اگر خواهان خرید وان حمام لوکس ، مدرن و زیبا هستید و قصد طراحی یک حمام خاص را دارید ، ما را در ادامه این مطلب همراهی بفرمایید. در متن ذیل چندین نمونه از دکوراسیون های لاکچری را مورد بررسی قرار داده و شما را با شیوه های نوین طراحی داخلی آشنا می نماییم.

خرید وان حمام لوکس و سایر تجهیزات بهداشتی

پیش از خرید وان حمام لوکس باید دو نکته مهم را در نظر بگیرید:

انتخاب سبک دکوراسیون متناسب با فضایی که در اختیار دارید!

اگر تغییر دکوراسیون حمام به شیوه ای مدرن مدنظرتان است ، قدم اول آنست که سبک دکوراسیون خود را مشخص نمایید. امروزه سبک های زیادی به دنیای معماری معرفی شده اند که با کمک یک متخصص در این زمینه و یا سرچ در گوگل و مشاهده ژورنال های معماری داخلی می توانید یکی از آن ها را برگزینید.
انتخاب هریک از سبک های موجود در طراحی داخلی کاملاً سلیقه ای است و براساس امکاناتی که در اختیارتان هست (به طور مثال میزان مساحت حمام ، میزان هزینه و … ) باید صورت پذیرد. اگر مساحت حمام شما کم است طبیعتاً جای مانور زیادی نخواهید داشت و باید از روش هایی که موجب می شود تا فضا بزرگتر به نظر رسد ، استفاده نمایید.

خرید تجهیزات بهداشتی خاص و مدرن

قدم بعدی آنست که به سراغ خرید وان حمام لوکس بروید! انواع مختلفی در بازار وجود دارند. وان های ایستاده ، وان توکار و وان جزیره در رنگ های متفاوتی ( مشکی ، سفید و … ) موجود هستند. ابعاد آن ها نیز متغیر است.

خرید وان حمام لوکس

خرید وان حمام جزیره | خرید وان حمام لوکس

آنچه که وان خریداری شده شما را خاص می سازد ، کیفیت متریال اولیه آن و انتخاب مدل سازگار با فضای حمام می باشد. اگر فضای زیادی در اختیار دارید ، وان جزیره می تواند بهترین گزینه باشد. به گونه ای که وان در مرکز اصلی محیط قرار گرفته و بدین ترتیب با ایجاد فوکوس نقطه ای ، چشم ها را به سمت خود خواهد کشید.

شیرآلات جزیره ، نوع خاصی از شیرآلات هستند که جزو ترندهای سال های اخیر و مورد توجه طراحان داخلی دکوراسیون قرار گرفته اند. در تصاویر زیر تعدادی از مدل های شیرآلات جزیره را مشاهده می نمایید:

برای مشاهده مدل های وان جزیره ژیمان ، بر روی « وان کوارتز » کلیک نمایید.

خرید وان حمام ایستاده | خرید وان حمام لوکس

کارگذاری وان ایستاده در کنار یک دیوار که به گونه ای خاص و چشم نواز بر روی آن طراحی شده است ، یکی دیگر از نمونه های دکوراسیون مدرن سال های اخیر می باشد. انتخاب یک طرح مناسب که می تواند استفاده از سنگ های مرمر ، پوستر یا نقاشی بر روی دیوار باشد ، بسیار حائز اهمیت است.
همانگونه که در تصاویر زیر ملاحظه می فرمایید ، سنگ مرمر یک فضای کاملاً لاکچری را پدید آورده است که به نوعی فرهنگ اشرافی را به رخ می کشاند. استفاده از لوسترهای بزرگ با آویز زیاد ، بر تجمل این نوع دکوراسیون افزوده و باعث اُبهت بخشیدن به فضای حمام می شود.

خرید وان حمام لوکس

خرید وان حمام لوکس

خرید وان حمام لوکس

در تصویر زیر هارمونی و هماهنگی میان رنگ مشکی و طلایی ، یک حمام اعیانی را به تصویر می کشد. با وجود آنکه مساحت حمام اصلاً زیاد نیست ، اما طراح به خوبی توانسته است با ترکیب سنگ مرمر و خطوط مستطیل شکل طلایی اُبهت زیادی به این مساحت کم ببخشد. همچنین استفاده از رنگ مشکی به لوکس بودن آن تاکید نموده است. کارگذاری توالت فرنگی توکار موجب شده تا از فضا بتوان بهینه تر استفاده نمود.

خرید وان حمام لوکس

استفاده از پوسترها یا طراحی دیوار با تصاویر اتتزاعی ، مدرن بودن سبک را به بیننده یادآوری می کند. استفاده از آینه های گرد در تصویر زیر کاملاً براساس اصول فنگ شویی حمام انتخاب شده است که احساس آرامش را القا نموده و موجب رهایی ذهن از انرژی های منفی می گردد.

خرید وان حمام لوکس

خرید وان حمام ایستاده و کارگذاری آن در گوشه ای از حمام

همانگونه که در مطلب « طراحی حمام مدرن » بیان شد ، آوردن حال و هوای بهار موجب دریافت انرژی های مثبت از گیاهان شده و امید و سرزندگی را در انسان زنده خواهد کرد.
در تصویر زیر از یک دیوار کاذب با پوششی از گیاهان جنگلی گرمسیری استفاده شده است. علت کارگذاری وان حمام ایستاده در راستای این دیوار پر از گیاه و در کنار پنجره برای استفاده از نور طبیعی خورشید نشان گر تقویت قدرت تمرکز بر روی مثبت اندیشی می باشد.

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی ، یک محصول کاملاً متفاوت

خرید وان حمام لوکس

خرید وان حمام با شیرآلات توکار

شیرآلات توکار نوعی از شیرآلات مدرن هستند که جلوه زیبایی را به وان حمام ایستاده می بخشد. در تصویر زیر از این نوع شیرآلات استفاده شده است که فضایی متفاوت نسبت به شیرآلات قدیمی روکار به وجود می آورد.

ژیمان عرضه کننده محصولات ساختمانی لوکس | خرید وان حمام لوکس | خرید جکوزی خارجی

شرکت ژیمان ؛ یک شرکت نوآور در زمینه واردات تجهیزات بهداشتی مدرن خارجی به سراسر کشور می باشد. وان و جکوزی توکار و روکار خارجی با بالاترین کیفیت عرضه می گردد.