در گذشته هنگامی که صحبت از طراحی دکوراسیون داخلی منزل می شد، شاید تصورش را هم نمی کردید که طراحی حمام نیز در کوراسیون داخلی منزل جایگاهی داشته باشد. اما امروزه می دانیم که حمام یکی از پرکاربردترین بخش‌های خانه محسوب می‌شود. به همین سبب تطابق دیزاین آن با سلیقه صاحب‌خانه بسیار حائز اهمیت است. در ادامه چند ایده طراحی حمام را با توجه به سلایق متفاوت و ترند روز بررسی می نماییم.

ایده طراحی حمام به سبک مدرن قرون وسطی

توجه به معماری و اشکال گرافیکی رایج در اواسط قرن 19 میلادی، یک ایده طراحی حمام در سبک مدرن امروزی به شمار می رود. اشکال هندسی منظم، رنگ‌های طبیعی و خطوط صاف نیز از المان‌های این سبک هستند که در طراحی، باید به آن توجه داشت.

به طور مثال برای داشتن حمامی مدرن به این سبک می توانید از شیرآلات توکار و متناسب با کاسه روشویی که بهتر است لبه گرد باشند، استفاده نمایید. توجه داشته باشید که تضاد بین رنگ بژ و پنل‌های چوبی هم یادآور سبک مدرن قرون وسطایی در این حمام ها هستند. پس استفاده از این رنگ آمیزی هم بسیار تاثیرگذار می باشد.

همچنین اگر حمام شما فضا بزرگی دارد، می توانید با قرار دادن یک صندلی مدرن وسط حمام یک نقطه کانونی ایجاد کنید. هنگام خرید صندلی از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده نمایی که متناسب با سبک مدرن قرون وسطایی می باشند.

ایده طراحی حمام

سبک مینیمالیستی در طراحی حمام

با شنیدن اصطلاح ” مینیمالیسم ” اولین نکته ای که توجه ما را جلب می نماید، طراحی های ساده با ظرافت های خاص می باشد. در این سبک طراحی بهتر است از وسایل اضافی و اکسسوری های مختلف استفاده نکنید و کلیه وسایل در کمد و دراور حمام مخفی شوند. حمام های مینیمالیستی باید فضایی خلوت و ساده داشته باشند. معمولا هم از رنگ های روشن در این فضا استفاده می شود. البته توجه داشته باشید استفاده از کاشی‌های طرح‌دار ساده منافاتی با سبک مینیمالیستی ندارند و می‌توانند در حمام‌های مدرن نصب شوند.

ایده طراحی حمام به سبک مینیمالیستی برای فضا های کوچک بسیار کارآمد می باشد زیرا با کمترین امکانات به کار گرفته شده ، حس سادگی و زیبایی فوق العاده ای را به شما القا می نماید.

ایده طراحی حمام

تجهیزات مورد نیاز در حمام های مدرن

وجود حمام در هر خانه ای بدیهی می باشد و نبود آن نشانه کامل نبودن آن خانه است. اما آن چیزی که وجه تمایز میان حمام های مختلف می باشد، طراحی آن است.

حمام ها با توجه به فضای داخلی مختلفی که دارند، نیازمند تجهیزات مختلف و متناسب با آن فضا می باشند. به طور مثال وجود تجهیزات خاص مانند: وان و جکوزی، وان حمام دو نفره ،، کابین دوش و… به عنوان یک ایده طراحی حمام، در دکوراسیون فضا بسیار تاثیر گذار است. اما باید در نظر گرفت که همه ی حمام ها گنجایش چنین تجهیزاتی را ندارند. در این مواقع می توان از تجهیزات کوچک تر و در عین حال زیبا با اندازه متناسب استفاده نمود.

ایده طراحی حمام

تأثیر شیرآلات در جلوه بصری حمام

بخشی از تجهیزات اصلی دکوراسیون حمام، شیرآلات بهداشتی می باشند. قطعا هنگامی که شما تصمیم به تغییر طراحی دکوراسیون داخلی می گیرید، مایل هستید که از بهترین متریال استفاده نمایید. زیرا این تغییرات بزرگ هر روزه اتفاق نمی افتد و متریال خوب با ماندگاری و دوام بالا، باعث می شود تا شما در طولانی مدت از زیبایی و کیفیت بیشتری بهره مند شوید.

امروزه طراحی های فوق العاده زیبا و گوناگونی در صنعت شیرآلات پدیدار شده است. شما می توانید ایده طراحی حمام خود را به بهترین شکل خلق نمایید. شیرآلات ایتالیایی DANIEL از بهترین برندها در این زمینه می باشند که دارای تنوع بالا و کیفیتی باور نکردنی هستند. این محصولات در مدل های متنوع ، سازگار با تمام سبک های طراحی مدرن می باشند.

توجه : امروزه استفاده از شیرآلات با چشمی هوشمند ، ترند روز می باشند. هم چنین عدم تماس مستقیم دست با آن از انتقال میکروب و بیماری جلوگیری می نماید.

شیر الات ایتالیایی daniel

کلام آخر

مسائل بررسی شده در این مطلب نشان دهنده آن است که میزان فضای داخلی تأثیر زیادی در دکوراسیون آن ندارد. آنچه قابل توجه و تاثیر گذار است انتخاب یک ایده طراحی حمام مناسب و استفاده از تجهیزات خاص و با کیفیت می باشد. در این صورت چه در فضاهای بزرگ و چه در فضاهای کوچک می توان بهترین نتیجه را دریافت نمود.

ژیمان ارائه کننده بهترین تجهیزات ساختمانی لوکس از قبیل : وان و جکوزی خارجی، چینی آلات بهداشتی bathco ، شیرآلات خارجی ، انواع توالت فرنگی Bathco و … می باشد تا شما عزیزان با استفاده از این محصولات بتوانید بهترین دکوراسیون را خلق نمایید.