از یک روشویی کوچک مدرن استفاده کنید تا استایل و عملکرد کافی به حمام خود ببخشید. فقط به این دلیل که شما با حداقل متراژ مربع کار می کنید به این معنی نیست که نمی توانید تأثیر زیادی در طراحی دکوراسیون بگذارید! در حال حاضر سازندگان لوازم بهداشتی ساختمانی با تنوع در تولید محصولات نیاز طراحان داخلی دکوراسیون برآورده ساخته اند. بنابراین در هر برند می توانید محصولاتی با ابعاد و اندازه متفاوت بیابید.

روشویی کوچک مدرن

روشویی هایی با ظاهر مدرن فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز را ارائه می‌دهند. این کاسه های روشویی های مدرن کوچک که از نظر سبک و عملکرد برجسته هستند، می توانند ایده بخش بهترین دکوراسیون ها باشند. سبک، بودجه یا اندازه حمام شما هرچه که باشد، مدل های جدید از متریال خاص بسیار مناسب هستند.

روشویی ساده کوچک مدرن

فروش انواع روشویی مدرن وارداتی

شرکت بثکو ” Bathco ” اسپانیایی با 38 سال سابقه درخشان در تولید و ارائه محصولات لوکس ساختمانی، انواع روشویی کوچک مدرن ساده و متریال خاص را با بهترین کیفیت عرضه می دارد. این شرکت بزرگ و مطرح در طی این سال ها با توجه به تجربه ارزشمندی که از بازارهای جهانی به دست آورده است، توانسته به درستی نیازهای مشتریان را بشناسد و برای این نیازها پاسخ های مناسبی پیدا کند. شعار شرکت بثکو بر روی سه اصل طراحی، کیفیت و نوآوری خلاصه شده است که در تمام محصولات این شرکت به خوبی می توان آن را مشاهده کرد.

محصولات این شرکت دارای ویژگی های ذیل می باشند:

  • وزن سبک
  • ضد آب
  • دوام زیاد
  • مقاومت و استحکام بالا

شرکت ” ژیمان ” به عنوان وارد کننده انحصاری کاسه های روشویی شرکت بثکو در ایران، محصولات خاص و منحصر به فرد این شرکت را در کالکشن های مختلف عرضه می دارد. برای دیدن مدل های مختلف روشویی طرح دار پرسلانی (نقاشی شده)، کاسه روشویی جدید با متریال خاص (چوبی، فلزی، سیمانی)، روشویی ایستاده می توانید از سایت شرکت ژیمان بازدید نمایید.

جدیدترین نمونه های کاسه روشویی را می توانید مشاهده بفرمایید.

کاسه روشویی اسپانیایی

مزایای استفاده از روشویی کوچک مدرن

یکی از مزایای اصلی کاسه روشویی روکار در ابعاد کوچک برای حمام های لوکس، عملکرد بهبود یافته آن می باشد. این محصولات می توانند مطابق با نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما طراحی شوند. گزینه های قابل تنظیم و شیوه ساخت و ساز، آن ها را متمایز از سایر گزینه های موجود در بازار نموده است.

پس از نصب روشویی کوچک مدرن کابینتی، فضای ذخیره سازی بیشتری برای مرتب نگه داشتن وسایل ضروری حمام خود خواهید داشت و برخی از مدل ها دارای ویژگی هایی مانند کشو جهت دسترسی آسان تر به وسایل می باشند.

به کارگیری فناوری های نوآورانه در ساخت این محصولات، به طور فزاینده ای دکوراسیون حمام شما متمایز و خاص می نماید. ویژگی هایی مانند نورپردازی فعال و یا فضای مناسب برای نصب شیرآلات هوشمند و یا شیرآلات توکار نه تنها به حمام شما ظاهری مدرن می بخشد، بلکه عملکرد و بهداشت را نیز بهبود می دهد.

انعکاس سبک شخصی در طراحی دکوراسیون

جالب است بدانید که دکوراسیون حمام شما می تواند براساس سبک شخصی شما طراحی شود. نصب یک روشویی کوچک مدرن و لوکس به طراحی دکوراسیون حمام شما حس ظرافت و جذابیت می بخشد. به عبارت دیگر روشویی های لوکس حمام همیشه طیف گسترده ای از مواد، پرداخت ها و سبک ها را ارائه می دهند. شما می توانید روشویی را انتخاب کنید که زیبایی کلی حمام شما را تکمیل کند و ظاهر و احساس آن را ارتقا دهد.

انتخاب نوع متریال به کار رفته در روشویی می تواند براساس نیازها و ترجیحات خاص شما صورت پذیرد. این بدان معنی است که می توانید یک روشویی را خریداری نمایید که نه تنها کاربردی باشد، بلکه شکل متمایزی نیز داشته باشد. به طور مثال روشویی های سیمانی، فلزی، چوبی و .. جذابیت بصری خاصی دارند و فضای شما را منحصر به فرد می سازند.

خرید روشویی با طراحی جدید

وقتی در مورد حمام مدرن رویایی خود خیال پردازی می کنید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ شاید باید دیدگاه خود را از روشویی های کابینت دار به سمت مدل های جدیدتر تغییر دهید!

انواع روشویی کوچک مدرن طرح دار که در سال های اخیر مورد توجه طراحان قرار گرفته اند، یک ویژگی جالب توجه دارند و آن خلق یک ” دکوراسیون رنگی ” می باشد. سنگ روشویی فانتزی بثکو دقیقاً با هدف شگفتی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، طراحی و پیاده سازی گردیده است. به عبارت دیگر طراحان شرکت بثکو با ارائه طرح ها و نقش های مختلف با رنگ های متنوع توانسته اند نیاز هر پروژه ساختمانی را برطرف سازند. در واقع دست طراح داخلی باز است تا هر ایده ای را به واقعیت تبدیل کند و آن را به مرحله اجرا در آورد.

شرکت ژیمان عرضه کننده انواع لوازم بهداشتی ساختمانی اسپانیایی

ژیمان به عنوان « مرکز فروش تجهیزات بهداشتی در تهران » ارائه دهنده بهترین محصولات شامل وان حمام خارجی – انواع جکوزی خارجی ،، شیرآلات خارجی ،، توالت فرنگی خارجی و کاسه روشویی لوکس، آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان به شما عزیزان می باشد. قیمت انواع محصولات وارداتی براساس میزان کیفیت متریال اولیه، ظاهر (طرح و نقش) و دوام محصولات سنجیده می شود.