انتخاب تجهیزات بهداشتی سرویس و حمام خانه باید براساس موقعیت مکانی، نوع سبک دکوراسیون و شیوه نورپردازی صورت پذیرد. هریک از اجزا مکمل یگدیگر هستند و تأثیر زیادی بر روی شکل نهایی فضا می گذارند. در این مطلب تجهیزات موردنیاز چند مدل سرویس بهداشتی شیک و لوکس را مورد بررسی قرار داده و چگونگی نحوه هماهنگی میان اجزا را شرح می دهیم.

مدل سرویس بهداشتی شیک

برای طراحی سرویس بهداشتی و حمام شیک باید نوع سبک دکوراسیون از قبل مشخص شود. سبک مدرن، رایج ترین سبک دکوراسیون داخلی است که در سال های اخیر توجه زیادی به آن شده است. در این سبک باید از تجهیزات بهداشتی به روز استفاده شود. این تجهیزات عبارتند از:

1- نصب توالت فرنگی 

نصب و کارگذاری توالت فرنگی، جزء اولین و مهم ترین اقداماتی است که برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک باید صورت پذیرد. در ساختمان های نوساز معمولاً این فضا درنظر گرفته می شود. اما برای خانه های در حال باسازی باید این فضا توسط متخصصان ایجاد گردد. خرید توالت فرنگی باید براساس میزان فضایی که در اختیار دارید، صورت پذیرد. همچنین بهتر است به روزترین مدل را در نظر بگیرید.

در حال حاضر « وال هنگ » یا « توالت فرنگی توکار » جدیدترین مل عرضه شده در بازار می باشد. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند تا کمترین میزان از فضا را اشغال نمایند. کلیه اجزای اصلی درون دیوار کارگذاری می شوند، از این رو شکل بصری جذابی خواهند داشت و نظافت آن آسان تر خواهد بود.

خرید توالت فرنگی وال هنگ

2- خرید کاسه روشویی با کیفیت بالا

انتخاب روشویی یکی از دشوارترین مراحل در طراحی دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی شیک و مدرن می باشد. این وسیله کاربردی، تأثیر بسیار زیادی در تغییر شکل فضا دارد و انتخاب بهترین مدل، حائز اهمیت است.

روشویی کاسه ای ، شکل جدیدی از انواع روشویی های تولید شده در بازار می باشد. این نوع روشویی در مقایسه با روشویی کابینت دار با اشغال فضای کم ، زیبایی خارق العاده ای را به محیط سرویس بهداشتی می بخشد.

در حال حاضر یکی از مدل های جدید که در میان طراحان داخلی پرطرفدار شده است ، کاسه روشویی مشکی رنگ است.
روشویی به رنگ مشکی در مرکز توجه دیزاین سرویس بهداشتی و حمام قرار می گیرد و تضاد فوق العاده میان آن با رنگ سفید سایر تجهیزات بهداشتی ، فضایی چشمگیری خلق می نماید که برای هر بیننده ای جذابیت بصری دارد.

مطلب پیشنهادی : دیزاین حمام سفید و مشکی ؛ فضایی متفاوت!

مدل سرویس بهداشتی شیک

3- خرید شیرآلات لوکس

  • شیرآلات توکار
  • شیرآلات روکار

شیرآلات توکار نسل جدیدی از شیرآلات مدرن هستند که به تازگی عرضه شده اند. این نوع شیرآلات علاوه بر اشغال فضای کمتر و حفظ زیبایی ظاهری، جذابیت بصری فوق العاده دارند.

همانطور که روشویی نقش مهمی را در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام شیک و مدرن ایفا می کند، شیرآلات نیز باید کاملاً هوشمندانه انتخاب شوند. بنابراین باید به سراغ جدیدترین کالکشن های موجود در بازار رفته و مدل های عرضه شده از برندهای باکیفیت را انتخاب نمایید.

انواع شیرآلات به دو دسته ذیل طبقه بندی می شوند:

1- توکار
2- روکار

در صورت استفاده از شیر دوش توکار، فضا منظم تر دیده خواهد شد، زیرا تجهیزات وابسته به آن در داخل دیوار کارگذاری شده اند. سبک های دکوراسیون جدیدتری در اختیار طراح می باشد و دست او بازتر است تا سایر اجزا و تجهیزات بهداشتی را براساس ایده دلخواه خود منطبق سازد.همچنین در مصرف آب صرفه جویی بیشتری خواهد شد. لازم است بدانید برای نصب شیرآلات توکار حتماً به یک متخصص نیاز می باشد.

شیرآلات روکار می توانند از نوع هوشمند یا ساده باشند. نمونه شیرآلات هوشمند با هدف صرفه جویی در مصرف آب طراحی شده اند. همچنین به دلیل عدم برخورد دست با اهرم آن و جلوگیری از انتقال میکروب ها و ویروس ها، مدل مناسب برای سرویس های بهداشتی عمومی و یا اداری می باشند.

شیرآلات جدید

خرید شیرآلات ایتالیایی

مدل سرویس بهداشتی شیک

شیرآلات توکار جدید

4- انتخاب اکسسوری و آینه برای سرویس بهداشتی شیک و مدرن

در این زمینه ایده های خلاقانه ای وجود دارد که با جستجو در گوگل، سایت های خارجی، ژورنال و … می توانید آینه ها و اکسسوری های متفاوتی را مشاهده نمایید که زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و یک فضای خاص و مدرن را خلق می نمایند.

همچنین در صورتی که خود دارای ایده ای هستید، نرم افزارهای جدیدی وجود دارند که می توانید ایده خود را در قالب یک طرح مجازی به طراح و سازنده ارائه دهید.

مدل سرویس بهداشتی شیک

5- خرید وان حمام لوکس یا جکوزی خانگی

وجود تجهیزات خاص نظیر  کابین دوش ، وان تک نفره ، وان حمام دو نفره و جکوزی خانگی به عنوان یک ایده طراحی حمام، در دکوراسیون فضا بسیار تأثیرگذار است. اما باید در نظر گرفت که کلیه حمام ها گنجایش چنین تجهیزاتی را ندارند. در این مواقع می توان از تجهیزات کوچک تر و در عین حال زیبا با اندازه متناسب استفاده نمود.

وان جکوزی ها به دو دسته روکار یا توکار طبقه بندی می شوند. این محصولات را باید براساس میزان فضایی که در اختیار دارید و مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی شیک خود انتخاب نمایید.

جکوزی خارجی

جکوزی ویلایی

توجه : اگر علاقمند به خرید جکوزی هستید، جکوزی دو نفره می تواند انتخاب مناسبی برای حمام مستر خانه مدرن شما باشد.

مدل سرویس بهداشتی شیک با سبک تک رنگ

رنگ سفید در طراحی داخلی به سبک مونوکروم برای ویلا یا آپارتمان جلوه‌ای آرام، ظریف و خالص را به نمایش می‌گذارد. فرض کنید رنگ سفید را در حمام و سرویس بهداشتی لاکچری خود اجرا نمودید، علاوه بر این که آرامش‌دهنده است، روشنایی و درخشندگی خاصی را در محیط به وجود می‌آورد و باعث دلبازتر شدن فضاهای با مساحت کم می شود. رنگ سفید، بهترین رنگ برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی است.

سایر لوازم و تجهیزات را از رنگ های سفید کدر، سفید مات و حتی رنگ سفیدی که بافت‌های مختلف دارد، انتخاب کنید. در کنار شیدهای رنگی ذکر شده افزودن اندکی رنگ سیاه به دیوارها یا تجهیزات (مثلاً نصب وان حمام مشکی ) تضاد بی نظیری را به وجود می آورد و فضا را از حالت یکنواخت به سوی تعادل سوق می دهد.

فروش انواع تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی

« ژیمان » به عنوان شرکت معتبر واردکننده تجهیزات بهداشتی از بهترین برندهای خارجی، با بهره مندی از دانش و تخصص کارشناسان خود، نمونه های پُرکابرد برای هریک از سبک های دکوراسیون داخلی را برگزیده است تا طراحان داخلی بتوانند ایده های خلاقانه خود را در خانه‌های لاکچری و فوق مدرن اجرا و پیاده سازی نمایند.

برای مشاهده محصولات ژیمان کافی است بر روی هر صفحه کلیک نمایید:

وان و جکوزی خارجی ،، چینی آلات بهداشتی bathco ،، شیرآلات Daniel ایتالیایی(شامل شیرآلات هوشمند و ساده) ،، روشویی ایستاده و انواع توالت فرنگی Bathco

این محصولات از دوام زیاد، طول عمر بالا و زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخوردارند.