اگر به سرمایه گذاری مادام العمر برای خرید یک جکوزی خانگی فکر می کنید، ابتدا پنج سوال ذیل را از خود بپرسید. بعد از پاسخ و مشخص شدن هدف خود از خرید، بهترین مارک جکوزی خانگی موجود در بازار را انتخاب نمایید.

خرید بهترین مارک جکوزی خانگی

پاسخ به سوالات ذیل می توانند تعیین کننده یک خرید آگاهانه باشند:

1- بودجه من چقدر است؟

در هنگام خرید جکوزی ، نه تنها باید به هزینه اولیه نگاه کنید، بلکه طول عمر مورد انتظار و هزینه های عملیاتی را در حین سنجش سرمایه خود در نظر بگیرید. وقتی به سراغ یک جکوزی ارزان قیمت می‌روید، نباید انتظار دوام بالا را از آن داشته باشید. وان های آب گرم با قیمت پایین، اغلب آنقدر عایق بندی ضعیفی دارند که در دراز مدت باید هزینه بیشتری برای تعمیر آن ها پرداخت کنید.

شرکتژیمان با عرضه انواع وان آب گرم با دوام خارجی، علاوه بر زیبایی بصری، کیفیت و طول عمر آن را تضمین می نماید.

جکوزی توکار ویلایی

2- هدف اصلی من از استفاده چیست؟ – بهترین مارک جکوزی خانگی

وقتی به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستید، هوشمندانه ترین کار این است که انتظارات خود را بسنجید و اولویت بندی کنید که کدام ویژگی ها و مزایا برای شما مهم هستند.

اگر به دنبال فضایی برای معاشرت با دوستان و خانواده هستید، اندازه جکوزی و تعداد صندلی ها را در اولویت قرار دهید. اگر تمرکز اصلی شما قابلیت های جت و ماساژ برای تسکین درد عضلانی است، مدل‌هایی را درنظر بگیرید که قدرت بیشتری دارند و از قالب گیری ارگونومیک برخوردارند. (آب درمانی با جکوزی میسر است)
تعیین هدف اصلی خود از جکوزی همچنین به شما کمک می کند تا مشخص کنید که آیا ویژگی هایی مانند صندلی راحتی یا سیستم صوتی داخلی واقعاً چیزی است که از آن استفاده خواهید کرد یا خیر.

شرکت ” ژیمان “ عرضه کننده انواع وان جکوزی مدرن ساخته شده براساس دانش فنی روز می باشد. کلیه محصولات از قالب گیری ارگونومیک برخوردار هستند و بهترین گزینه برای ماساژدرمانی و تسکین دردهای عضلانی به شمار می روند.

جکوزی خارجی

3- به چند صندلی نیاز دارم؟ – بهترین مارک جکوزی خانگی

به یاد داشته باشید که افزایش قیمت جکوزی لزوماً به دلیل افزایش تعداد صندلی آن نمی باشد. در واقع بودجه کمتر به این معنی نیست که شما قادر به خرید وان بزرگتر نخواهید بود!

اگر زوج جوانی هستید که برای حمام مستر خود به جکوزی نیاز دارید، ” جکوزی دو نفره ” بهترین گزینه می باشد. اما اگر صاحب فرزند یا فرزندانی هستید، باید به دنبال ظرفیت‌های بیشتر باشید. اگر کودک خردسال دارید، به دنبال مدلی باشید که دارای صندلی در اصطلاح خنک کننده (cool-down seat) است، زیرا به بدن‌های کوچک‌تر اجازه می‌دهد تا با خیال راحت بالاتر از آب قرار بگیرند.

شرکت ” ژیمان “ عرضه کننده انواع وان جکوزی توکار و روکار (ایستاده) خارجی با ظرفیت و اندازه های متنوع می باشد.

بهترین مارک جکوزی خانگی

4- در مورد هزینه های عملیاتی جاری چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

از آنجایی که وان جکوزی ها برای گرم کردن، گردش آب، تامین برق جت ها و چراغ ها به برق نیاز دارند، صاحبان آن باید انتظار افزایش قبض برق خود را پس از نصب داشته باشند. اما چقدر؟

این واقعاً به نوع جکوزی که در نهایت خریداری می کنید، دمایی که آب را تنظیم می کنید و دفعات استفاده بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که وان انتخابی شما طوری طراحی شده است که هزینه های عملیاتی را کاهش دهد. به عایق، چگالی پوششی که انتخاب می‌کنید، پمپ و سرعت جت ها دقت نمایید.

شرکت ” ژیمان “ ارائه دهنده بهترین مارک جکوزی خانگی با مصرف بهینه برق و انرژی است. 

بهترین مارک جکوزی خانگی ویلایی

5- آیا فرصت نگهداری از جکوزی خانگی را دارم؟

روش های مختلفی برای تصفیه آب وان داغ شما وجود دارد تا آن را سالم و متعادل نگه دارد. برای به کار بردن هریک از روش ها باید زمانی را به آن اختصاص دهید.

حفظ تعادل شیمیایی آب درون جکوزی حیاتی است. برای این منظور باید با روش های نگهداری از جکوزی آشنا شوید. خصوصاً اگر جکوزی شما در فضای باز قرار دارد و ظرفیت زیادی دارد. اکثر دارندگان جکوزی با اجرای یک برنامه ضدعفونی کننده مبتنی بر کلر، آب را ایمن و شفاف نگه می دارند. این کار برای مراقبت از سلامتی ضروری می باشد، زیرا ممکن است آلاینده های خطرناکی در جکوزی شما جمع شوند. از طرف دیگر ورود بیش از حد مواد ضدعفونی کننده ممکن است باعث تخریب جکوزی شما در طولانی مدت شود. همچنین تعویض فیلتر جکوزی در برخی از مدل های ضروری است.

بسته به تعداد دفعات استفاده، وان های آب گرم باید 3 تا 4 بار در سال تخلیه و دوباره پر شوند. به علاوه آماده سازی و نگهداری از جکوزی در زمستان نیز خود نیازمند اجرای تدابیر دیگری می باشد.
اگر فرصت زیادی برای نگهداری از جکوزی ویلایی خود ندارید، بهتر است از یک نفر کمک بخواهید تا نگهداری از آن را برعهده گیرد.

شرکت ” ژیمان “ عرضه کننده انواع جکوزی خانگی مناسب فضای باز نظیر ویلا، روف گاردن و … می باشد.

شرکت ژیمان وارد کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس – بهترین مارک جکوزی خانگی

برای مشاهده کلیه مدل های جدید و به روز موجود به صفحه ذیل مراجعه نمایید:

فروش جکوزی خارجی