آیا خرید وان حمام برای منزل ما لازم است؟
این سوالی است که اگر به دنبال ساختن یک فضای لوکس و آرامش بخش به هنگام استحمام برای خود و عزیزانتان باشید ، حتماً به آن پاسخ مثبت خواهید داد.

پاکسازی ذهن به وسیله استحمام در وان حمام حارجی

ذهن انسان امروزی که مملوء از دغدغه های کوچک و بزرگ گشته است ، برای ساعاتی کوتاه هم که شده نیاز به ریلکس شدن و فراموش کردن تمامی مسائل پُر مخاطره دارد.
از دیرباز حمام کردن چه در ادیان مذهبی و چه از نظر علم روانشناسی ، پاکسازی جسم و روح از آلودگی ها می باشد. ذهن خسته نمی تواند به درستی تصمیم بگیرد و این ریشه تمامی مشکلات خواهد بود. لذا به آرامش رسیدن اعصاب می تواند راه گشای معضلات در زندگی شخصی و کاری هر فرد باشد.

استحمام نمودن در فضایی آکنده از زیبایی می تواند آرامش را چند برابر به شما منتقل نماید. وان حمام یکی از تجهیزات بهداشتی می باشد که می تواند در ریلکسیشن کمک شایانی نماید. باز شدن منافذ پوستی و پاکسازی سموم بدن از جمله فواید مهم استفاده از وان حمام می باشد.

خرید وان حمام برای هر خانه ای امکان پذیر است؟

اگر حمام خانه تان کوچک است ، دلیل نمی شود که لذت استفاده از وان را از دست بدهید. راهکارهایی وجود دارد تا در فضاهای کوچک نیز بتوان وان حمام را کارگذاری نمود.
اگر به دنبال اطلاعات سودمند درباره ترفندهای انتخاب وان برای حمام های کوچک هستید ، پیشنهاد ما اینست که بر روی لینک آن کلیک نمایید.
با خواندن مقاله بالا به این نتیجه خواهید رسید که خرید وان حمام با هر میزان متراژ حمام امکان پذیر خواهد بود.

نکات ضروری جهت خرید وان حمام

هنگام خرید وان حمام می بایست به نکات زیر توجه نمایید:

  • پیش از اقدام به خرید وان حمام ، حتماً فضای حمام را به طور دقیق اندازه گیری نمایید.
  • جنس و کیفیت مواد اولیه در نظافت وان بسیار قابل اهمیت می باشد.
  • میزان ظرفیت آب وان با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، سنجیده گردد. ممکن است برخی استان های کشور با کمبود آب مواجه باشند.
  • اندازه وان را براساس میزان قد اعضای خانواده خود انتخاب نمایید. اگر بزرگ تر از نیاز انتخاب شود علاوه بر هدر رفت آب ، پُر و خالی کردن آن نیز بسیار زمان بر است. همچنین اگر کوچک خریداری شود ، کارایی خود را برای آرامش دادن به فرد در حین استحمام از دست خواهد داد.

وان حمام به دلیل سختی تعویض ، شما را دچار مشکلات زیادی خواهد نمود ، پس تمامی موارد را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

خرید وان حمام

تأثیر وان حمام در دکوراسیون داخلی 

وان حمام عنصر کامل کننده در دکوراسیون حمام به شمار می رود. وان حمام می تواند کُنتراست و تضاد زیبایی را در دکوراسیون داخلی منزل شما ایجاد نماید که به هر بیننده ای احساس خوشایندی خواهد بخشید.
در مدل های امروزی تمامی نکات ارگونومیک سازگار با بدن انسان رعایت شده و سازندگان با به روزترین تکنولوژی دنیا مدل هایی را به بازار عرضه نمودند که ویژگی های منحصر به فردی را در طراحی دارا باشند.

خرید وان حمام

وان حمام هوشمند که اخیراً طراحی و تولید شده است دارای یک قسمت سرریز می باشد که از پر شدن بیش‌ از حد وان جلوگیری می‌کند. در نمونه‌ های قدیمی تر وان‌ به‌طور کامل از آب پُر می شدند. تا همین چندین سال گذشته ، بیشتر وان‌ های حمام به‌ صورت مستطیل شکل ساخته می‌شدند، که با ظهور مواد آکریلیکی و سایر مواد که با حرارت شکل‌ دهی می‌ شوند، وان‌ هایی با شکل‌ های متنوع ساخته شدند. وان‌ ها عمدتاً به رنگ سفید ساخته می‌شوند، اما با توجه به سفارش مشتریان رنگ‌های مختلفی نیز از آن ها وجود دارد.

اهمیت ابعاد در خرید وان حمام خانگی

حمام یکی از مکان‌هایی است که از لحاظ فضایی محدودیت زیادی دارد و اجزای آن باید به‌ مانند یک پازل در کنار هم قرار گیرند تا چیدمان ایده آل به دست آید. به همین منظور، طراحان دکوراسیون ترجیح می‌دهند که ابعاد متنوعی از وان‌های حمام در اختیار داشته باشند تا از این طریق ایده‌های خلاقانه خود را به بهترین نحو ممکن پیاده‌ سازی کنند.
وان های شاهانه ، وان های بیضی شکل ، وان های گردابی ، وان حمام کنج و وان های کوچک برای فضاهای کم از جمله مدل های مختلف وان می باشد.

خرید وان حمام

دسته بندی وان ها

وان حمام غربی : بر روی کف حمام به شکل خوابیده قرار می گیرد. این وان ها عموماً کم عمق و طول بیشتری دارند.

وان حمام شرقی : به صورت نشسته نصب می شود. طول کم و دارای عمق زیادی می باشد. این نوع وان ها در ژاپن با عنوان (ofuro) شناخته می شوند.

فروش وان حمام کاربردی | انواع وان کوارتز خارجی

خاص ترین مدل های وان حمام متعلق به شرکت شیرآلات خارجی ژیمان می باشد. با خرید وان حمام لوکس ژیمان ، منظره بی همتایی خواهید ساخت که مورد پسند هر نوع سلیقه ای واقع می گردد.

فروش لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس

ژیمان وارد کننده معتبر انواع لوازم بهداشتی ساختمانی خارجی می باشد. ما به عنوان نماینده رسمی و فعال شرکت « DANIEL » ایتالیا و شرکت « BATHCO » اسپانیا در ایران ، عرضه کننده محصولات ذیل می باشیم:

شیرآلات ایتالیایی (نظیر شیرآلات توکار و روکار) ،، روشویی ساده اسپانیایی ،، روشویی جدید با متریال خاص اسپانیایی (روشویی سیمانی ، فلزی، سنگی و …) و روشویی طرح دار فانتزی اسپانیایی

این محصولات در کالکشن های مختلفی معرفی شده اند که بنا به هدف و نحوه عملکرد یک گزینه مناسب برای ساختمان های لوکس با دکوراسیون های مدرن به شمار می روند. انتخاب جدیدترین مدل های تولید شده در بازار جهانی به شما این امکان را می دهد تا به روزترین دکوراسیون را خلق نمایید.