ردپای پیشرفت تکنولوژی به وضوح در همه عرصه ها مشاهده شده و هر وسیله ای که برای آسایش بشر طراحی گردیده ، هر روز دچار تغییراتی می شود تا با بهبود کیفیت ، استفاده آن را برای مصرف کننده آسان تر نماید. وان جکوزی نیز از این قائده مستثنی نیست و از ابتدا تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده تا بهترین ویژگی ها را برای کاربر خود به ارمغان آورد.
همان طور که می دانید در سال های گذشته ، وان جکوزی تنها در سالن های شنای عمومی قابل استفاده بود و در کمتر خانه ای این وسیله پرکاربرد نصب می گردید. این در حالیست که با تولید جکوزی خانگی یا وان جکوزی مدرن در سالیان اخیر ، به راحتی و بدون مشکلات استفاده از استخرهای عمومی می توان از این محصول بهداشتی استفاده نمود.

رواج استفاده از وان جکوزی مدرن

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که منظور از وان جکوزی مدرن چیست یا با شنیدن این نام به یاد همان جکوزی های سالن های شنای عمومی بیفتید. در این مطلب به این مقوله می پردازیم و تفاوت جکوزی مدرن با سایر جکوزی ها را بیان می نماییم.

انواع وان جکوزی براساس ظاهر

وان جکوزی مدرن برحسب ظاهر خود به دو دسته توکار و روکار تقسیم بندی می شوند.

منظور از وان جکوزی های توکار ، وان جکوزی است که ابعاد مشخصی دارد و در داخل محوطه ای که برای آن تعبیه شده است ، کارگذاری می گردد. این نوع وان جکوزی ظاهر بسیار شیکی به فضای حمام شما می دهد و کاملا لوکس و زیبا می باشد.

جکوزی توکار

وان جکوزی های ایستاده یا روکار که خود در چندین مدل تولید شده اند عبارتند از :

1- وان جکوزی کنج یا سه گوش : این مدل برای زمانی که فضای زیادی برای کارگذاری جکوزی در اختیار ندارید ، قابل استفاده است.
2- وان جکوزی جزیره : این مدل معمولاً در وسط محیط حمام شما نصب می گردد و به همین دلیل به آن جزیره می گویند.

مطلب پیشنهادی : آشنایی با شیرآلات جزیره

وان جکوزی ایستاده

انواع وان جکوزی براساس نوع کاربرد آن

1- وان جکوزی پیش ساخته
2- جکوزی های بادی
3- وان جکوزی مدرن

مطلب پیشنهادی : خرید بهترین وان جکوزی باید براساس چه معیارهایی انجام پذیرد؟

تفاوت وان جکوزی مدرن با وان جکوزی معمولی

وان جکوزی های مدرن امروزی دارای تجهیزات خاصی هستند که آن ها را از جکوزی های معمولی متمایز می کند. صفحه نمایشگر دیجیتال الکترونیکی ، دستگاه کنترل میزان حرارت آب ، جت های قابل تنظیم ، نورپردازی رنگی و ….
همچنین نوع هوشمند آن قادر است کلیه فرامین شما برای روشن شدن و گرم و سرد کردن آب را اجرایی کند. نکته بسیار حائز اهمیت در این نوع محصول این است که شما می توانید این وان جکوزی را به گوشی هوشمند خود وصل کنید و از بستر اینترنت فرامین مورد نظر خود را به آن بدهید
به طور حتم در سال های آینده از سوی کمپانی های مطرح ، آپشن های خارق العاده تری نیز به آن افزوده خواهد شد و تحسین همگان را بر خواهد انگیخت.

اشکال مختلف وان جکوزی مدرن

این نوع وان جکوزی ها به صورت دایره ، مستطیل ، سه گوش و به صورت تک نفره ، دونفره یا چند نفره تولید می گردند.

اگر زوج جوان هستید و برای شروع زندگی مشترک می خواهید خانه خود را دیزاین نمایید ، ساختن یک حمام مستر ، بهترین انتخاب است. کارگذاری وان جکوزی خانگی دو نفره ، می تواند لحظات لذت بخشی را برایتان بسازد و به محیط حمام مستر شما ، شکوه و زیبایی بی نظیری بخشد.

همچنین وان جکوزی های خانگی چند نفره برای نصب در استخر شنای ویلا یا آپارتمان لوکس شما مناسب می باشد و عموماً به صورت توکار هستند. این نوع وان جکوزی مدرن برای 8 نفر گنجایش و ظرفیت دارد.

مزایای استفاده از وان جکوزی مدرن خانگی

  • در هر ساعت از شبانه روز به آن دسترسی دارید و می توانید از آن استفاده نمایید.
  • نگرانی از بابت سرایت آلودگی های محیط استخرهای عمومی وجود ندارد.
  • از مزایای درمانی آن بهره مند می شوید.
  • طراحی داخلی حمام کاملاً منحصر به فرد خواهد شد و دکوراسیون آن براساس معیارهای ترند روز شکل خواهد گرفت.

توجه : در مقاله « فواید آب درمانی در جکوزی خانگی » به تفضیل در مورد مزایای پزشکی و درمانی استفاده از جکوزی پرداخته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را مطالعه فرمایید.

در تصاویر زیر تعدادی از وان جکوزی های لوکس و مدرن خارجی ژیمان را مشاهده می نمایید:

وان جکوزی مدرن

وان جکوزی مدرن

وان جکوزی مدرن

وان جکوزی مدرن

وان جکوزی مدرن

هرآنچه از زیبایی را می خواهید بسازید ، با محصولات ژیمان حاصل خواهد شد!

در شکل گیری دکوراسیون های فوق مدرن و لاکچری ، تنها ایده پردازی کافی نیست ، بلکه ذهن خلاق و استفاده از تجهیزات کارآمد باید مکمل یکدیگر شوند تا یک طرح منحصر به فرد خلق گردد. متخصصان معماری و کارشناسان طراحی داخلی به این امر اذعان دارند و می دانند که بهترین اتودها بدون وجود تجهیزات ، ارزش خود را از دست می دهند. برای رسیدن به این امر مهم باید پس از ایده پردازی باید به دنبال یافتن محصولاتی باشید که به اندازه طرحی که در ذهن خود دارید ، کارایی داشته و ارزشمند باشد.

وان و جکوزی لاکچری ژیمان

تجهیزات بهداشتی ساختمانی ژیمان این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید هرآنچه که در رویای خود دارید به مرحله اجرا و پیاده سازی درآورید. زیبایی ، کیفیت ، دوام محصولات ژیمان سه ضلع مثلثی است که با اعتماد بر آن می توانید بهترین طرح ها را خلق نمایید.

چینی آلات بهداشتی bathco ، روشویی طرح دار bathco برگرفته از زیبایی های طبیعت ، وان جکوزی مدرن ، شیرآلات daniel ، از جمله محصولات عرضه شده ژیمان از شرکت های ایتالیایی و اسپانیایی هستند که در صورت نیاز به خرید هریک از این تجهیزات ، مشاوران باتجربه ژیمان شما را راهنمایی نموده و پاسخگوی کلیه سوالات شما در این زمینه می باشند.