توالت فرنگی توکار از نمونه های جدید تولیدات شرکت های سازنده تجهیزات بهداشتی ساختمانی می باشد. Wall Hung (وال هنگ) نام لاتین است که به توالت فرنگی دیواری یا توکار اطلاق می گردد. این اصطلاح به معنای دیوار آویز است و به تجهیزاتی اشاره دارد که دارای پایه نیستند.

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

دلایل ساخت توالت فرنگی توکار

علت اصلی طراحی و ساخت توالت فرنگی دیواری بدون نیاز به پایه ، کوچک شدن فضای سرویس های بهداشتی کنونی است. برای آنکه بتوان از همگی تجهیزات در سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمود ، باید حجم هریک را کاهش داد. به طور مثال جایگزین توالت فرنگی های معمولی ، وال هنگ و جایگزین روشویی های کابینت دار ، روشویی کاسه ای شده است.

بدین ترتیب به جای کارگذاری توالت فرنگی ساده با پایه های بزرگ و جاگیر ، با کمک لوله کشی و فلاش تانک توکار ، فضای محیط اشغال نخواهد شد.

توالت فرنگی توکار

مزایای استفاده از توالت فرنگی توکار

بهینه سازی در مصرف آب

به علت استفاده از قطعات نوین در تولید توالت فرنگی توکار ، با به کارگیری روش های بهینه سازی گردش آب و فاضلاب ، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف آب نسبت به نمونه های روکار شده است.

تنظیم ارتفاع آسان

توالت فرنگی های معمولی با ارتفاع ثابت و بدون تغییر می توانند افراد با قدهای خیلی بلند را دچار مشکلات مفاصل و درد در ناحیه زانو نمایند. اما وال هنگ این امکان را فراهم آورده تا بتوانید آن را براساس قد خود و اعضای خانواده تان تنظیم نمایید.

نظافت راحت

یکی از مشکلات بزرگی که استفاده از توالت فرنگی های ایستاده دارند ، نظافت سخت آن ها می باشد. پشت پایه ها ، فلاش تانک و … نقاطی هستند که دسترسی به آن ها دشوار است و جرم ها و رسوبات در این قسمت ها انباشته شده و باعث تجمع میکروب ها می گردد.
اما این ایراد در هنگام شستشوی توالت فرنگی توکار وجود ندارد و بدون وجود نقاط کور و دور از دسترس می توانید دورتادور آن را کاملاً ضدعفونی کرده و نظافت نمایید.

جلوگیری از ایجاد صدای زیاد

فلاش تانک های معمولی ، سرو صدای زیادی را ایجاد نموده و در خانه های با مساحت کم ، خوشایند نمی باشد. به علت نصب فلاش تانک وال هنگ در داخل دیوار ، در زمان استفاده صدای بسیار کمتری نسبت به نوع روکار به گوش خواهد رسید.

دیزاین متفاوت

طراحان داخلی دکوراسیون پس از عرضه وال هنگ به بازار ، استقبال زیادی از آن نمودند زیرا دست آن ها را باز می گذارد تا محیطی متفاوت بسازند و ترکیب جذابی از کنار هم قرار گرفتن سایر تجهیزات بهداشتی در کنار وال هنگ را خلق نمایند. در حال حاضر علاوه بر منازل مسکونی ، از توالت فرنگی توکار در اماکن اداری نیز استفاده می شود.

در تصاویر زیر ، تعدادی از دکوراسیون های سرویس بهداشتی که از وال هنگ بهره گرفته شده است ، را مشاهده می نمایید.

توالت فرنگی توکار

توالت فرنگی توکار

توالت فرنگی توکار

آیا توالت فرنگی توکار مقاومت بالایی دارد؟

مادامی که بخواهیم مقاومت وال هنگ و توالت فرنگی با پایه (ایستاده) را از لحاظ چشمی مقایسه نماییم ، بدون شک پاسخ توالت فرنگی ایستاده خواهد بود. اما بهتر است بدانید که تنها از لحاظ بصری اینگونه به نظر می رسد چون وال هنگ بر روی پایه ای استوار نیست ، پس از استحکام کمی برخوردار است و در برابر وزن های مختلف مقاومت نخواهد داشت. در حالی که این فرضیه اشتباه است و وال هنگ به دلیل اینکه از کل محیط دیوار به عنوان پایه و تکیه گاه استفاده می کند ، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

لازم به ذکر است توالت فرنگی هایی که توسط شرکت های معتبر تولید می شوند ، قابلیت تحمل وزن 400 کیلوگرم را دارند.

نصب توالت فرنگی توکار

وال هنگ باید توسط یک نصاب ماهر و متخصص نصب شود ، زیرا متعلقات آن باید در داخل دیوار قرار گیرد. قبل از خرید وال هنگ حتماً به این نکته توجه نمایید که دیوار سرویس بهداشتی شما باید دارای فضای زیادی باشد تا بتوان فلاش تانک و سایر تجهیزات را کارگذاری نمود. بنابراین اگر دیوار های سرویس بهداشتی تان نازک و کم قطر می باشند ، استفاده از وال هنگ مناسب نیست.

همچنین باید لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی در درون دیوار انجام شده باشد. البته نگران نباشید در صورتی که لوله کشی از نوع معمولی است ، با طراحی دیوارهای کاذب مشکل حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید : نکات مهم قبل از خرید توالت فرنگی وال هنگ

ژیمان ؛ فروش توالت فرنگی توکار خارجی

توالت فرنگی bathco ، عرضه شده از شرکت معتبر اسپانیایی با دوام و ظاهر زیبا توسط شرکت ژیمان ارائه می گردد.

با جمع آوری بهترین های روز دنیا ، پکیج فروش تجهیزات بهداشتی خود را تکمیل نموده تا شما مشتریان عزیز به راحتی بتوانید مدرن ترین محصولات را برای خانه های لوکس خود خریداری نمایید.

وان و جکوزی در انواع مختلف به صورت تک نفره ، دو نفره و چند نفره ، چینی آلات بهداشتی Bathco شامل انواع روشویی های طرح دار و روشویی های ساده  شیرآلات Daniel ( انواع شیرآلات توکار ، روکار و شیرآلات جزیره ) از دیگر محصولات این واحد فروش تجهیزات لوکس وارداتی ساختمانی می باشد.