لوازم جانبی بسیار مهم هستند. آن ها بر درک کلی از محیط تأثیر می گذارند. این به ویژه در حمام، جایی که محل آرامش است، صادق است. شیرآلات خارجی به طور کامل فضای داخلی را متحول می کنند. تولید کنندگان، انواع مختلفی از اشکال و طرح های شیرآلات را ارائه می دهند. بنابراین، باید انواع آن ها را بشناسید و انتخاب درستی داشته باشید. در این مطلب شما را با یکی از کالکشن های جدید برند « DANIEL » ایتالیا آشنا می نماییم و خصوصیات جدیدترین مدل شیرآلات خارجی را بیان می کنیم.

جدیدترین مدل شیرآلات خارجی

پرواز تخیل طراحان عملاً هیچ حد و مرزی نمی شناسد و فناوری های مدرن به تحقق هر ایده کمک می کند. طراحان شیرآلات ایتالیایی توجه خود را بر زیبایی جریان آب متمرکز می کنند. این باعث می شود احساس ثروتمندی و شهرت کنید!

مجموعه « AMBITION » بیانگر ظرافت مدرن و پیچیده است که با جزئیات فنی که آن را در نوع خود منحصر به فرد می کند، تقویت شده است. عدم وجود بریدگی های عقب روی اهرم موازی با دهانه در همزن های سینک ظرفشویی را برجسته و کامل می کند. کارتریجی که به طور کامل در داخل بخش برنجی تعبیه شده، تعادل کل طرح را حتی در نسخه های تکمیل شده رنگی تضمین می نماید.

ویژگی های فنی: این سری مجهز به کارتریج دیسکی سرامیکی Ø 25 متری برای میکسرهای روکار و Ø 35 برای مدل های توکار است.

مدل شیرآلات خارجی

نصب شیرآلات توکار لاکچری

با مقایسه شیرآلاتی که در سال های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، متوجه خواهید شد که طراحان و تولیدکنندگان شیرهای آب مدرن در تلاش هستند تا محصولات مینیمال‌تری را طراحی کنند. شیرآلات توکار به دیوار نصب می شوند و کاسه های روشویی کوچکتر می شوند. این نه تنها از نظر بصری فضا را بزرگ می کند، بلکه به ایجاد یک فضای داخلی مدرن نیز کمک می کند. این مدل شیرآلات خارجی با سایر لوازم جانبی کاملاً مطابقت دارد تا تصویر کلی حمام را به دقت منعکس نماید.

مدل شیرآلات خارجی

آیا خرید تجهیزات لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس، به نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید؟

گنجاندن ست شیرآلات لوکس و مدرن خارجی در طراحی حمام شما می تواند یک فضای معمولی را به پناهگاهی از ظرافت و پیچیدگی تبدیل کند. چه به طراحی معاصر، مینیمالیستی، نوآورانه یا حتی کلاسیک تمایل داشته باشید، مجموعه ای از شیرآلات لوکس وجود دارد که با دیدگاه شما هماهنگ است. در سرمایه گذاری برای این لوازم بهداشتی ساختمانی نفیس تردید نکنید! آن ها فقط عناصر کاربردی نیستند، بلکه قطعاتی هستند که زیبایی حمام شما را دوباره تعریف می کنند. حمام خود را با شیرآلات مدرن به رخ بکشید!

شیر آفتابه ایتالیایی

نصب و سرویس حرفه ای

نصب و سرویس شیرآلات لوکس خود را به یک لوله کش یا تکنسین حرفه ای بسپارید تا مطمئن شوید که در طول سال ها به عملکرد مطلوب خود ادامه می دهد.

شیر دوش ایتالیایی

نکات نگهداری و مراقبت حرفه ای – مدل شیرآلات خارجی

بعد از خرید شیرآلات لوکس خارجی و نصب آن، حفظ زیبایی و عملکرد آن ضروری است. در اینجا چند نکته برای حفظ ظاهر و کارکرد بهتر شیرآلات گران قیمت آورده شده است:

1- نظافت منظم

شیر آب لوکس خود را به طور مرتب با یک پاک کننده ملایم و غیر ساینده و یک پارچه نرم تمیز کنید. از مواد شیمیایی خشن یا پدهای ساینده خودداری کنید، زیرا می توانند به پوشش و یا اجزای داخلی شیر آسیب برسانند. پس از تمیز کردن، حتماً شیر آب خود را با یک پارچه نرم خشک کنید تا از لکه های آب جلوگیری شود و درخشندگی آن حفظ گردد.

2- فشار آب را به صورت دوره ای مورد بررسی قرار دهید!

اطمینان حاصل کنید که فشار آب خانه شما در سطح مناسبی است، تا از فشار بیش از حد بر اجزای شیر جلوگیری شود.

3- از لکه های آب سخت اجتناب نمایید!

اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، ممکن است متوجه رسوبات معدنی روی شیرهای آب خود شوید. برای از بین بردن این لکه ها به آرامی از مخلوطی از قسمت های مساوی سرکه و آب استفاده کنید. پس از آن سطح شیر را کاملاً بشویید.

4- نشتی را بررسی کنید!

به طور دوره ای هرگونه نشتی یا چکه از شیر آب خود را بررسی کنید. حتی یک نشت کوچک می تواند آب را هدر دهد و به طور بالقوه به حمام شما آسیب برساند.

5- با احتیاط رفتار کنید!

هنگام استفاده از دسته ها و اهرم های شیر آب خود ملایم باشید. از اعمال نیروی بیش از حد خودداری کنید، زیرا می تواند باعث سایش زودرس شود.

فروش شیرآلات لوکس خارجی

ژیمان؛ نمایندگی شیرآلات خارجی در ایران

تعداد زیادی از مدل های شیرآلات خارجی با طراحی منحصر به فرد پیش روی شماست. مطمئناً در سایت شیرآلات « ژیمان » می توانید مدلی را پیدا کنید که با دکوراسیون حمام خود مطابقت داشته باشد. کلیه محصولات برند دنیل از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. این شیرهای آب مرغوب به شما امکان می دهند دکوراسیون حمام خود را سفارشی کنید. بنابراین، شما بیش از ایجاد یک فضای داخلی مدرن، مکانی برای آرامش خود و اعضای خانواده تدارک می بینید.

تنوع اقلام ارائه شده می تواند خواسته هر مصرف کننده ای را برآورده سازد. کسانی که به سبک های کلاسیک علاقمند هستند، می توانند مکانیزم آشنای کلاسیک را در یک طراحی مدرن بیابند. همچنین دوستداران و طرفداران مدرنیته، گزینه های جالب توجه تکنولوژیکی را در یک کالکشن مشاهده خواهند نمود.

خرید سایر تجهیزات بهداشتی لوکس خارجی 

شما عزیزان می توانید مدل های به روز و شیک « وان حمام خارجی » و « جکوزی خارجی » را با بهترین متریال (سنگ کوارتز) در سایت و شوروم ژیمان مشاهده نمایید.