در گذشته خانه هایی که با تعداد بی شماری وسایل تزئین می شدند جزو خانه های شیک و لوکس به شمار می آمدند. اما با پیشرفت علم معماری و به کارگیری مباحث روانشناسی و جامعه شناسی در طراحی داخلی و خارجی یک بنا ، مشخص گردید که استفاده از وسایل زیاد با بافت ها و رنگ های مختلف در محیط خانه نه تنها موجب زیباتر شدن دکوراسیون آن فضا نشده بلکه موجب خستگی چشم ها و از دست دادن آرامش روحی در ساعات طولانی می گردد.
سرویس بهداشتی و حمام نیز جزء قسمت های اصلی خانه به شمار می روند و بهتر است برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن و شیک از اصول و مبانی دیزاین داخلی به روز استفاده نمایید.

اهمیت پرداختن به مقوله طراحی داخلی خانه | طراحی سرویس بهداشتی مدرن

طراحی داخلی فضای مسکونی به همان اندازه طراحی فضای خارجی حائز اهمیت می باشد. براساس پژوهش های انجام شده از سوی روانشناسان ، اشیای پیرامون ما دارای انرژی هستند و در صورتی که در موقعیت مکانی صحیح قرار بگیرند ، انرژی های مثبت خود را به سوی ذهن انسان ساطع می نمایند. به همین دلیل محیط خانه مهم ترین فضا برای دریافت آرامش و رسیدن به حالت روحی امن از تنش های روزانه محل کار و … می باشد.

سبک مینیمال یک سبک ساده در عین حال زیبا | طراحی سرویس بهداشتی مدرن

سبک مینیمال ، یکی از سبک های دکوراسیون داخلی نوین است که با خطوط ساده ، فضایی آرام را ایجاد می کند. به عبارتی دیگر با دیدگاه «کم ، زیاد است» با ایجاد فضایی با لوازم کمتر، دکوراسیونی را طراحی نمایید که آرامش بخش گردد.

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

همه گیر شدن جریان مینیمالیسم

مینیمالیسم جریانی است که از معماری آغاز شده و به هنر و موسیقی راه یافته و به دنبال آن در بخش های مختلفی از زندگی ما، سادگی را در الویت قرار می دهد. اگر می خواهید فضای زندگی خود را تغییر دهید، می توانید کار را با کنار گذاشتن اکسسوار های بدون استفاده و از بین بردن ظاهر شلوغ و خسته کننده خانه آغاز کنید. امروزه متراژ خانه ها برای افرادی که زندگی شهری را انتخاب می کنند، روز به روز در حال کوچک تر شدن است. به همین دلیل برای طراحی داخلی خانه های کوچک نگاه و رویکردی مینیمالیستی که سادگی را در الویت قرار می دهد، دارای ویژگی راحتی و کاربردی بوده و فضایی آرامش بخش را ایجاد می کند.

استفاده از بافت های ساده در طراحی سرویس بهداشتی مدرن (مینیمال)

اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، باید از بافت ها و رنگ های کمتری استفاده نمایید. بدین طریق با انتخاب یک رنگ واحد برای دیوارها می توانید مرزها را از بین برده و فضا را بزرگ تر از آن چه که هست جلوه دهید.
همچنین برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن با استفاده از خطوط ساده و رها شدن از اکسسوارهای غیر ضروری ، فضایی آرام و متعادل بسازید.

توجه : در صورت علاقمندی به موضوع بازی با رنگ ها مطلب « رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی براساس طراحی مینیمال » را مطالعه فرمایید.

در تصویر زیر بافت چوبی (ام دی اف) برای پوشش دهی دیوارها انتخاب شده است و با پرداخت به برخی از دیوارها هارمونی خوبی با رنگ سفید ایجاد گردیده است.

خرید جکوزی ، خرید وان حمام و سایر تجهیزات بهداشتی

رویکردی که بر سادگی فضای داخلی سرویس بهداشتی و حمام تأکید کند، استفاده از تجهیزات بهداشتی لوکس  می باشد. انتخاب مدل هایی ساده در عین حال با کیفیت و خوش ترکیب و ایجاد هماهنگی و هارمونی میان وان و جکوزی ، شیرآلات ، روشویی و … از عوامل مهم در طراحی سرویس بهداشتی مدرن است.

توجه : وان جکوزی توکار و وان جکوزی های ایستاده ژیمان از بهترین کمپانی های خارجی عرضه می گردد و فضایی دلنشین را برای شما زیبا اندیشان رقم خواهد زد.

خرید وال هنگ

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ، استفاده از توالت فرنگی توکار یا همان وال هنگ می تواند یک فضای دلباز ایجاد کند که در عین سادگی ساختار شیک خود را حفظ نموده است.

خرید شیرآلات لوکس

شیرآلات توکار جزء جدیدترین شیرآلات تولید شده در سطح جهانی می باشند. این نوع از شیرآلات بهترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند. همچنین نمونه ای لوکس و به روز برای استفاده در فضاهای بزرگ می باشد که به دنبال آن زیبایی بصری بیشتری به وجود خواهد آمد.

توجه : « شیرآلات daniel » و « شیرآلات جزیره » ژیمان انتخاب را برای شما سخت می کند ، زیرا تمامی مدل ها شکیل ، زیبا و براساس ترندهای سال طراحی شده اند. شیرآلات روکار و توکار عرضه شده توسط شرکت ژیمان برای انواع سبک های دکوراسیون مناسب می باشند.

طراحی سرویس بهداشتی مدرن

فضاسازی با انواع روشویی سرویس بهداشتی

روشویی کاسه ای نمونه جدیدی از انواع روشویی می باشد. این نوع از تجهیزات بهداشتی کاملاً خلاقانه و با هدف استفاده بهینه از فضا تولید شده اند. مدل های متنوعی با ابعاد گوناگون در بازار وجود دارد.
روشویی کاسه ای در دو نوع ساده و طرح دار برای فضاسازی سرویس بهداشتی شما موجود می باشد.

برای مشاهده مدل های « روشویی طرح دار Bathco » عرضه شده توسط شرکت ژیمان کلیک نمایید. با روشویی های خارجی ژیمان طراحی سرویس بهداشتی مدرن شما خیره کننده خواهد گردید!

نورپردازی در طراحی سرویس بهداشتی مدرن

از آنجائیکه در طراحی مینیمال بهتر است از یک رنگ واحد استفاده کنید تا از شلوغ شدن دیوارها جلوگیری نمایید، می توانید با نورپردازی تعادلی در فضا ایجاد کرده و تنوعی به آن ببخشید.

روش کار بدین صورت است که می توانید در کنار سیستم روشنایی اصلی که کل فضا را روشن می کند، از سیستم های نورپردازی دکوراتیو نیز بهره مند شوید.

عناصر دکوراتیو ساده | پرداخت به جزئیات در پس زمینه

در تصویر زیر به جای پرداختن به جزئیات خسته کننده و شلوغ از عناصر دکوراتیو و قاب هایی با طرح های هندسی بهره گرفته شده است. دایره ، مربع ، مستطیل و چندضلعی هریک دارای مفهومی خاص در علم فنگ شویی می باشند. توصیه می شود پس از آشنایی با این علم و شناخت کامل از انرژی هریک از نمادها از آن ها استفاده نمایید.

نتیجه گیری

سبک مینیمال ساده و بدون هیچگونه تجمل گرایی می باشد. استفاده از این سبک علاوه بر زیبایی ، به دریافت انرژی های مثبت از فضا کمک می نماید.

شما خالق ایده های خود هستید! ژیمان شما را در تحقق آن ها یاری خواهد داد.