثیر زیادی بر دکوراسیون آن می گذارند. در هنگام خرید این تجهیزات علاوه بر کیفیت و دوام زیاد باید به جنبه زیبایی ظاهری آن ها نیز توجه ویژه ای داشت. در این مطلب یکی از تجهیزات کاربردی و جذاب حمام و سرویس بهداشتی را معرفی می نماییم. ” کاسه روشویی مات “ این محصول طی دو سال اخیر به یکی از ترندهای دکوراسیون حمام تبدیل شده است.

کاسه روشویی لوکس مات

طراحی دکوراسیون به سبک مدرن بیشترین طرفدار را دارد و خانه های زیادی به این سبک طراحی شده اند. دو ویژگی اصلی این سبک یعنی: 1- انتخاب وسایل براساس جدیدترین متدهای موجود در بازار 2- توجه به جزئیات و یافتن ارتباط میان هریک از اجزا باید کاملاً درنظر گرفته شود.
اگر شما نیز علاقمند هستید تا برمبنای اصول این سبک، حمام و سرویس بهداشتی خود را طراحی کنید، باید به سراغ جدیدترین گزینه های موجود بروید. در حمام و سرویس بهداشتی، شیرآلات، روشویی، وان یا جکوزی از اصلی ترین اجزای این دکوراسیون هستند، بنابراین باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را داشت.

هنگامیکه ” کاسه روشویی مات ” به بازار عرضه شد، توانست طی چند ماه به بالاترین میزان فروش خود رسد. این محصول که برای سبک مدرن طراحی و پیاده سازی شده بود، در ژورنال های خارجی مطرح توانست جایگاه مناسبی را کسب نماید.

کاسه روشویی مات

کاسه روشویی مشکی مات

واردات انواع کاسه روشویی لوکس

کاسه روشویی مات یکی از جدیدترین مدل های روشویی ساده و مدرن است که برای دکوراسیون های به روز و جدید، یک گزینه ایده آل به شمار می رود.
شرکت « ژیمان » به عنوان یک وارد کننده معتبر در حوزه تجهیزات بهداشتی ساختمانی جدید، مفتخر به عرضه انواع محصولات شرکت اسپانیایی BATHCO می باشد.

کارشناسان این مجموعه، همواره به دنبال بالاترین کیفیت در محصولات هستند تا بیشترین اطمینان و رضایت از مشتریان گرامی را کسب نمایند. محصولات شرکت بثکو با 5 سال گارانتی ارائه می شوند.

روشویی مدرن شیک

روشویی لوکس جدید

مشخصات شرکت « بثکو » اسپانیا 

اسپانیا یکی از قطب های مهم در صنعت ساخت تجهیزات بهداشتی لوکس و باکیفیت می باشد. این شرکت اسپانیایی بیش از 40 سال است که به تولید و توزیع طیف گسترده ای از محصولات جانبی حمام و سرویس بهداشتی پرداخته است. محصولات این برند در پنج قاره جهان مورد استفاده قرار می گیرند و آخرین فناوری را در خود جای داده اند.

استراتژی شرکت های سازنده در این کشور براساس بدعت گذاری در عادت ها و به کاربستن خلاقیت و ابتکار در طراحی محصولات می باشد. تمام سعی سازندگان برآن شده است تا محصولاتی عرضه گردد که نظیر آن در کارخانه های سازنده سایر کشورها دیده نشود. از این رو معروفیت و محبوبیت این شرکت ها در سراسر دنیا چند برابر گردیده است.

این شرکت با سرمایه گذاری بزرگ برروی تحقیق مواد اولیه جدید، امکانات درخوری را به کاربران ارائه می دهد که نظیر آن دیده نشده است.

هدف اصلی پروژه « طراحی کاسه روشویی مات سبک مدرن »، توسعه یک ماده نوآورانه است تا بدین وسیله امکان ساخت ظروف بهداشتی پیشرفته فراهم گردد که دارای خاصیت ضد آب، مقاوم، سبک و با پرداخت کاملاً طبیعی می باشند.

روشویی مشکی مات

همکاری میان شرکت اسپانیایی و ایرانی

مدیران مجموعه بزرگ « بثکو » به طور منظم با طراحان صنعتی مشهور و مراکز تحقیقاتی معروف همکاری می نمایند. بخش مهمی از استراتژی کسب و کار Bathco، تعهد دائمی برای سرمایه گذاری در طراحی، کیفیت و نوآوری است.

شرکت « ژیمان » با هدف « بهترین تجهیزات باید در خانه یک ایرانی مشاهده شود! »، همکاری دوجانبه خود با شرکت برتر « بثکو » را گسترش داده است و جدیدترین محصولات این برند را وارد کشور می نماید.

کیفیت خدمات شرکت « ژیمان » در ” به روز ماندن دانش فنی ” شکل گرفته است. پشت هر نوع فرآیند واردات، یک تیم انسانی کارشناس در حوزه های فلسفه و متالوژی وجود دارد که با کسب و کار مشتریان هماهنگ هستند و به نیازهای طراحان داخلی خبره و زبده توجه زیادی دارند.

انواع کاسه روشویی مات مشکی و رنگی در ابعاد و اندازه های مختلف موجود می باشد. برای خرید کاسه روشویی خارجی کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلیه مدل ها را می توانید در صفحه « روشویی ساده BATHCO » و « روشویی طرح دار BATHCO » مشاهده نمایید.