خانه لاکچری اصطلاحی است که امروزه آن را زیاد می شنویم. چنانچه از عناصر دکوراتیو خاص و تجملی در دیزاین قسمت های مختلف خانه استفاده گردد ، فضا لوکس و منحصر به فرد شده و زیبایی چشمگیری خواهد داشت. برخی با علاقمندی به سبک کلاسیک ، یک فضای لوکس فراهم می آورند و برخی با توجه به سبک مدرن.
در هر دو حالت باید از متریال و وسایل خاص استفاده شود که در خانه های معمول دیده نمی شود. خانه های لاکچری عموماً دارای سرویس بهداشتی و حمام بی بدیل هستند. حمام لاکچری باید از ویژگی های خاصی بهره مند باشد که در ذیل به آن اشاره می نماییم.

وان و جکوزی در حمام لاکچری

در یک حمام لاکچری حتماً باید وان ساده یا جکوزی خانگی حضور داشته باشد. همچنین برای زوج های جوان طراحی حمام مستر می تواند بسیار کاربردی باشد. کارگذاری و نصب وان حمام دو نفره از جذابیت بالایی در دیزاین حمام مستر برخوردار است.

وان های دو نفره در مدل های مختلفی طراحی می شوند و دارای جنس های مختلفی هستند. وان حمام از جنس کوارتز بسیار باکیفیت است و دوام بالایی دارد.

شرکت ژیمان عرضه کننده انواع وان و جکوزی خارجی با طرح ها و ابعاد متنوع با ظرفیت های یک نفره ، دو نفره و چند نفره از برندهای نام آشنا می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

09357733120

حمام لاکچری

حمام لاکچری

با خرید وان حمام لوکس و باکیفیت می توانید تاثیری را که در متحول ساختن فضای حمام دارد ، مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: وان جکوزی مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

با خرید جکوزی علاوه بر منحصر به فرد کردن طراحی حمام ، می توانید از خاصیت آب درمانی نیز بهره مند گردید. جکوزی نیز همچون وان های ساده با ظرفیت های مختلفی طراحی شده اند. بعد از استفاده از جکوزی های دو نفره یا چند نفره نشاط و شادی پس از آن را به خوبی حس حواهید نمود.

توالت فرنگی توکار

توالت فرنگی توکار یا « وال هنگ » نوع جدیدی از مدل های توالت فرنگی است که کلیه تجهیزات و متعلقات آن در داخل دیوار نصب می شوند و به همین دلیل از زیبایی بالاتری برخوردارند ، فضای کمتری را اشغال می کنند و استحکام بیشتری دارند.

هریک از مدل ها و انواع وال هنگ برای فضای سرویس بهداشتی لاکچری و حمام ، کاملاً مناسب هستند و جذابیت بصری فوق العاده ای به آن می بخشند. لذا توالت فرنگی توکار را می توان یکی از عناصر دکوراتیو مدرن در طراحی داخلی دانست.

مطلب پیشنهادی : خرید توالت فرنگی خارجی Bathco عرضه شده توسط شرکت ژیمان

حمام لاکچری

حمام لاکچری

شیرآلات حمام لاکچری

شیرآلات به دو دسته توکار و روکار تقسیم بندی می شوند. نوع توکار نسبت به روکار به روزتر است و به علت کارگذاری کارتریج و سایر اجزای آن در داخل دیوار ، زیبایی خیره کننده ای را به محیط می بخشد. شیرآلات در رنگ های متنوعی تولید می شوند. طلایی ، رزگلد ، استیل ، کرومی ، برنزی ، مسی و .. از جمله رنگ هایی هستند که باید براساس رنگ دکوراسیون داخلی حمام انتخاب شوند.

در تصویر زیر با توجه به انتخاب سبک کلاسیک ، استفاده از شیرآلات جزیره در کنار وان حمام ، بسیار جالب توجه است و فضایی گیرا را ایجاد نموده است.

شرکت شیرآلات خارجی ژیمان عرضه کننده بهترین مدل های شیرآلات توکار و شیرآلات روکار از برند مطرح دنیل می باشد. این شرکت ایتالیایی با استفاده از متریال اولیه باکیفیت و طراحی نوین ، مدرن ترین شیرآلات را تولید می نماید. شیرآلات ایتالیایی Daniel دارای بالاترین دوام و ماندگاری هستند.

روشویی کاسه ای مدرن

روشویی ها در دو نوع روشویی ایستاده ، کابینتی و روشویی کاسه ای عرضه می شوند. نوع جدیدتر همان روشویی کاسه ای می باشد که مجزا از کابینت بر روی سینک قرار می گیرد.
نمای فوق العاده خاصی که استفاده از این نوع روشویی ها می دهد ، کاملاً با دیزاین سرویس بهداشتی و حمام لاکچری هماهنگی دارد.

حمام لاکچری

حمام لاکچری

شرکت ژیمان به طور انحصاری انواع مدل های کاسه روشویی ساده و طرح دار را از شرکت معتبر اسپانیایی بثکو وارد کشور نموده تا خاص ترین دیزاین ها را به واسطه آن خلق نمایید.
مدل های مختلف « روشویی طرح دار BATHCO » که نقاشان ماهر با الهام گرفتن از طبیعت به جزئیات طرح ها پرداخته اند را مشاهده نمایید.

نمای دیوار و کف پوش

معمولاً سنگ مرمر می تواند وجهه ای متفاوت را به حمام بخشد و یکی از المان های مهم در طراحی حمام لاکچری به حساب می آید.

در تصویر زیر تلفیق سنگ مرمر ، وال هنگ ، کاسه روشویی و شیرآلات مدرن از جمله تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس به شمار می روند. به رغم آنکه مساحت زیادی در اختیار طراح نیست اما توانسته با نورپردازی عالی ، فضا را بزرگتر نشان دهد.

حمام لاکچری