اگر به دنبال خرید بهترین وان جکوزی هستید ، باید اطلاعات کافی و دقیقی را به دست آورید و با یک کارشناس مشورت نمایید. کنار هم قرار گرفتن چند فاکتور می تواند راهنمای صحیحی برای خرید وان جکوزی ایده آل برای حمام منزل شما باشد که در متن زیر به بررسی هریک از آن ها می پردازیم.

تعریف ساده ای از وان جکوزی وجود دارد : یک مخزن نسبتاً بزرگ که می توان داخل آن آب را نگهداری نمود. اما کاربرد وان جکوزی تنها به این تعریف ساده ختم نمی شود. این مخزن دارای سیستم گرم کننده و جت آب می باشد که با گردش آب در اطراف وان علاوه بر استحمام همراه با تفریح و سرگرمی می تواند خاصیت درمانی نیز برای بدن داشته باشد.

مطلب پیشنهادی : فواید آب درمانی در جکوزی خانگی

همان طور که می دانید بیشترین کاربرد وان جکوزی خانگی به فواید و اثرات مثبتی است که بر روی سلامت بدن انسان می گذارد ، لذا در هنگام خرید باید دقت نمایید تا وان جکوزی استاندارد و با کیفیتی را تهیه نمایید.

فاکتورهای انتخاب بهترین وان جکوزی

  • بررسی برندهای موجود در بازار
  • توجه به جنس و ساختار آن
  • برآورد فضای نصب وان جکوزی برحسب ابعاد و متراژ
  • انتخاب بهترین وان جکوزی با توجه به نوع طراحی و ظاهر آن

بهترین وان جکوزی

خرید بهترین وان جکوزی | بررسی برندهای موجود در بازار

محبوبیت و معروفیت برند نشان از رضایت مشتریان و کاربران محصولات آن برند است. طبیعی است که هرچه آن برند معروف تر باشد ، محصولات آن نیز نسبت به برندهای بی نام و نشان ، گران قیمت تر هستند. با توجه به اینکه وان جکوزی از جمله لوازمی است که شما نمی توانید هر ساله آن را تعویض نمایید ، بنابراین باید از اختلاف قیمت بین برندهای مطرح و برندهای ناشناخته چشم پوشی نمایید و به دنبال کالای مرغوب باشید تا بر اثر گذشت زمان ، از کیفیت آن کاسته نشود و یا نیاز به تعمیر پیدا ننماید. اگر در بازار با فروشندگانی مواجه شدید که محصولاتی با قیمت های بسیار پایین را به شما پیشنهاد نمودند ، هرگز وسوسه نشوید و به دوام محصول فکر کنید! این محصولات دارای ایرادات پنهانی در زمان تولید هستند و همین سبب می گردد تا پس از خرید ، ظرف چند ماه احتیاج به تعمیر پیدا کنند.

بهترین وان جکوزی

بهترین وان جکوزی

خرید بهترین وان جکوزی | توجه به جنس و ساختار آن

تجهیزات بهداشتی حمام با متریال و جنس های مختلفی تولید می شوند ، که دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

انواع وان جکوزی برحسب متریال اولیه عبارتند از :

  • وان جکوزی پلاستیکی
  • فولاد ضد زنگ
  • چدنی
  • سنگی
  • کامپوزیتی

بهترین وان جکوزی

خرید بهترین وان جکوزی | برآورد فضا

مناسب ترین اندازه برحسب نیاز فرد یا افراد براساس موقعیت مکانی وان جکوزی باید در نظر گرفته شود. شرکت های سازنده براساس انواع تقاضا ، ابعاد مختلفی از وان جکوزی را تولید نموده اند.

وان جکوزی با ابعاد ۱۳۷ تا ۱۸۰ سانتی متر و ارتفاع ۳۸ تا ۵۰ سانتی متر

این نوع وان جکوزی ، از جمله محصولات سایز کوچک محسوب می‌شود که کاملاً مناسب برای فضاهای کوچک (همچون حمام آپارتمان های کم مساحت) می باشد. این وان جکوزی تک نفره است.

وان جکوزی بیضی با طول ۱۵۲ سانتی متر و عرض ۱۰۴ سانتی متر

اگرچه این دسته نسبت به گروه قبل ابعاد بیشتری دارد، اما هنوز هم به عنوان یک وان جکوزی کوچک شناخته می‌شود. این اندازه برای خانواده‌های دو نفره و برای فضای محدود انتخاب مناسبی است و بهترین وان جکوزی برای آپارتمان‌ها محسوب می‌شود.

وان جکوزی کنج با طول ۱۵۲ سانتی متر و عرض ۱۵۲ سانتی متر

اصولاً وان جکوزی کنج به صورت مربعی شکل است و یک قسمت از آن دارای زاویه ۹۰ درجه است که به راحتی در گوشه حمام و سرویس بهداشتی نصب می‌شود. این گزینه برای حمام‌های با فضای محدود بهترین انتخاب ممکن است، اما ابعاد دیگری (طول و عرض بیشتر) هم در بازار وجود دارد که مناسب برای کارگذاری در فضاهای بزرگ تر می باشد.

خرید بهترین وان جکوزی | طراحی و ظاهر

برای انتخاب ظاهر بهترین وان جکوزی ، بهتر است به نوع سبک دکوراسیون حمام خود توجه نمایید. اگر سبک کلاسیک را انتخاب نموده اید باید از وان جکوزی هایی استفاده کنید که ظاهر کلاسیک دارند ولی اگر سبک مدرن را برگزیده اید ، دستتان برای انتخاب کاملاً باز است و می توانید در بین تنوع محصولاتی که وجود دارد ، یک ظاهر زیبا ، شیک و برازنده ی دکوراسیون حمامتان را خریداری نمایید.

طرح های متفاوتی برای سلایق مختلف وجود دارند که عبارتند از :

وان جکوزی ایستاده 

در این نوع طراحی ، برای وان جکوزی پایه‌هایی در نظر گرفته که به عنوان یک محصول متحرک در بازار شناخته می شود. وزن سبک و امکان نظافت کردن فضای زیر وان‌ جکوزی از مهم ترین ویژگی این طراحی است. البته این مدل ها دیگر جزو مدل های به روز و متداول به شمار نمی روند و جایگزین آن ها وان جکوزی های توکار و خوابیده شده است.

وان جکوزی کنج 

این نوع وان جکوزی در یک قسمت خود دارای گوشه زاویه دار ۹۰ درجه می باشد که موجب می گردد تا بتوان آن را در گوشه دیوار نصب نمود و قسمت دیگر آن کاملاً مسطح یا دایره‌ای شکل است. این سبک طراحی برای کسانی که با محدودیت فضا مواجه هستند ، مناسب است.

بهترین وان جکوزی

وان جکوزی پلتفرم

این طراحی به شکلی است که قسمت وان در داخل زمین و هم سطح با زمین قرار می‌گیرد. (توکار) معمولاً از این الگو برای استخرهای عمومی و همچنین برای استخرهای بزرگ در پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. البته این نوع طراحی در خانه های لاکچری نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یک جلوه خاص دارد و محیط را کاملاً لوکس و جذاب می نماید.

وان جکوزی خوابیده 

طراحی این دسته تقریباً همانند وان جکوزی ایستاده است، اما برای آنها پایه در نظر گرفته نشده و عموماً به صورت ثابت نصب می‌شوند. معمولاً در الگوهای بیضی و مستطیلی شکل هستند و به عنوان ساده‌ترین طرح وان‌جکوزی شناخته می‌شوند.

بهترین وان جکوزی

الگوهای خاص

این دسته از محصولات با توجه به سفارش مشتری یا بر مبنای الگوهای خاص به صورت ترکیبی با شیشه‌ها یا سایر مواد طراحی می‌شوند. کاربرد آن ها بیشتر به حمام مستر و موارد مشابه آن‌ها محدود می‌شود.

تجهیزات لوکس و شاخص ساختمانی ژیمان

برای آن که یک محصول خاص تولید شود ، در یکایک مراحل ساخت از اتود اولیه تا خرید متریال و نحوه ساخت آن در کارخانه باید براساس تفکر و شناخت از تقاضای مشتری صورت پذیرد.
ژیمان عرضه کننده بهترین وان جکوزی از معتبرترین برندهای خارجی می باشد. کارشناسان این مجموعه ، با دانش روز و ادغام هنر و علم معماری نوین با دقت نظر فراوان ، زیباترین مدل ها را در اختیار مشتریان گرامی و ارجمند خود قرار می دهند تا لوکس ترین تجهیزات بهداشتی مزین کننده خانه های ایشان باشد.

برای مشاهده مدل های منحصر به فرد وان جکوزی ژیمان ، کافی است بر روی لینک آن کلیک نمایید.

در صورت علاقه مندی به مشاهده سایر محصولات نظیر شیرآلات daniel ، چینی آلات بهداشتی bathco ، بر روی لینک آن کلیک نمایید.