وان جکوزی خانگی از لحاظ نصب و شکل ظاهری به دو دسته تقسیم بندی می گردد :
1- وان جکوزی روکار
2- وان جکوزی توکار

همانگونه که از نام آن مشخص است ، این نوع از جکوزی ها برای استفاده در آپارتمان ها، خانه باغ ها و ویلاهای شخصی طراحی شده اند و کاربری عمومی ندارند.

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

تفاوت وان جکوزی توکار و روکار در چیست؟

برای آنکه بدانید تفاوت وان جکوزی توکار و روکار در چیست باید با شکل ظاهری و ویژگی های هریک آشنا شوید. در این صورت می توانید انتخاب کنید که کدام یک از مدل ها مناسب محیط حمام شما می باشد.

وان جکوزی روکار

این نوع از وان و جکوزی های خانگی قابل حمل هستند. عموماً از جنس کوارتز یا اکریلیک و برخی چدن ، فایبرگلاس و یا سنگی هستند. در مدل های مختلفی از جمله سه گوش ، مربعی ، مستطیلی و جزیره (freestanding) به صورت تک نفره ، دو نفره و یا چند نفره طراحی شده اند.

سیستم لوله کشی موردنیاز وان جکوزی روکار به صورت پیش ساخته می باشد و بواسطه یک یا دو پمپ عملیات مکش آب انجام می پذیرد. به دلیل پیش ساخته بودن آن به راحتی نصب می شود و همین دلیل کافی برای استقبال افراد برای خرید جکوزی روکار می باشد.

مطلب پیشنهادی : وان جکوزی مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

در تصاویر زیر وان جکوزی های روکار خارجی ژیمان را مشاهده می نمایید:

وان جکوزی جزیره (روکار)

یکی از انواع جکوزی های روکار ، وان جکوزی جزیره می باشد. جزیره نامی است که به دلیل وسط قرار گرفتن وان جکوزی در یک محیط بر روی آن نهاده اند. وان های ساده جزیره نیز طرفداران زیادی دارند. شیرآلات جزیره دسته ای از شیرآلات مدرن هستند که مختص این نوع وان حمام لوکس طراحی شده اند.

در تصویر زیر وان ساده جزیره ژیمان به همراه کارگذاری شیرآلات جزیره در کنار وان را مشاهده می نمایید:

اجزای تشکیل دهنده جکوزی روکار خانگی

  • بدنه اصلی وان جکوزی
  • شاسی (چارچوب اصلی) نگهدارنده بدنه جکوزی آپارتمانی که باید از متریال ضد آب تهیه شده باشد.
  • موتور اصلی خروج آب از نازل‌ها
  • لوله‌های هدایت‌کننده آب به نازل‌ها
  • نازل‌های خروج آب جکوزی
  • قسمت زیر آب وان جکوزی (چاهک خروج آب از ناحیه پایینی جکوزی)
  • شیرآلات

مطلب پیشنهادی : خرید شیرآلات ایتالیایی

وان جکوزی توکار

اگر به دنبال ایجاد یک محیط لوکس و شیک هستید ، با اختصاص دادن فضایی در حمام و یا استخرهای ویلای خود ، جکوزی خانگی را در ابعاد کوچکتر ولی با ساختاری مشابه جکوزی های عمومی احداث نمایید. این نوع از وان جکوزی ها جذابیت بصری فوق العاده ای دارند و با ساختار قوی تر نسبت به جکوزی های روکار می توانند برای استفاده 3 نفر یا تعداد بیشتر مناسب باشند و دارای سیستم لوله کشی ، پمپ و تصفیه مجزا هستند.

در تصاویر زیر چندین مدل از وان جکوزی های توکار خارجی ژیمان را ملاحظه می نمایید :

وان جکوزی توکار

وان جکوزی توکار

وان جکوزی توکار

امکانات جکوزی های مدرن

هرچه بر تعداد آپشن های یک وان جکوزی توکار یا روکار افزوده شود ، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. پیشرفت تکنولوژی در این زمینه روز به روز بر امکانات آن میفزاید و در حال حاضر جکوزی های هوشمند از مدرن ترین انواع آن هستند. این تجهیزات و امکانات عبارتند از :

  • ماساژور هوشمند
  • سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب
  • چراغ‌ های زیر آب
  • چراغ‌ های پس‌ زمینه
  • صفحه کنترل دیجیتالی (کامپیوتری)
  • اسپیکر ضدآب جهت پخش موسیقی
  • ریموت کنترل
  • کليد محافظ که چنانچه به هر دليلي هر کدام از سيستم هاي الکتريکي يا الکترونيکي دچار اتصال کوتاه شوند ، سيستم محافظ جان الکترونيکي جريان برق را به طور کامل از ورودي سيستم قطع مي نمايد و تا برطرف شدن نقص اجازه عبور جريان الکتريسته را نخواهد داد.

وان جکوزی توکار

جکوزی توکار ژیمان چه ویژگی هایی دارد؟

بدنه وان جکوزی توکار ژیمان از جنس اکریلیک می باشد که با چندین لایه پوشش دهنده تقویت شده و از بالاترین سطح استاندارد بهداشتی برخوردار است که با خاصيت آنتي باکتريال خود از رشد ميکروارگانيسم هاي بيماري زا (در محیط های گرم و مرطوب) جلوگیری نموده و متریال با کیفیت آن سبب سهولت در نظافت آن نيز مي گردد و این موضوع از تغيير رنگ و یا گرفتن بوی نامطبوع محصول ممانعت به عمل می آورد.
شاسي هاي استفاده شده از جنس استيل ضد زنگ (stainless steel) هستند که در مقابل اکسيداسيون کاملا مقاوم اند.
پمپ هاي به کار رفته در جکوزی های ژیمان داراي بالاترين ضريب مقاومت در برابر نفوذ رطوبت به داخل موتور مي باشد و قدرت دبي خروجي بالای آب از دیگر مزایای آن می باشد.

وان جکوزی های عرضه شده با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد خود همچون رنگ ثابت و درخشش فوق العاده، مقاومت و ایستایی بالا، شاسی تمام استیل ضد زنگ، ماساژورهای قابل تنظیم، جنس بدنه آنتی باکتریال و … می تواند بهترین انتخاب برای حمام لاکچری خانه شما باشد.

ژیمان و عرضه انواع وان جکوزی لوکس روکار و توکار

ژیمان (Zhemaan) به عنوان برندی نوآور و مورد اعتماد ، وارد کننده تجهیزات بهداشتی لوکس از برندهای معتبر خارجی با تلاش مدیران ارشد خود در جهت استمرار و حفظ کیفیت محصولات در سال های متمادی ، رضایتمندی مشتریان گرامی را در رزومه کاری خود ثبت نماید.