خرید شیرآلات ایتالیایی برای حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه که از متریال با کیفیت ساخت شده است ، سبب می گردد تا علاوه بر زیبایی خیره کننده ظاهری ، دوام و پایداری قابل توجهی داشته باشد.

خرید شیرآلات ایتالیایی لوکس

قبل از خرید شیرآلات ایتالیایی ، بهتر است با ویژگی های محصولات لوکس خارجی عرضه شده شرکت ژیمان آشنا گردید:

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

انواع شیرآلات ایتالیایی | خرید شیرآلات ایتالیایی

  • شیرآلات ساده
  • اهرمی
  • پدالی
  • چشمی

موارد فوق در دو مدل مدرن و کلاسیک تولید شده اند تا بتوان براساس سبکی که طراحی داخلی حمام و سرویس بهداشتی صورت پذیرفته است ، آن ها را انتخاب نمود.

جنس شیرآلات ایتالیایی

شیرآلات از آلیاژ برنج یا سرب خشک ساخته می شوند. در سال های اخیر مشکلاتی که سرب خشک برای بدن انسان به وجود می آورد از سوی سازمان بهداشت جهانی مطرح گردید. از این رو استفاده از این ماده در ساخت شیرآلات ممنوع شد. هرچند هنوز هم کارخانه های نامعتبر برای کاهش هزینه های خود از این ماده استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید :  تأثیر آلیاژ شیرآلات بر روی سلامتی انسان

مطابق استاندارد 6679 و 1546 کلیه قسمت‌های فلزی بکار رفته در ساخت شیرآلات بهداشتی (به استثنای دستگیره) باید از آلیاژ برنج باید باشند.

با خرید شیرآلات ایتالیایی خیالتان از بابت چنین مسائلی آسوده خواهد بود ، زیرا این نوع شیرآلات لوکس خارجی با بهره گیری از علم روز دنیا ، آلیاژ برنج باکیفیت را جایگزین ماده سرب نموده اند.

ویژگی های آلیاژ برنج

  • سمی نیست و هیچگونه تغییری در کیفیت ، طعم و بوی آب آشامیدنی ایجاد نمی کند.
  • منجر به رشد باکتری ها نشده و سلامت انسان را به خطر نمی اندازد.
  • هیچگونه خوردگی نسبت به سایر قطعات به کار رفته ندارند.

طبقه بندی انواع روکش شیرآلات ایتالیایی

  • برنج
  • برنز
  • استیل استنلس
  • مس

ویژگی های روکش شیرآلات خارجی چیست؟

  • مقاومت بالایی در برابر خوردگی و یا پوسیدگی دارند.
  • ظاهر درخشان و زیبا
  • در برابر هرگونه مواد شیمیایی و شوینده قوی مقاوم هستند.
  • به راحتی تمیز می شوند.
  • به وسیله قطرات آب بر جای مانده روی شیرآلات کدر نشده و شفاف می مانند.
  • نوع مسی و برنزی به دلیل رنگ متفاوتی که از نوع استیل دارند ، نوستالژیک به نظر رسیده و برای سبک های کلاسیک کاملاً مناسب هستند.

مطلب پیشنهادی : طراحی حمام کلاسیک

طرح های متنوع شیرآلات ایتالیایی | خرید شیرآلات ایتالیایی

روانشناسان درباره اهمیت دیزاین فضاهای شخصی بر روحیات افراد ، تحقیقات فراوانی انجام داده و مقالات زیادی را به ثبت رسانیده اند.
محیط سرویس بهداشتی و حمام علاوه بر نورپردازی صحیح و رنگ آمیزی ، نیازمند تجیهزاتی می باشد تا این پکیج را تکمیل نموده و احساس لذت بخشی را برای افرادی که از آن استفاده می نمایند ، ایجاد کند.
شیرآلات ، وان و جکوزی مدرن ، توالت فرنگی (توکار یا روکار) ،، روشویی ایستاده یا روشویی کاسه ای از این قبیل تجهیزات بهداشتی هستند که به هنگام خرید هریک باید دقت لازم را به کار بگیرید.

در تصاویر زیر تعدادی از نمونه شیرآلات لوکس ایتالیایی ژیمان که طرح های خلاقانه و ابتکاری دارند را مشاهده می فرمایید:

خرید شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات ایتالیایی

خرید شیرآلات ایتالیایی

مطلب پیشنهادی : وان حمام لوکس | ایده پردازی خاص در طراحی حمام

تاریخچه استفاده از شیرآلات در جهان

دانستن تاریخچه هر وسیله ای که امروزه برای راحتی و آسایش زندگی ما در بازار عرضه شده است ، همواره جالب و جذاب می باشد. تاریخچه استفاده از شیرآلات در جهان نیز به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. اگر در گوگل سرچ نمایید یا چندین کتاب تاریخی را بررسی کنید ، ردپای شیرآلات را در ابنیه باستانی خصوصاً کاخ های سلطنتی ساخته شده در آن زمان خواهید یافت. در اوایل ظهور شیرآلات ، از لوله های سفالی برای انتقال جریان آب استفاده می شد و به مرور زمان در شهرهای متمدن و ثروتمند ، شیرآلاتی از جنس طلا ، نقره ، برنز و مرمر نیز مشاهده می گردید.

علت نام گذاری شیرآلات برگرفته از حیوان شیر در ایران

شیر جنگل در هر تمدنی همواره نمادی از قدرت و صلابت می باشد. پادشاهان دوران باستان مهار کردن چنین موجودی را نشانه قدرت بی حد و اندازه می دانستند از این رو برای تزئین بناهای کاخ خود و یا در داخل میدان های بزرگ شهر از شمایل شیر سفالی یا سنگی استفاده می نمودند. به مرور زمان استفاده از این شمایل به عنوان آب نما نیز به کار گرفته شد. شاید اولین شیرآلاتی که وارد ایران شدند ، اهرمی به شکل سر شیر جنگل داشته اند و مردم به جای گفتن جمله « اهرم را بچرخان » از جمله « شیر را ببند یا یاز کن » استفاده می کردند. و همین لفظ تا به امروز بر سر زبان ها برجای مانده است.

ادامه پیشرفت در ساخت شیرآلات

در قرن چهارم میلادی، رومیان از لوله‌کشی و شیرآلات برای هدایت آب به حمام‌های خصوصی و عمومی، فواره و آب انبارها استفاده می‌کردند.
با بروز تکنولوژی های جدیدتر در زمینه گرم کردن آب در خانه ها در یک قرن گذشته ، شیرآلات با دو خروجی مجزا از هم کارگذاری می شدند تا آنکه در سال ۱۹۳۷، فردی به نام « الموین » یکی از دستانش را با جریان آب داغ سوزاند و همین اتفاق جرقه تولید اولین شیرها با خروجی آب سرد و گرم یکپارچه شد. بدین طریق نسل شیرآلات کلاسیک به بازار عرضه گردید. در سال 1959 ، شیرآلاتی که وی طراحی کرده بود در یک میلیون خانه در آمریکا استفاده و حدوداً در 55 کشور جهان فروخته شد. از دیگر ابتکارات این مخترع ، ابداع کارتریج های قابل تعویض و پرلاتورهای کنترل کننده آب بود.

اکنون دیگر نسل جدید شیرآلات ، از نوع هوشمند و سنسوردار در سراسر نقاط جهان ارائه شده است و روز به روز نیز شاهد پیشرفت و به کارگیری تکنولوژی های مدرن در تولید این تجهیزات بهداشتی هستیم.

مطلب پیشنهادی : شیرآلات لوکس چه تفاوت هایی با شیرآلات ساختمانی معمولی دارند؟

در تصاویر زیر طرح ها و مدل های متفاوت از شیرآلات مدرن را ملاحظه می نمایید:

شیرآلات مدرن در رنگ های مختلفی تولید می شوند و بنا به سلیقه افراد و سبک های مختلف دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

مطلب پیشنهادی : دلایل انتخاب شیرآلات سفید

عرضه لوکس ترین شیرآلات ایتالیایی ( شیرآلات daniel ) | خرید شیرآلات ایتالیایی ژیمان

شرکت Daniel عرضه کننده انواع شیرآلات لوکس ، به ده ها کشور در سراسر جهان می باشد. مجموعه ژیمان با بهره گیری از کادر حرفه ای و مجرب خود و با استفاده از تجربه چندین ساله فعالیت در زمینه واردات محصولات لوکس خارجی ، مدل های مختلف شیرآلات مدرن ایتالیایی با رنگ بندی خاص را برای هموطنان عزیزمان عرضه می دارد.
ظرافت و زیبایی در کلیه محصولات مدرن و کلاسیک این شرکت قابل مشاهده است.

با خرید شیرآلات ایتالیایی ژیمان ، فضایی تحسین برانگیز خواهید ساخت که متمایز از سایر فضاها خواهد بود.